Чи можна повернути духи "Летуаль"? Умови та терміни


Опубликованно 21.02.2018 02:28

Чи можна повернути духи

Стояти в такому чудовому місці, як "Летуаль", і вибирати ідеальні парфуми серед сотень різноманітних варіантів можна годинами. Це дуже відповідальний і дуже важливий вибір, адже парфум підбирає не на один раз, а на певний проміжок часу. І якщо вибір зроблено помилково, то повернути не потрібну продукцію не так вже й просто.

Вибираючи та купуючи товар, рідко хто замислюється про те, а чи можна повернути духи "Летуаль", і як це відбувається. Звичайно, думати про це не хочеться, адже на дану хвилину вибір очевидний. Але ніхто не знає, що станеться через кілька годин, коли коробочка буде відкрита не в блискучому блиском магазині, а у себе вдома. Тому краще заздалегідь обізнаною і підготовленою до будь-якої ситуації. Кілька слів про бренд

Магазини компанії "Летуаль" широко поширені на території Російської Федерації, їх налічує близько тисячі на сьогоднішній день. Бренд "Летуаль" спеціалізується на продажу косметичних засобів і парфумерії від великих світових компаній.

Незважаючи на те, що мережа торгових точок "Летуаль" - одна з провідних в країні і добре себе зарекомендувала за роки роботи, трапляються неприємні ситуації. Наприклад, на полиці нерідко потрапляють підроблені, контрафактні чи прострочені кошти.

Купуючи неякісний товар, споживач, природно, залишається незадоволеним покупкою і магазином в цілому. Тут виникає логічне запитання: "чи Можна повернути в "Летуаль" назад парфуми або іншу косметичну продукцію?". Розберемося в цій ситуації детальніше. Законодавча основа

Знаючі люди вказують на те, що при покупці духів потрібно бути дуже уважним і не приймати спонтанних рішень. Так як це задоволення досить дороге і при невідповідності заявленим очікуванням повернути їх після покупки буде зовсім непросто.

Купуючи парфуми, споживач може розраховувати в основному лише на їх наступний обмін при виявленні ознак шлюбу, прострочення або відсутніх складових. А якщо після покупки пройшло вже багато часу, то допомогти в цьому випадку може тільки судовий розгляд.

Чи можна повернути духи "Летуаль" на законній підставі? Звичайно, можна. Про це йдеться в статті 25 ЗоЗПП. У ній вказується термін протяжністю 14 днів з моменту придбання, коли покупець може обміняти парфумерну продукцію у місці придбання. При цьому упаковка повинна знаходитися в цілості й мати вихідний вид, всі пломби, ярлики та етикетки повинні перебувати на місці. У цьому випадку обмін можливий і абсолютно законний.

Якщо ж минуло більше часу або товар, що вже був у використанні, то, за законом Російської Федерації, косметичні та парфумерні засоби не підлягають обміну або поверненню. Права покупця

При покупці неякісного товару споживач має повне право вимагати повернути продукцію назад в магазин. Законними є вимоги: знизити ціну на товар, якщо виявлено ваду; обміняти неякісні парфуми на аналогічні хорошої якості; обміняти неякісну продукцію на іншу з наступним перерахунком вартості.

Це приклади мирного вирішення конфлікту, але якщо продавець відмовляється йти назустріч, і питання про те, чи можна повернути духи "Летуаль", стає руба, то найправильніше рішення - це оформити претензію. З офіційною претензією завжди можна звернутися до суду. Випадки, коли повернення неможливе

Категоричний обґрунтовану відповідь на запитання: "чи Можна повернути духи "Летуаль"?" можна дати, якщо: немає чека, підтверджуючого покупку; упаковка відсутня або пошкоджена; товар належної якості, просто не подобається.

Ці правила поширюються не тільки на парфумерну продукцію, але і на всі косметичні та лікарські засоби, ювелірні прикраси, білизна, колготки, шкарпетки, дитячі приналежності і навіть книги. Підстави для повернення

Перед тим, як йти назад в магазин для того, щоб повернути невдалу покупку, потрібно бути готовим до того, що товар буде прийнятий назад лише в тих випадках, коли буде підтверджено, що: якість товару не відповідає заявленому виробником; продавець-консультант надав невірну інформацію про духів або ж продав на той товар, який запитував покупець; товар є підробкою або не відповідає стандартам якості після проведення експертизи.

У разі проведення спеціалізованої експертизи чи можна повернути духи "Летуаль"? Умови і терміни цієї процедури обумовлюються заздалегідь, і при укладанні на користь споживача товар може бути повернений або обміняний на інший відповідної якості.

Що конкретно може послужити причиною для повернення парфумерної продукції, перераховано нижче: коробка товару пошкоджена або деформована; флакон парфумів подряпаний або пошкоджений; неробоча помпа; відсутність захисної плівки або сліди її пошкодження; нанесене на флакон зображення нечітке, потерте, відсутня і т. д.; на дні флакона помітний осад; духи мутного кольору, непрозорі та інші подібного роду причини. Що необхідно для повернення

З питанням "чи Можна повернути духи "Летуаль"?" все гранично ясно. І відповідь на нього: "Так, можна". Але що для цього потрібно і як правильно оформити повернення продукції?

Прийнявши рішення повернути неякісну продукцію, незадоволений покупець повинен мати при собі: духи в первинній упаковці, цілісність якої повинна бути повністю збережена; товарний чек, який підтверджує факт покупки саме в цьому магазині роздрібної мережі; паспорт заявника. Оформлення повернення

Чи можна повернути духи "Летуаль" і умови, які повинні бути при цьому дотримані, розглянуті вище. Перейдемо безпосередньо до самої процедури оформлення повернення, коли невідповідність заявленій якості вже виявлено.

Незадоволений покупець повинен звернутися до адміністратора магазину, озвучити і вказати на дефекти або шлюб парфумерної продукції, тобто чітко визначити причини свого незадоволення.

Наступне, що потрібно зробити споживачеві, - це заявити про свої вимоги, тобто чого він намагається досягти - повернення грошових коштів, заплачених за товар або його обмін на продукцію належної якості або товар досконалого іншого властивості.

Далі потрібно скласти заяву на повернення товару. Співробітники зобов\'язані надати заявнику зразок. Чи можна повернути духи "Летуаль" після офіційного оформлення подібної претензії вирішується в період від 3 до 10 календарних днів.

Повернення оформляється при дотриманні ряду обов\'язкових умов (вид, якість, чек, свідок).

Заява-претензія завжди оформляється в двох примірниках. У ньому обов\'язково потрібно вказати такі дані: Ф. В. Про заявника; контактні дані; паспортні дані; повна назва повертається парфумерного товару; назва та адреса торгової точки "Летуаль"; причини для повернення; вимоги до представників компанії. Результати претензії

Після закінчення часу розгляду претензії представниками компанії або магазину може бути прийнято лише два рішення: визнання у продажу неякісного товару і повне задоволення вимог споживача або як мінімум пропозиція обміну бракованого товару на новий та якісний. відмовити в поверненні і задоволенні вимог, пояснюючи це рішення за результатами проведеної перевірки на предмет визначення якості товару.

Потрібно як можна швидше повертати назад в магазин для вирішення питання: "чи Можна повернути духи "Летуаль"?". Строки розгляду з торговою точкою можуть не вкластися в пару-трійку днів, а чим більше часу пройшло з дня покупки, тим складніше довести наявність яких-небудь дефектів парфумерної продукції.

Судячи з відгуків людей, які вже стикалися з подібною проблемою, краще спробувати все вирішити мирним шляхом. Адже робота адміністрації і консультантів торгової точки спрямована на задоволення потреб покупців.

Якщо без претензії все ж обійтися не виходить, то не соромтеся про це заявити. Таке законне право кожного споживача косметичної і парфумерної продукції. Спірні ситуації завжди повинні бути дозволені справедливо.



Категория: Красота