Бурятські унти. Шалена реклама унтів. Унти "Дулаан"


Опубликованно 04.02.2018 19:25

Бурятські унти. Шалена реклама унтів. Унти

Одним з найпростіших інструментів, що допомагають привернути увагу потенційних покупців до тих або інших видів товарів, є реклама. У багатьох випадках вона зухвала, що викликає, місцями агресивна і навіть дратує. При цьому деякі компанії витрачають на рекламу досить значні суми. Але ж і привертати увагу глядачів можна по-різному, не витрачаючи великих грошей. Саме так вчинили в компанії, де продають дизайнерські бурятські унти ручної роботи. Наскільки їм вдалося реалізувати задумане? І які методи вони використовували в своїй рекламі?

Ажіотаж навколо рекламного ролика

Не так давно компанія, яка створює дизайнерські унти «Дулаан», випустила досить примітний рекламний ролик. Його тут же охрестили «божевільним». Самі ж творці ролика навіть і не уявляли, що їх малобюджетне відео, більше походить на любительське, викличе такий ажіотаж у користувачів.

Всього через пару годин після його публікації на Youtube, реклама бурятських унтів підриває інтернет. Тільки уявіть, за такий короткий проміжок часу кількість переглядів цього відео досягло позначки в 35 000.

Популярність реклами і широкий попит на взуття

За словами виконуючого обов\'язки директора компанії «Дулаан» Будажаба Саганова, через пару годин після публікації посипалися замовлення. І якщо раніше організація працювала виключно в межах Росії, то завдяки вміло поставленій рекламному ролику, унти бурятські дізналися в Киргизії, Казахстані, Якутії, Улан-Уде, Іркутську, Красноярську, Читі та інших містах, сусідніх країнах та республіках. Більш того, визнаються в компанії, заявки на покупку взуття стали надходити навіть з Іспанії, Фінляндії та Америки.

За попередніми даними, тільки з одного офіційного сайту компанії вдалося отримати понад 250 заявок за добу. І все завдяки грамотної реклами бурятських унтів.

Популярність і розширення виробництва

Перед запуском реклами, кажуть у компанії, пошиттям унтів займалася дружина Будажабы Саганова. Однак після вдалого запуску ролика вона просто не встигала обробляти замовлення. Тому було вирішено розширити виробництво, найняти працівників і випускати до 150 пар унтів «Дулаан» за місяць. Таким чином компанії вдалося вирішити проблему браку рук і часу.

Цікаво, що покупці готові були чекати цілий місяць, щоб отримати ексклюзивні бурятські унти.

Кілька слів про самому ролику

Якщо говорити про самому ролику, то в центрі сюжету головний герой, який придбав красиві дизайнерські унти. Він підходить до своїх знайомих і починає виконувати різноманітні трюки, демонструючи при цьому свою нову взуття. І все це під акомпанемент відомої пісні " Smoke On The Water. Наприклад, він ловить на льоту сигарету і жувальну гумку, випиває за один раз пляшку води і т. д.

«Унти купив, взагалі пафосний став», - говорить один з друзів головного героя. Покинувши своїх знайомих, молодий чоловік підходить до чужого автомобіля. В цей час він розмовляє по телефону і пропонує своєму опонентові придбати дизайнерські унти. В цей же момент він встановлює ногу на чуже авто, продовжуючи говорити по мобільному.

Уражені його нахабством, господарі автомобіля виходять з машини. Герой вручає одному з них сигарету, а іншому – мобільний телефон. А потім, нахабний і незворушний, залишає здивованих молодих людей. Йдучи, він високо задирає ноги і демонструє свої нові унти.

Одним словом, всі герої в ролику знаходяться під враженням від дуже красивою і стильною взуття, яка дарує впевненість у собі. Адже головний секрет всього «пафосу» героя криється в дизайнерських унтах на оленячому хутрі.

Сюжет, задумка і висновки

Якщо говорити з точки зору маркетологів, рекламний ролик знятий дуже навіть грамотно. Незважаючи на простоту сюжету, в ньому чітко помічена основна мета – звернути увагу глядачів на стильну взуття. Тут немає знаменитостей, дорогих спецефектів. Все просто і доступно. За словами експертів, такі ролики «приземляют» виробників. Вони дають зрозуміти, що рекламована ними взуття доступна абсолютно кожному, хто хоче бути впевненим у собі.

За словами деяких користувачів, які залишили коментарі під відео, після перегляду такого оригінального ролика їм відразу ж захотілося придбати чоловічі або жіночі унти з натурального хутра. Отже, основний посил даної реклами був вміло донести до кінцевого споживача. Товар хочеться купити. А що ще потрібно для щасливого виробника?Кілька слів про акторський склад

При виборі акторського складу компанія-виробник віддала перевагу харизматичним учасникам бурятської команди КВК під назвою «Хаара-Морін». Як виявилося, участь у зйомках реклами не є першою пробою для цих акторів. Навпаки, з аналогічними пародіями, що нагадують постановки для Клубу веселих і кмітливих, актори давно знайомі.

Так, трохи пізніше вийшло ще кілька відео про унтах з їх участю. В одному з роликів молодий чоловік з команди «Хаара-Морін» співає справжню оду унтам під відому мелодію з діснеївського мультфільму «Качині історії». Вийшло досить забавно і весело. До слова сказати, в кінці ролика з\'являється і вже відомий багатьом «пафосний» молодий чоловік, який як і раніше демонструє свої модні оленячі унти. В них він гордо крокує по вулиці.

Потім вийшло прикольне відео про банк, який дозволяє взяти дизайнерську взуття в кредит. У ній головна роль відводиться «пафосного» хлопцю, у якого шанувальник відео намагається купити жіночі унти. Для цього він бере кредит у банку. Але потім ситуація змінюється, і «пафосний» молода людина розуміє, що разом з продажем взуття пропала і його впевненість у собі. І тоді він вирішує заново викупити свої унти. Але для цього йому треба також взяти кредит.

В даний час герої роликів продовжують зніматися в рекламі. Вони самі придумують сюжети, обігрують їх і викладають на своїй сторінці в "Instagram". При цьому всі відео дублюються на офіційному сайті компанії «Дулаан» та інших організацій, з якими досі співпрацюють хлопці з бурятської команди КВК.

Реклама унтів – це яскравий приклад тієї позитивної і доброї реклами, яку хочеться переглядати знову і знову.



Категория: Мода