Спін-офф: чому мода відроджується пральня самообслуговування


Опубликованно 17.04.2018 17:00

Спін-офф: чому мода відроджується пральня самообслуговування

Мода має історію fetishising самообслуговування. Модель гніздитися в барабан великовантажні машини, з гладкою одязі та макіяжі на відміну від Старка тлі суспільних пральня самообслуговування, подивіться-забронювати штапель. Але їх не завжди в своєму репертуарі.

Кий спін-офф від модних брендів, які перепрофілювання пральні і повертаючи їх назад в стилі. У 2016 році компанія herm?s представила свою концепцію Herm?smatic, спливаюче пральня самообслуговування, де люди можуть принести в шарфи для миття і DIP-барвник послуги. Сумочка прикрашена помаранчевий, з фірмових миючих засобів, пральня помічників – на жаль, "умільці" – допомогти "вдихнути нове життя в шарфах" з додатковими послугами (що трапляється виглядати на Instagram). Поняття менше прання і більше про "оновити".

Споживчі психолог Кейт Найтінгейл вважає, що оскільки все більше людей інвестувати у сталий розвиток і поліпшення якості одягу, фірмова пральні можете додати довіри до вашого миття. "Збираюся пральня бігти від надійного бренду, який виробляє якісну продукцію, значить, по асоціації, що ваші продукти будуть у безпеці", - говорить вона. "Бренди намагаються розширювати свій бізнес в інших етапах шляху продукту, включаючи його відходу".

Пральний порошок в Австралії. Фотографія: Порошок

У листопаді минулого року американський Орел джинсової марки відкрився концептуальний магазин з безкоштовною пральні біля нью-йоркський Університет, заохочуючи студентів, щоб привести свої пральні і чекати його за пивом. Таких як herm?s, вони також пропонують "оновити" для джинсів, фіксація кнопок і налаштування перепризначені деніму. Між тим, японські пральня самообслуговування ланцюг мити й раз пропонує машини, призначеної для миття тренерів. Пральня тисячолітній рожевий і монетки-безкоштовно, порошок в Австралії ще одна пральня самообслуговування Instagrammable, де машини можна управляти через додаток.

Маркетингові прийоми в бік, моди, орієнтовані для пікніка може стати місцем впровадження більш енергоефективних і стійких підходів до прання одягу. Модні ЕКО-пралень, таких, як Celsious в Брукліні зробити, щоб "заохочення пральня освіта", а Laundr?, в Сан-Франциско, який знаходиться "по перетинах стелями і ретельно інтер\'єр", також використовують енергоефективні машини і екологічно чисті миючі засоби.

Celsious в Брукліні. Фото: Celsious

Роздрібна торгівля-тенденції експерт Стефані апарт-готель dorfer каже: "Ми успадкували застарілі пральна звичок, від наших батьків і, в той час як технологія пральних машин масово покращився, ми overwashing одяг, що призводить до тривожне вуглецевий слід для кожної людини".

Багато було сказано на вильоті самообслуговування (у Великобританії, 97% домогосподарств тепер мають пральна машина), але ця нова порода може позначати її відродження в якості соціального простору. "Можливо, ностальгічна привабливість-це більше людський контакт", - каже Соловей", на відміну від самої пральні."



Категория: Мода