Це плагіат: тепер бутлег логотипи мода повинна мати


Опубликованно 25.04.2018 05:57

Це плагіат: тепер бутлег логотипи мода повинна мати

Забудьте Коктейльні сукні і крокодил "це сумки" – серед основних тенденцій стилю зараз є футболки, що б не виглядати недоречно на ринку.

Раніше в цьому місяці базз подіумі бренд balenciaga випустив весняно-літньої рекламної кампанії. Ключовим орієнтиром? Не рідкісне натхнення, яке можна було б очікувати для такого легендарного модного будинку, але скромний сумка для німецької мережі супермаркетів edeka, які. Жовтий і синій кольори оформлення магазину був перероблений з фразою "сила мрії" і логотип бренду balenciaga.

Це просто останній приклад тенденції моди, щоб використовувати існуючий брендинг в свої проекти, щоб зробити щось, що виглядає як бутлег. Дизайнер баленсіага Demna Гвасалия підтримала цю ідею, спочатку з його власного бренду vetements. На етикетці вироблено багато говорили футболки на 2016 рік з логотипом DHL на нього, який був проданий за ?185. Гвасалия пішов за нею, в цьому році з $2,150 (?1,606) сумка для balenciaga, який виглядав чудово, як в IKEA Frakta сумка 50р. Це про знущаючись над елітою, на 1%, кар\'єри політиків... ми просто робимо те, що багато молодих людей думають Джо, дизайнер вуличної

Інші теж грають з цією ідеєю. Дизайнер чоловічого одягу Крістофером Шенноном випустила колекцію осінь/зима з використанням відомих спортивних брендів. Логотип Timberland був перероблений, щоб сказати "перекоти-поле", тоді як в попередніх колекціях Шеннон змінив прямі спортивні логотипи в "коханці". -Білий, напис на моди Вергілій Abloh, багаторазово знакових галочка Найк на футболках зі словом "Логос" над ним, а також з використанням логотипу для журналу "People" як сумки. Мода електростанція Гуччі навіть пародіює свої власні бутлеги. Светр, який нагадує погану підробку, з Gucci замінити словами "Guccy", зараз продається на Сайті за $ 950.

Це-відображення тенденції, яка також відбувається на рівні вулиці і в соціальних мережах. Дрібні бренди вуличної використання брендингу, щоб створити візуальні жарти, які впливають на Instagram. Кліща Найк користується популярністю. Спорт-феєрверк, Лейбл заснований в Тоттенхемі, на півночі Лондона, використовує його на футболку, яка поєднує НГС логотип логотип Nike. Брістоль вуличний, між тим, за останні літа, всюдисущий Джеремі Корбін футболку, яка заміняла спортивний бренд з лідером праці. Його носили Грейс Чатто групи чистий бандит, який був сфотографований у Корбін футболка за лаштунками на фестивалі. Він був розпроданий. Bowlcut воліє логотипом "Мальборо", а не зміна марки сигарет "Mandem". Тепер бестселер марки.

Там дуже зручно політичну точку зору на цю тенденцію – Bowlcut є футболка з написом "Анти-Торі Торі клуб" – який підриває корпоративну культуру, поставивши логотипи мега-корпорацій в незвичайних контекстах. "Мова йде про глузливий еліта, 1%, кар\'єри політиків, праві ЗМІ, і ми любимо жартувати над королівською родиною", - говорить Джо з Bowlcut, який не пропонував би прізвище, щоб залишитися анонімним. "Нічого особистого, ми просто робимо те, що багато молодих людей думають."

Крістофер Шеннон заснував свою СК футболці бутлегов він бачив у дитинстві в Ліверпулі, коли логотип був переведений, тому він читав "Портовика", в підтримку страйкуючих докерів. "Я думаю, що з допомогою мотиву, щоб нести повідомлення цікаво", - каже Шеннон.

Ці футболки також поринути в ностальгію по 1990-ті роки, коли вулична брендів, таких як Fuct часто грав з логотипами відомих у світі, наприклад, що для автомобілів Ford. Шеннон посилань на бутлеги знайшов на прилавках, як підліток. "Ми називали їх jargs, що означає фейки", - говорить він.

Мітки вуличний спортивний Драндулет суміші двох відомих сучасних логотипи для одного з своїх футболок. Фото: Спортивний Драндулет

Ця ностальгія теж грає, особливо в суб-секта ця тенденція – для неофіційної футбольної атрибутики. Футбол Помпончікі, заснована Реувен Флетчер в 2016 році, переробляє культ футбольну форму для команд, включаючи "Селтік", "Челсі" і "Ліверпуль" на шапки з помпоном і шапки відра. Eighteen86 , між тим, є інтернет-магазин за неофіційними Арсенал товарів, створені Макс Джайлс і Ед Фенвік, з архівом зображень Іан Райт, Тьєррі Анрі і пол Мерсон. Обидві ці етикетки зосередитися на епоху, коли клієнти тисячолітньої росли. "Я запитував у друзів про класичні комплекти, які резонують", - говорить Флетчер. "Багато це про озираючись на 80-е і 90-е роки".

Як з вуличною етикетки, там повітря опір тут – той, який звертається до футбольним уболівальником, який не хоче дати більше грошей для клубів Прем\'єр-Ліги, відвідавши сувенірний магазин. "Духless-гарне слово для офіційний мерч", - говорить Джайлс. "Це без смаку і являє собою [як] всі продезінфікувати." Дует був натхненний наметах неофіційних товар, який використовується для лінії вулиці біля старого Арсеналу Хайбері землю, коли вони ходили на матчі, як діти.

Ніл чув, Автор футбольні замовити футболки та дизайнеру любителів серії футбольна майка ФК, вважає, що ця тенденція-робити з уболівальниками повернути собі клуб. "Існує, безумовно, озираючись назад, але я думаю, що це в той час, коли вони могли в останній раз бачили в клубі, як у них", - говорить він. “Протягом багатьох років ми любили наші клуби і не носити все, що вони виробляють. Тепер ви можете зробити те, що ви хочете, вони б в клубний магазин".

Використовуючи існуючий логотип або брендинг в іншому контексті зовсім ризикують судовим позовом, але, за словами Джулі Зербо, засновник модного Закону, багато з них – особливо на високому рівні мода – схожий на бутлег, але насправді співпраця з брендами\' дозволу. "Vetements і працював з DHL, і брудно-білі отримали дозвіл від людей використовують свої логотипи", - говорить вона. "В іншому випадку, ці випадки майже напевно будуть примірники порушення дієві товарного знака".

Любителі Крістофера Шеннона пряма футболка, на подіумі в цьому році. Фото: Estrop/Getty Зображення

Проводячи більшу частину свого бізнесу через соціальні медіа означає, що ці підписи можуть зрости з вуст в уста, залишаючись під радаром з найбільших корпорацій – будь то бренд або футбольного клубу, до якого вони платять данину.

Джо від Bowlcut і Джайлс і Фенвік кажуть, що вони не просили припинити виробництво їх проекти. Навіть якщо це данина нахабна, бренд може закривати очі на ці дні. Зербо згадує плащ Vetememes вироблений 22-річний тиснув на трамваї в 2016 році. А чим проблема в суд, vetements і випустив заяву "vetements і не буде подачі позовів за Vetememes плащ і сподіваємося, що він любив робити свій проект так, як ми робимо, що робить нашу одяг." "Це відповідає їх фірмовий дух і [Vetememes], ймовірно, не досить великою загрозою для заслуги потенційні наслідки масової інформації судового процесу", - каже Зербо.

Ніл чув, вважає, що цей зсув до співпраця буде продовжуватися. "Коли я зробив свій Лейбл Білий бунт, в 90-х роках, ми зробили Рип-офф Найк, Адідас...", - згадує він. “Ми продали їх свободи і були випущені з припинити і утримуватися листи.

"Зараз, ми б запропонували співпрацю".



Категория: Мода