Плюс-Розмір заново: "нам сказали, щоб сховатися, надіти мішок – тепер ми хочемо рівності


Опубликованно 16.04.2018 07:45

Плюс-Розмір заново:

Ваньє Даніель модний блогер. Останнє повідомлення побачить її в замкову щілину-стійка шкіра погляд комбінезон разом з червоною помадою і відповідні черевики; на її Instagram годувати вона відображена в сучасній лже-відвертий стилі селфи, дивлячись з вікна в чорному білизна. Ваньє 30 років, красива, послом Nike і цифровий авторитету 100.000 передплатниками.

Вона теж – використовувати її бажаних дескрипторів – жир. Вищезгаданий селфи білизна з підписом "Хай живе сало". "Я завжди відчував, що я міг би черево булками, я міг би мати пухкі ноги, і я все ще міг виглядати", - говорить вона. Ваньє є консультантом Кривий, новий Маркс і Спенсер асортимент Доступні розміри 18-32, першої частини, який надійде в продаж сьогодні. Що m&s, яка вже є найбільшим рітейлером у Великобританії плюс Розмір ринку жіночого одягу доступні до розміру 28, створив окремий плюс-Розмір збору є відображенням того, як плюс Розмір жінок вимагають галузі, задоволення їх потреб з тією ж ступенем уваги до деталей, як жінки по магазинах для розміру 10.

М&s-Кривої штучного шкіряна куртка, ?59.

Взяти рукава. Один ?59 зі штучної шкіри куртка з колекції крива була хітом в передстартових досліджень, почасти через прихованих стрейч Джерсі вставки, які роблять зручні, але красиві рукава. "Окружність руки-одна з тих маленьких деталей, які роблять різницю в плюс мода", - говорить британський плюс-Розмір блогер Лотті лямур. "Ми хочемо, щоб одяг, що задовольнити наші криві, і лестити нашим криві." (Ваньє, хто "одержимий" з курткою, любить "не sausaged в рукав".)

Крива являє собою перехід в емоційний тон плюс Розмір моди. “Коли я йду в магазин, я хочу відчувати себе, як бренд пишається мною. Я хочу відчувати, що вони хочуть, щоб я в їх магазин, вони хочуть, щоб я виглядала здорово у своїх шатах", - говорить Ваньє. Розмір 20 манекени, на якому крива буде відображатися в магазині, довелося спеціально на замовлення, як манекени виробляються тільки в розмірі 6-8 як "звичайний" розмір і Розмір 12 в "плюс" Розмір. Вони можуть бути свідченням того, як магазини будуть виглядати в майбутньому, як розмір тіла різноманітить. В даний час найбільш продаваним розмірів m&s є 14 і 16, з розмірами 12 та 18 буде, але тенденція до розширення спреду розмірів: а також підвищеним попитом на самих великих розмірів, в магазині, побачивши високі продажі Розмір 6, зокрема його автограф діапазону.

"Позитивність тіло" - це фраза дзижчання в плюс мода. Лямур (приклад посту: “купальник або бікіні? Позитв тіла на пляжі") вважає, що "крива" етикетка входить в моду, тому що він відображає більш оптимістичний самосприйняття. "Я дійсно не заперечую, що одяг не називали, поки я можу їх знайти", - говорить вона, "але деякі жінки не люблять, коли їх називають "плюс". Крива звучить більш приємно". Перед запуском дослідження В М&s вказав на криву краще ім\'я для нової серії, бо "страху немає Кривий термін – це має позитивні конотації", - говорить глава покупцем магазину, Джо Хейлс. "Я сам вживаю слово "жир", тому що я не сприймаю це як негатив", - говорить Ваньє, який вчився на дизайнера з текстилю.

Модель розміру плюс Ешлі Грем, активіст за позитивність тіла. Фото: Ангела Вайс/АФП/Getty зображення

Вроздріб бере свій час, щоб наздогнати позитивне ставлення Ваньє і l\'amour. "Іноді я запитую для плюс Розмір сукні, щоб надіти на зйомку, і найбільший зразок печатки розміром 16", - говорить Ваньє з оглядкою-рол. Вона засмучена, крім того, у неамбициозных естетичного великий плюс-Розмір мода. “Одна з моїх улюблених частин Кривий без рукавів, плащ кольору хакі, яким я одержима – ви можете шар його поверх джинсів і білої футболки, і вона виглядає дуже сучасно. Нам потрібно більше такого роду моди".

Увага, нещодавно марнував на плюс-розміру покупця мотивовано чіткий бізнес-можливість. У той час як середня Британська жінка Розмір 16, тільки 20% грошей, витрачених на жіночий одяг витрачається на плюс-Розмір мода. Індустрія робить ставку на поняття, що плюс Розмір жінки витрачають більше грошей на одяг, якщо пропозиція стає більш привабливим. Успіх 11-Оноре, який переводить net-а-порте модель "розміру плюс" з правка модний показ в розмірах 14-24, показав, апетит до розкоші, в той час як такі бренди, як Елві (типовий приклад: чорний горошок і мережива максі-спідниця, розміри 14 - 26) і Premme (будинок Ваньє в замкову щілину комбінезон) принесли модну ставлення до плюс-Розмір ринку. Крива зіткнеться з сильною конкуренцією на британський хай-стріт від asos Curve і річки острова, які зарекомендували себе як Go-брендів для плюс-розміру покупці з апетитом на подіумі і стритстайл тренди.

Ешлі Грем, який нещодавно став першим плюс Розмір об\'єкти в списку найбільш високооплачуваних моделей за версією журналу Forbes, став активним борцем за позитивність тіла. Нещодавно вона публічно назвав "Вікторія сікрет" не включати більше моделей на подіумі, і хвалили італійський Vogue за те, що не ретушуючи її фотографії. Прибуття Кривої у Великобританії більшість насіннєвих висока вулиця гіганта є маркером того, наскільки ця впевненість текли на головній вулиці покупця, який знаходиться не в гвинтівку через спину з стійки для розширеної версії одягу, дизайн-студії задуманий в розмірі 10.

Ваньє Даніель моделі її улюблений предмет з колекції крива, без рукавів плащ кольору хакі.

"У чому плюс-Розмір клієнта просять зараз, як вона стає більш розбірливим, це серія спеціально для неї", - говорить Хейлз. "Цей асортимент розрахований на Розмір 24 блоку, замість 12 розміру блоку і розміру вгору і вниз звідти". Це надає відчутний вплив на дизайн. Квітковий принт, наприклад, може виглядати краще масштабується так, що він у частці з просторів тканини. “Щоб отримати ідеальний плюс Розмір Жан, ми зробили її вище на підйомі. З сорочками, ми скорегували відносний Розмір передніх кишень". Не чіпляйтеся тканини були використані в гонитві за "приємно силует, а не шатром", - говорить Хейлз.

Визнання того, що плюс Розмір жінок потрібен повний спектр стайлінгу і відводками варіантів раніше працювати в прогрес. Є ще зберігаються припущення про те, хто ця жінка: що вона хоче з-під радар шафа замість того, щоб бажати моди. Що їй не подобається її тіло і не хоче витрачати гроші на це. Що вона не спрацює. Несвіжий гидливість промисловості плюс Розмір переводиться в недовареними, underseasoned кінцевого продукту. "Раніше нам казали, щоб сховатися, надіти мішок, не носити видовище з себе", - говорить Ваньє. "Але тепер ми ходимо по магазинах з нашими друзями, і ми хочемо рівності".



Категория: Мода