Приколи про манікюр від нейл-майстрів


Опубликованно 02.03.2018 09:43

Приколи про манікюр від нейл-майстрів

У кожній професії є свої тонкощі. Сленг професіоналів незрозумілий обивателю, і на цьому будується частина професійних жартів. Сфера обслуговування – це особливі жарти: ті, хто має справу з людьми, стають психологами і філософами. А клієнти, у свою чергу, жартують над майстрами. Взяти, приміром, приколи про манікюр.

Жарти діляться на три категорії: гумор майстрів, гумор про майстрів і гумор клієнтів. Гумор майстрів

За тривалий час роботи в салоні у кожного майстра манікюру накопичилося чимало смішних випадків. Але є щось загальне, що їх об\'єднує: передсвятковий прайс на послуги. Він вимагає пояснення. Справа в тому, що до хорошого майстра записуються заздалегідь. А перед великими святами (Новий рік, 8 березня, 1 вересня) краще це зробити за місяць. Але знаходяться наївні клієнтки, які приходять без запису і просять знайти для них час. З цього приводу майстри створили жартівливий прейскурант (в рублях). Постояти над душею – 450. Поплакати в жилетку - 500. Дати пораду майстра – 550. Допомогти майстру – 300 руб./хвилина. Вибір дизайну більше 10 хвилин – 100 руб./хвилина. Поторгуватися – 1000. Питання про вартість матеріалів – 800. Вимовляння фрази: «А що так дорого?» - 2000. Вимовляння фрази: «А ще довго?» - 2000. Зробити самому – 5000 (нічого особистого, оренда офісу, вартість матеріалів і компенсація за витрачений час і нерви майстра). Прихід з компанією (під компанією розуміється подружка, чоловік, діти, тварини) – 10000. Прихід з пивом (горілкою, шампанським, самогоном) і криком: «З Новим роком!» - 15000. Запізнення – 100 руб./хвилина.

Під час навчання майстра купують тренувальні пальці, кисті рук, тіпси. Це потрібно для відпрацювання викладення матеріалу. Потім ці предмети можна побачити у найнесподіваніших місцях: палець використовується як гачок для тіпсів, загадково витикаючись із стіни. А кисть руки з гарним манікюром визирає з коробки під столом. Діти клієнтів залишаються дуже незадоволені. Як стати «улюбленим» клієнтом

У кожного майстра є проблемні клієнти. Для них придумана наступна пам\'ятка: Для початку запитайте про шлаку (глаке) і гелієвому манікюрі. Продовжуйте розмову в стилі: «Скока-скока? А чьо так довго? А че тут робити?». Запишіться на ранній ранок, не приходьте по запису і передзвоніть через півгодини. Перенесіть візит на час обіду майстра, повторіть маніпуляцію і перенесіть відвідування на вечір. А потім все просто – не беріть трубку. Приходьте в стані алкогольного сп\'яніння. Приходьте хворий. Повідомте про хвороби при розрахунку з майстром ("Ви там гарненько після мене стерилізуйте, у мене гепатит А"). Покладіть на стіл телефон і користуйтеся ним вільною рукою. Залиште телефон в сумочці, а коли він задзвонить – попросіть майстра його дістати і піднести до вуха. Знімайте гель-лак народними способами і поширюйте інформацію про його шкоду.

Серед приколів про манікюр є забавний комікс, як чоловік сварить дружину за нарощені нігті. Вона занурює пальчики в його шевелюру і – шрык-шрык – робить масаж, запитуючи: «Що ти сказав, любий?». І він, мліючи від масажу, відповідає: «Заради всього святого, не зупиняйся». Приколи про майстри манікюру

Часто робота займає більше часу, ніж очікувалося. Першими реагують діти, залишені будинки. Вони починають дзвонити. Другим не витримує чоловік – він приходить. Оскільки місця в кабінеті мало, йому пропонують сісти в педикюрне крісло. Обізвавши його гінекологічним, він стоїть біля дверей. З цього приводу складена пісня «Я привіз дружину на манікюр» і картинки зі скелетом, які чекали біля дверей манікюрного кабінету.

Самі майстри не поділяють цю критику. Вони дотепно відповідають: "Квапити майстра манікюру – це все одно, що намагатися прискорити завантаження комп\'ютера. Є безліч операцій, прихованих від вашого розуміння".

Від нейл-майстра можна почути приказки: Було, та загуло, тому що без топа. Лунку френчем не зіпсуєш. Будеш багато працювати, орден Горбатого отримаєш. Малий страз Сваровскі, та доріг. Дружба дружбою, а їсти хочеться завжди.

Клієнт дзвонить майстра і просить виїхати до нього додому. Майстер прикидає в думці, що доведеться взяти: УФ лампу і лампу ЛІД, лампу настільну, пару подовжувачів, дезінфектор і рідина для нього, стерилізатор або сухожар, апарат і фрези, сумку з пиляннями, серветками і допоміжними рідинами, коробку гелів, акрилів і мономер, коробку гель-лаків і коробку звичайних лаків... І відповідає: "Так, звичайно. Зараз вантажівка викликом".

В роботі нейл-майстра потрібні серйозні знання про хімії полімерів. Тому він схожий на Герміону, яка змішує препарати, щоб отримати зілля.

А ось як вони відгукуються про свою роботу: Робота З любов\'ю Без кохання Виконана професійно Мистецтво Ремесло Виконана непрофесійно Хобі Халтура

Кожен справжній нейл-майстер – філософ і художник. Іноді – психолог. Але обов\'язково з любов\'ю до людей та до своєї справи.



Категория: Красота