Крістофер Бейлі відхилиться від Burberry під яскравим райдужним


Опубликованно 18.04.2018 12:39

Крістофер Бейлі відхилиться від Burberry під яскравим райдужним

Тиждень моди в Лондоні Спостерігач Крістофер Бейлі відхилиться від Burberry під яскравим райдужним Авантюрний останнє шоу з формою-Breaking британський дизайнер Берберрі, яка переробляла Джесс Картнер-Морлі @JessC_M Сонце 18 лютого 2018 00.04 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Модель Еді Кемпбелл на шоу Burberry на Лондонському Тижні моди. Фотографія: Девід М. Бенетт/Гетті

За 17 років у Burberry Крістофер Бейлі порадувала дощ. Це, зрештою, як квінтесенції Британської погоди і відмінно підходить для тренчкот. Але на своєму останньому показі для марки Лондонського Тижня Моди, виглянуло сонце і правління Бейлі закінчився під веселкою.

Виставки відкриті з Adwoa Aboah у райдужній смуги на білої шовкової спідниці і закриті з Кара Делевінь під веселкою штучне хутро пальто. Хи куртки і високих кросівок прийшли з райдужними смужками, і плащ і ковдру мис у натовпу версія відмінні бежева клітина. У цьому сезоні перевірити це Burberry пофарбовані у всі кольори веселки, символ фінансової підтримки фірми для ЛГБТК+ благодійні фонди.

Чек від Burberry, що Юніон Джек Великобританії. Останній акт Бейлі в Burberry дизайнер був закласти фільтр Веселка над нею, перемонтажу погляд відразу асоціюється з 1990-х футбольних майданчиках, щоб за толерантність і різноманіття. Це остання глава майже два десятиліття переконливі розповіді, в якому він перевтілився на мотузках пальто-мейкера в глобальні моди-плеєр. І, через Барберрі, він переосмислив те, що британця схожий.

"Моди потребує", - сказав Бейлі після взяття його цибулю. “Є дуже багато питань зараз у світі, про наші цінності, про те, як ми живемо, як ми споживаємо. Я хотів, як великої організації, щоб відстоювати щось. Це спосіб для мене, щоб спробувати зробити певний сенс усього цього хаосу".

Шоу почалося із спогади, Бронски біт і закінчилося, не залишай мене цей шлях Комунара. Всі розрізнені елементи історію Burberry були представлені: плащі і шовкові вечірні сукні кивнув у бік високої моди, хоча shellsuits і пластикові козирки визнав, поставте позначку в історії вуличної моди. Але коли овації прийшов, оплески були для людини, а не одяг. Це була Тиждень моди еквівалент футбольний матч характеристику.

А також відродження Burberry, він зіграв важливу роль у підвищенні Лондонському Тижні моди. Коли Берберрі переїхала шоу з Мілана до Лондона в 2009 році, він ознаменував новий статус міста як серйозного гравця.

У перше десятиліття свого перебування при владі, робить "Барберрі" увійшло в лексикон моди як нову фразу, щоб означати, в результаті накульгуючи абсолютно повернутися до життя. А також підвищує свої показники продажів, Бейлі зробив це підставка для чогось більшого, ніж мода. Тож, що він арт-направлено заяву про місію сучасного британця, з мудборд простягається від дослідження Ернест Шеклтон до Вірджинії Вулф "Орландо".

Чек був в стороні під час його перших років в якості мітки націлювався на високої моди облікові дані, але як бренд заслужив довіру, був реабілітований чек. У минулому році він з\'явився на бейсболки і блискавки куртки, як виглядає розглядається як низькоякісний, перетягнути на люксовий бренд.

Останні сім років було складніше для Бейлі. Після першої установчої дизайнер провідний бренд буде переданий контроль бізнес, поєднуючи обов\'язки керівника творчого спрямування, він зіткнувся з повстанням акціонера, коли інвестори проголосували проти звіту винагороди, яке дав йому акцій на суму близько 15 млн фунтів.

У минулому році він відмовився від ролі генерального директора і повертається орієнтуючись виключно на дизайн. Новий виконавчий директор Марко Gobbetti, який раніше очолював c?line в Парижі, заявив, що "Берберрі" повинні розвиватися і пробувати нові речі ... поставити собі важкі питання, і бути сміливим у всіх областях бізнесу". У жовтні, Бейлі оголосив про свій відхід, розчищаючи шлях для нової ери.

В кінці шоу Бейлі сказав, що він пишається тим, що приніс "дизайн точка зору" від Burberry, і відчули себе "великий азарт", у вивченні нових можливостей для себе і подивитися, куди його ще-до-бути-оголосив творчий наступник, – можливо, Фібі філо або Кім Джонс – б від Burberry.



Категория: Мода