Дэппер Ден і Дріс Ван Нотен адреса культурну дискусію асигнувань


Опубликованно 16.03.2018 03:07

Дэппер Ден і Дріс Ван Нотен адреса культурну дискусію асигнувань

Дэппер Ден, Гарлем кравець чий бутлег конструкцій після позову до суду від Fendi але в теперішній час спираються на його нові партнери по "Гуччі", "неправильно витлумачили" в індустрії моди, що не розуміє динамічну силу присвоєння культурних цінностей, - зазначив він.

“Сильний визначити курс історії. Чорне спільнота, з якої я приїхав у Гарлем, у нас немає ресурсів, щоб визначити, що курс".

"Дэппер Ден" в бізнес-саміту голоси моди. Фотографія: Джон Філліпс

Кравець опинився в центрі дискусій культурного присвоєння цього року, коли майже копія Дэппер Ден конструкція з\'явилася на подіумі Гуччі. Гуччі короткозамкненим послідувала за критикою, оголосивши про нову співпрацю з кравець, ательє якого буде відкрито в наступному році, на цей раз запаслися з офіційного Гуччі тканини замість піратських і близьких. “У моїй громаді, у нас є інша мова, щоб обговорити культурного привласнення. У нас є бутлеги і у нас є підробки. Мова йде про створення чогось нового", - сказав щеголь. “Моє партнерство з Gucci, що я радий, що у глобальної аудиторії. Я відчуваю, що якщо я можу бути прийнятий абсолютно на цьому рівні, який надсилає повідомлення для кольорових людей по всій планеті, що ми можемо, нарешті, зробити це. Тому що коли ви подивіться на бренди, які були створені за допомогою кольорових людей, ніхто з них не вижив. Вони всі розбилися". Сильний визначати, що історія буде приймати "Дэппер Ден" в 2017 голосу на вищому рівні

Кравець, якого знакових клієнта список реперів включені ЛЛ кул Джей, Ерік Бі і Ракім і Солт-Н-Пепа, виступаючи на голоси саміт куратор бізнес-моди. Дизайнер Дріс Ван Нотен, який останнім часом зіткнувся зазор за використання його светр з Перуанської лами мотив, також вирішується питання про присвоєння, ставити в рамки, в яких алюзії стали проблемними. “Там була величезна реакція на цей светр. Мені сказали, що я був злодієм. Це не має сенсу для мене, як громадянина світу, що тільки культура я маю право думати про бельгійський фольклор. Звичайно, ми повинні бути обережні і чутливі. Але чому вона так відрізняється від бельгійського шеф-кухарі, використовуючи оливкову олію?"

Дріс Ван Нотен. Фотографія: Джон Філліпс

Халіма Адена, хіджаб-носити модель на подіумі, який зробив заголовки, коли вона з\'явилася на показі Крестовському в цьому році, розповіла про свій особистий позитивний досвід культурного обміну в індустрії моди. “Я так багато чому навчився від інших моделей з різних верств суспільства. Один з кращих прикладів-Джіджі Хадід. Я любив проводити час з нею, і бачачи, що немає жодного способу, щоб бути Мусульманкою, що ми можемо існувати в цьому просторі і підтримувати один одного. Жінки повинні мати свободу, щоб носити відкритий одяг, якщо це робить їх відчувати себе красивою, але жінкам, які хочуть одягатися скромно повинні відчувати, що вони мають місце в моді, теж."

Халіма Адена на сцені з бізнес редактор моди, Тім Бленкс, а її наставник, стиліст Карін Ройтфельд. Фотографія: Джон Філліпс

Аден зіткнулися "багато хто відмовляється" від своїх піратів-американської сім\'ї, коли вона стала першою хіджабу-носіння учасника на конкурс Міс Міннесота в 2016 році. "Моя мама була така, перебування у вашу смугу\'. Але я хотіла брати участь, тому що я ніколи не бачив себе на відміну від моїх колег Міннесоти, і єдиний раз, коли я бачив жінку, одягнену як я був на CNN – і вони ніколи не робити нічого, я схвалила." У 2017-му році після появи ейдена у конкурсі, сім хіджаб носять жінки увійшли. Карін Ройтфельд, знаменитий французький стиліст, який Аден описує як її наставник, визнала, що в її рідній Франції і особливо складні відносини з хіджабами. “Люди дуже бояться. Але мені плювати, тому що я думаю, я роблю правильно".



Категория: Мода