Як Азеддин Алайя змінили спосіб, яким ми бачимо жіноче тіло


Опубликованно 04.05.2018 17:39

Як Азеддин Алайя змінили спосіб, яким ми бачимо жіноче тіло

Як Азеддин Алайя змінили спосіб, яким ми бачимо жіноче тіло Мода Як Азеддин Алайя змінили спосіб, яким ми бачимо жіноче тіло

Туніський дизайнер помер в листопаді, але з його перший Лондонський бутік відкриття попереду велика виставка у Великобританії в травні, його роботи вже давно опинився далеко попереду свого часу Джесс Картнер-Морлі @JessC_M Втр 23 січня 2018 12.19 МСК Останнє редагування вівторок 23 січня 2018 12.25 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Азеддин Алайя з Фредерік ван дер вал у Парижі в 1986 році. Фото: Артур Элгорт / Конде наст/контуру зображень Getty

Король помер, Хай живе король. Серце аззедина Алайя не в листопаді минулого року, але його присутність буде більш гостро відчуватися у Великобританії в цьому році, ніж коли-небудь раніше. Відкриється масштабна виставка в Музеї дизайну в травні свій перший Лондонський бутік-найближчі до Нью-Бонд-Стріт до цього. Після виливу емоцій на його смерть – від Наомі Кемпбелл, яка мешкала з ним в підліткову модель і завжди називала його "тато"; від Паризького великого-і-добре, хто їв кус-кус на його столі; у клієнтів, які поклонялися, як він змусив їх побачити – 2018 буде роком, коли Алайя відбивається не тільки як людина, який змінив які моделі носили, але як людина, яка змінила те, що ми всі носили.

"Для мене мода-це тіло", - сказав Алайя в 1982 році. Решта з нас взяв трохи часу, щоб наздогнати, але ми звичайно приїхали туди в кінці. З середини 80-х, шкіра і кривий плоть і м\'язи жіночого тіла були б\'ється серце, як ми хочемо виглядати, з роллю тканини, щоб поліпшити це. Це було як Алайя бачив це з самого початку. "Я роблю одяг, жінки роблять моди", - говорив він, або: "я не дизайнер, я-модельєр." Що він говорив, кожен раз, було те, що тіла, які мають найбільше значення.

Наомі Кемпбелл носить спідницю по Аззедін Алайа в 1989 році. Фото: Патрік Демаршельє/Конде наст через Гетті зображень

Коли я кажу тіло, я маю на увазі секс, звичайно. Люди можуть отримати дуже побожні, в благонамеренным чином, говорити про дизайнерів, які померли. Там було багато праведників панегірики про Алайя всю ніч удосконалюючи рукави, затамувавши подих казки весілля було відкладено, коли він зашив подружок нареченої в сукні, моралі та лекції про те, як близько він прийшов, щоб здатися на його світ-як-повітря стільники в\'язати перш ніж він освоїв техніку. Все це похвально і історично значущі, але трохи не потрапляє в точку, що Алайя поставити сучасне еротика в моду.

Нічого нового про одяг, що виліпити тіло в пісочного годинника – найраніше відоме корсети застиглим ремені причини, щоб зменшити розмір талії, зображені на Мінойської кераміки в 1500BC – але Алайя була революційною в тому, як він дивився на жіночій фігурі. Де корсетні створили статичний, безповітряний ідеалу фігуру жіночною, Алайя працював зі швами, еластичною і задрапировывает для того щоб створити сексуальний заклик, що було сирим і м\'язисті. Його органи були сформовані з м\'язами і зі швами, а не з допомогою китового вуса і кінського волоса, перетяжка.

Алайя з Грейс Джонс у сукні зроблений на вид на вбивство. Фото: Шарок Хатамі/Рекс/shutterstock в

Це таке кліше, щоб сказати про чоловічий модний дизайнер, що він "любив жінок". Поки все говорить про Алайя, і це вказує на те, що відрізняє його від багатьох інших чоловічих дизайнерів, які fetishised тіла. Ростуть в Тунісі, його перша стажування була акушерка, з якими він допомагав приймати пологи у 10-річного віку. Пізніше, один з його ранніх робочих місць в Парижі, щоб створити зроблені на замовлення костюми для G-струнний танцюристів в кабаре "крейзі Хорс". ("З розуму коні він дізнався естетику всього організму і важливість fesse – заду", - каже його багаторічний соратник Керолайн Фабр-Базен.) Там, де інші дизайнери самі гардероб в ательє, малювання жінки олівцем і прати за бажанням, Алайя – так часто посміхається на фото з Амазонської краси підноситься над ним в одне зі своїх суконь – був unintimidated по плоті і крові жінок. "Він наклав шви в дуже спеціальних місцях," стиліст перетворив архітектор Софі Хікс говорить у документальному фільмі Джо Маккенна про дизайнера. "Він наклав шви навколо сідниць, навколо грудей, на передню частину ребер ... це був хтось, хто дійсно розумів, як організм жінки працював". Король примазатися: кращі Аззедін Алайя виглядає – в картинках Детальніше

Немає сенсу рожево-тонування спадщина Алайя, малюючи його, як прийняття всіх форм і розмірів. Він fetishised крихітна талія, висока груди, перебільшені криві, довгі ноги. Пуш-ап бюстгальтер форми він ввів у 80-ті роки проклали шлях до Вандербра. Свою точку зору на жіночий організм був святковий і перфекціоніст одночасно. Так, це суперечливо, але це теж дивне відображення того, де ми знаходимося зараз в розмові про жіноче тіло. У разі, якщо ви один з двох людей у світі, який ніколи не бачив Емілі Ратаковски повідомлення в соціальних медіа, щоб відсвяткувати велич жінки, як правило, через святкує свій власний тренажерний зал відточені фізичної очманілий дуже 2018. "Аззедін любив жінок, і так він хотів їх, щоб бути досконалим", його подрузі Карлі Соццани сказала в ці вихідні, напередодні публічного розкриття у понеділок перша виставка посмертних Алайя у своєму Паризькому ательє. “Я бачила багатьох жінок спробувати на сукню Алайя і дивлюся в дзеркало і так щасливі, що у них талія. Що змусило їх посміхатися і відчувати себе захищеним у своїй красі – і тоді вони виглядали ще красивіше."

Алайя це пре Портер шоу, Париж, 1991. Фотографія: хлопець Marineau/Конде наст через Гетті зображень

Алайя запропонував тілесний, потужний, тваринний ідеал жіночої сексуальності найкращої символізується леопардовим принтом, який він приніс з ревом повернувся в моду з його колекції осінь/зима 91/92. Клаудіа Шиффер, Ель Макферсон і Наомі Кемпбелл вистежував, що дефіле в сукнях, спідниці, босоніжки, туфлі, чоботи, сумки, рукавички і берети – все в леопардовий принт. Вплив на моду було негайне і постійне: леопардовий принт ніколи не вийде з моди, так як. (Антропоморфізму Олександр Маккуїн також зобов\'язаний дещо Алайя, хто рано використовувати крокодилової шкіри весь, як на спині пальто, ніж СНиП на обробку.)

"Ви не повинні бути худою, щоб носити його одяг", - говорить Софія Neophitou, головний редактор журналу 10 і близький друг Алайя. “Він звільнив жінок, як я, у кого є цицьки і дупа, від вони сказали, що ми повинні носити намети весь час. І його одяг настільки зручна. Я літаю у своїй сукні, я дивлюся, як син грає у футбол у них. Я мати, я дружина, але я також редактор моди і одягу його дозволити мені жити мого життя без шкоди те, що я хочу, щоб проект". Беттіна Граціані, моделі від кутюр, після яких блузка Живанши Беттіни був названий, носив Алайя добре в її 80-их. Стиліст Джулії Рестуан Ройтфельд був одним з багатьох, хто його носив одяг під час вагітності – Алайя був піонером чіпким одяг для вагітних, щоб показати, що він самий красивий вигин всіх.

Десятиліття, яке Алайя найбільш тісно пов\'язаний з 80-х років: Грейс Джонс, як з капюшоном, дівчина Бонда в "Вид на вбивство"; підтримка Роберта Палмера співаків. Енді Уорхол і Маріса Беренсон з\'явився перший Новий Алайя-Йоркському шоу в 1982 р.; Тьєррі Мюглер залишився за сценою, допомагаючи одягати моделей. ("Модно, partygoing Нью-Йоркці, схоже, остаточно залишили їх midcalf спідниця-штани та спідниці-прері на користь нової інтерпретації високому каблуці ставлення з іншої епохи", - повідомляє Нью-Йорк Таймс.) Але на виставці в Парижі, кутюр\'є Йе Суіс, вказує на відсутність хронології 41 сукні. Кожен може носити в передньому ряду якої-небудь з високою цього тижня кутюрні покази і не затьмарить на мить. Алайя, зрештою, думав систему піврічного сезону було абсурдно і поняття відкидання сукню через кілька місяців смішно. У зв\'язку з чим, в черговий раз, він був попереду свого часу.



Категория: Мода