Право камбала, прямо раз: риба-бар, який забив ?20k для Гуччі стріляти з Гаррі стилі


Опубликованно 18.03.2018 11:28

Право камбала, прямо раз: риба-бар, який забив ?20k для Гуччі стріляти з Гаррі стилі

За повідомленнями Гуччі заплатив 20 000 фунтів за стилі Гаррі пачку чіпсів в магазині чіп у Сент-Олбанс. Поп-зірка, в костюмі і рожевих шкарпетках, був помічений на зйомках реклами для модного бренду є, і господар проговорився своєї великовантажних плату.

Вона показує, як навіть звичайні місця можуть бути привабливими для місця для фільму або реклами. Ціни варіюються, але знімати, скажімо, меблями оголошення в підлозі може принести до $ 1,500, за словами Мішель Шешуа, співзасновник агентства свіжих локацій. “У деяких будинках може бути в два або три рази.

"Це повинно бути, варто власнику", - говорить вона. "Це велике порушення, а не тільки для власників, але і їх сусідів." Зйомки фільму “не слід недооцінювати. Це як мінімум 30 людей і 12 годин для реклами, і їм знадобиться бігти з вашого будинку". Для повнометражного фільму, він може бути більше.

Бізнес доведеться закрити на день. “Якщо людям доводиться працювати з дому в той день, це те, що варто [бізнес]. Як правило, це буде понад 3000 фунтів в день для офісу". Місцеве кафе може коштувати близько 2000 фунтів стерлінгів, але це залежить від зйомки. "Висока-кінець краси або модний бренд, з участю гучних модель або знаменитість, може розтягуватися до близько ?15,000 у відомий ресторан, і якщо ви маєте справу з готелем, це може бути від ?15,000 до ?30,000 в день."

Деякі організації мають свої власні ціни, в залежності від того, хто платить. Залізничної мережі, наприклад, обвинувачення в ?7,000 день вартість (плюс витрати на персонал, такі, як електрики і безпеки персоналу) для зйомки рекламного ролика на свою власність, і до $ 11,000 для художнього фільму. Королівські парки теж є свої ставки, з великими пагонами вартістю близько 6000 фунтів в день. Невеликий парк або сад, яким керує рада або благодійність", може бути досить щасливий зробити його набагато дешевше", - говорить Шешуа. Одного разу вона використовувала співтовариство відводу для модного бренду за $ 700.

Незважаючи на перебої, Шешуа очок, маючи свій магазин/кафе/чиппи зроблений відомим у фільмі стріляють "можуть вести бізнес". Власник Сент-Олбанс магазин чіп можна очікувати років паломництва шанувальників стилів для сосиска і чіпси.



Категория: Мода