Томмі Хілфігер диски свіжий інтерес з автоспортом в Мілані


Опубликованно 18.05.2018 17:42

Томмі Хілфігер диски свіжий інтерес з автоспортом в Мілані

Замість того, щоб зупинитися у своєму старому токовище Нью-Йорк, Томмі Хілфігер приймає його шоу у світове турне і в ці вихідні його американський дім моди приземлився в Мілані.

Прийнявши бачу зараз Купити зараз модель в 2016 році, що бачить одяг з подіуму доступні відразу купити – порівняно з традиційними шість-місяць чекати – Хілфігера тепер хоче поширити глобальний обман, звертаючись до соціальних медіа-підкованих покоління. "Споживач хоче негайного задоволення і унікальний досвід, який вони не можуть знайти більше ніде," Хілфігер сказав на превью нової колекції бренду. Нове шоу Дольче і Габбана-це визнання в любові до fashion індустрії Детальніше

Кий неділю ввечері шоу, гоночний-тематична феєрія з піт-лейн магазини розпродають колекції для публіки – хто також пропонується Hilfiger-це Злітна смуга в роздріб шоу – оточений подіуму, який прийняв форму гоночній трасі. Томмі Хілфігер посилив свої зв\'язки зі спортом спонсор Формули один "Мерседес-Бенц" команда 2018 сезоні, що означає повернення чемпіона світу Льюїса Хемілтона, який сидів у першому ряду, носити туфлі мода на високих швидкостях, коли бере на трек в березні прийдуть. Естетичне домінували жіночого та чоловічого одягу на шоу.

Вигнуті гоночними смугами, що нагадують новий логотип Ф1, була тема на протязі, в той час як купальники, шорти байкер, гонщик-назад танки і козирки були покриті картатим прапором.

Денім пошиття робочих комбінезонів, на які посилається інженер комбінезони і шкіряні куртки-косухи прикрашали фірмові нашивки, в той час як їхні аналоги-для гостей автентичні перфорованих панелей. У цей збірник увійшли також надзвичайно популярною Томмі х Джіджі капсульна колекція, розроблена супермодель Джіджі Хадід, яка взяла коло пошани з Хілфігера в кінці шоу. Це останнє редагування Хадід для бренду, виконавши її на чотири сезону контракт. "Ми повинні рухатися далі, як бренд", - каже Хілфігер, додавши, що новий співробітник буде оголошено найближчим часом.

Модель на злітно-посадкової смуги на Томмі Хілфігер, з гонщиками у фоновому режимі. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в

Він був молодий і весело, а напрямок, в якому Hilfiger і відчуває себе впевнено не відштовхнути його старих клієнтів. “Ми не відмовилися від них, але тримати марку-це дуже важливо, тому що вони як і раніше хочуть знати, що це важливо. Якщо ні, то вони не будуть купувати для себе або своїх дітей, своїх онуків і племінників."

Хілфігер сподіваються, що ажіотаж у цій виїзні матчі, з попередніх сезонів, які бачили 2.5 млрд. враженнями про своїх соціальних медіа каналів відразу після його показу в Лондоні і збільшення 900% трафіку на сайт бренду, після Нью-Йоркського шоу.

Дизайнер цитує будучи однією з перших запровадила технологію як SnapShop, додаток для розпізнавання, яка дозволяє користувачам сфотографувати те, що вони хочуть і придбати його одразу, як ключовий фактор для цього. У минулому році власники бренду, ПВХ корп, повідомили 4% збільшення доходів на 2016 рік порівняно з 2015. Очі будуть на кінець року 2017 результати, щоб побачити, якщо бренд продовжує свій рух по висхідній траєкторії.



Категория: Мода