Мода може змінити світ?


Опубликованно 05.03.2018 10:43

Мода може змінити світ?

Так часто називають поверхневими, мода має владу, щоб змінити поведінку і ставлення. І це те, що потрібно зараз більш ніж коли-небудь, говорить Лаура Крейк.

“Мода? Ви не хочете вчитися моді, чи не так? Ти яскравий. Можна піти в університет". Так, у віці 17 років і одержимий журналу Elle, а також робить сумнівною одяг на старий співак, я поступив в університет. Я зробив те, що мої вчителі думали, що краще: вивчав англійську мову, читав Чосера, отримав вищу освіту. А потім я пішов в коледж моди.

На щастя, ідею, що мода-це тільки одяг, і тому поверхневий – поверхня в самому буквальному сенсі – не так гостро, як це було раніше. Так само як і переконаність у тому, що "розумні" люди повинні домагатися вищої мети. У той час як ті з геном мода завжди розуміли його глибинах, навіть ті, хто хотів би звільнити його не можуть не помітити, що мода має набагато більше енергії, ніж просто вміння формувати ваш погляд. Знижка мода з рівняння визнаючи мистецтво, музика, історія і політика як агенти змін-це можна пробачити – не в останню чергу, коли в даний час мода є більш політичним, ніж коли-небудь.

Катарін Хемнетт, одягненого у футболку, підкреслюючи суспільну опозицію \'Першинг\' ядерні ракети, відповідає тодішнім прем\'єр-міністром Маргарет Тетчер. Фото: ППА Архів/прес-Асоціації Іма

Коли дизайнер Кетрін Хемнетт носив "58% не хочу Першинг" футболка, щоб зустрітися з тодішнім прем\'єр-міністром Маргарет Тетчер на Даунінг-Стріт прийом в 1984 році, вона поняття не мала, що вона почала. Тридцять років потому, політично футболки є скрізь, і в той час як акт вставляючи якісь слова на футболці може здатися безглуздим жестом, як це пусте, соціальні медіа гарантують, що будь-яке повідомлення проходить далеко за межами подіуму.

Коли у вересні 2016 Діора Марія Грація Кьюрі розіслав футболки з написом ми всі повинні бути Феміністками, думки розділилися, і не тільки тому, що вони стоять ?270 за штуку. У той час як легко звинувачувати Кьюрі чесноти сигналізації (як багато хто робив), він надав їй ведмежу послугу. Футболки вперше з\'явилася 12 місяців тому: швидке перемотування вперед до жовтня 2017 року, і прихильність Кьюрі до феміністської причиною є непохитним. Чому б їй не бути? Вона перша жінка-креативний директор дому Dior у своєї 70-річної історії – сильна жінка, яка хоче дизайн для жінок як вона.

Мері Куант: жінка, яка зробила революцію в поділ. Фотографії: Роллс-Прес/Popperfoto/Popperfoto/Getty Зображення

Крім того, жіноча тема можливостей цілком узгоджується з будинок, який першим побудував свою репутацію на "новий погляд". На відміну від багатьох своїх сучасників, Крістіан Діор створені для справжніх жінок, а не якоїсь гіпотетичної ідеальною. Коли у 1947 році він зробив революцію в моді з його куртки і бар повний, теля-довжина спідниці, вони були елегантні, задоволення і полегшення від сірої одязі військового часу. Але більш того, вони легко рухатися. Свобода їм надана жінок є їх найважливішою особливістю.

Аналогічно, Ів Сен-Лоран був великим визволителем жінок. Якщо ви скажете своїй дочці, як я зробив, що не далі як у 1960-х роках, це було несхваленням для жінок носити брюки, вони будуть настільки вражені, що я гарантую, що вони будуть навіть погляд зі своїх смартфонів. З його брючні костюми, прозорі блузки і трапеції-лінія сукні, він звільнив жіночого гардеробу, тим самим звільняючи їх. З її міні-спідниці, так само часто недооцінений дизайнер Мері Куант.

Спідниці завжди були потужною рушійною силою змін, але як раз, коли жінки почали носити штани, так само були брови, коли чоловіки почали носити спідниці. Це був 1984 рік, коли Жан-Поль Готьє сенсаційно відправив чоловіка-моделі виходили на подіум у картатих спідницях і тренерів майданчику, в шоу і Бог створив людину. Можливо, ви пам\'ятаєте в середині 80-х років, як досить ліберальне час. Можливо, ви будете здивовані, дізнавшись, що кладка з редакторів пішов у відразі. Навіть 14 років потому, коли Девід Бекхем наділу саронг під час гулянок з Вікторією під час чемпіонату світу 1998 року, деякі його прихильники були обурені. Хоча було б перебільшенням речей, щоб сказати, що Готьє і Бекхем зробив його прийнятним для чоловіків в Дриффилд, Йоркшир, хильнути Червоного Лева, а носити сукні, вони, безумовно, зробив багато, щоб пом\'якшити погляд і змусити людей питання гендерних кордонів. Зміна позиції відбувається з кроком.

Французька мода: брючний костюм Ів Сен-Лоран, 1970. Фотографія: Рег Ланкастер/Getty Зображення

Ніде це більш очевидним, ніж з хутром. Незважаючи на удар, запаковані в рекламній кампанії peta в 1994 році з Наомі, Сінді і Крісті стверджуючи, що вони "радше буду ходити голою, ніж носити хутро", прогрес був повільний у прийнятті етичних замінники хутра крутіше, ніж реальна річ. За кожен фейк Новатор хутра, такі як британський бренд креветками, там було безліч дизайнерів рішучості знайти нові шляхи для спокушання, спираючись на потужні лобісти і держава-оф-арт-технологій. Але останні новини, що Гуччі, один з найпотужніших брендів в світі, зобов\'язалася бути хутра-безкоштовно від весни 2018 року є доказом того, що реальні зміни відбуваються. Стелла Маккартні стала виробами зі шкіри та хутра безкоштовно з моменту створення лейбла в 2001 р., безсумнівно, зіграв свою роль, хоча б тому, що вона знаменитість і її покровителів були стильні служки. З подовженою, добре видимі клану Кардашян досі обмотування себе в шкури тварин, хутро-вільний рух має стільки підтримки, наскільки це можливо. Хоч і не так багато підтримки, як рух різноманітності, що навіть не треба бути рух – просто даність.

У 1974 році, коли Беверлі Джонсон стала першою афро-американською моделлю, яка з\'явилася на обкладинці американського Vogue, вона була одиноким голосом, закликаючи до активності, повністю підтримується. Це було через десятиліття, що Наомі Кемпбелл став досить сильний, щоб слідувати по її стопах, прокладаючи шлях для таких моделей, як Джордан Данн і Нилам Гілл, щоб говорити про расизм, з якими вони зіткнулися.

Тут, у 2017 році, мода нарешті-то став #прокинувся справі. Буде це Leomie Андерсон і Лондон Майерс кажучи про низький рівень расизму вони зазнали від волосся і візажисти або Халіма Адена ставши першим носять хіджаб моделі на подіумі, мода зараз кричати і брикатися своєму шляху, щоб стати більш різноманітною. Всіх вітаю, Ріанна, чиї Фенті краса діапазон, з 40 відтінків тонального крему, є першим брендом, щоб переконливо намагаються забезпечити макіяжу для будь-якого тону шкіри. Таким був її успіх з моменту запуску на початку жовтня, що це, як очікується, генерувати більше $100 млн (?75м) прибуток у перший рік.

Для всіх загибель і морок у світі, в даний час індустрія моди сповнена позитиву. Він завжди був агентом змін, але тепер, більш ніж коли-небудь, ці зміни відчувають доброзичливе. Мода завжди була потужною силою. Довго це може тривати, щоб бути силою добра.

Попросіть більше телефону. Дізнатися більше про Google піксель 2.



Категория: Мода