Австралійських модних брендів з рейтингом C з етики


Опубликованно 21.05.2018 06:54

Австралійських модних брендів з рейтингом C з етики

Модні бренди Роджер Девід Беттс, ох-ох, а Valleygirl були знайдені, бажаючи у звіті, що заходи, зусилля, спрямовані на викорінення експлуатації трудящих у країнах, що розвиваються.

У 2018 році Етичної моди доповіді, опублікованій в середу, фракціонованого 114 швейні підприємства, виявлення австралійських брендів досягли середній рейтинг C. Результатом є загальне поліпшення і закриває зазор на зарубіжних колег, які досягли Середній бал Б-.

Доповідь був випущений баптистської допомоги за тиждень до п\'ятої річниці рана Плаза розвал заводу, які загинули понад 1100 осіб у Бангладеш в 2013 році і викликала поштовх для зміни рівня безпеки в галузі. Тільки 4% того, що австралійці витрачають на одяг йде на швейників – Оксфам Детальніше

Після розвалу заводу, індустрії моди, досягнутий певний прогрес у поліпшенні ланцюжка поставок прозорості, говориться в доповіді. Близько 35% компаній публікують повні списки прямий постачальник.

Бренди погано йдуть справи по боротьбі прав працівників, і тільки 5% змогли довести, що вони платять своїм працівникам прожитковий мінімум. Ще 12% показали, що вони приділяють частину своїх робочих прожиткового мінімуму, в той час як 70% промисловості ще належить зробити значні заходи для підвищення зарплати працівник, згідно з доповіддю.

• Підпишіться на отримання найкращих оповідань в Австралії кожен день опівдні

У доповіді дається оцінка системи управління трудовими правами відносно 33 критеріям. Тести охоплюють трьох етапах ланцюга поставок сировини, матеріалів виготовлення і остаточної виробництва; більш високі оцінки відображають з трудовим систем управління правами, що б знизити рівень споживання працівника, якщо правильно реалізовані.

З 61 списку австралійських модних брендів, вісім набрали клієнтів Ф, в тому числі бюстгальтери N речі, Decjuba, союзник Мода і бажаємо конструкцій, не зумівши відповісти на запити Баптистський світової допомоги.

Компаній, які відповіли, ряд відомих брендів в Австралії отримували або Д або д-. Роджер Девід виконуються погано. Вона не мітки на його політику, розширення можливостей працівника і сировини, і отримав німецьку марку в цілому. Беттс, ох-ох, і Valleygirl всі отримані D або D - мітки.

Інші бренди значно поліпшили свої показники, в тому числі і бавовни, який отримав і очолив список Австралії зі штаб-квартирою компанії.

Швидко модних брендів, таких як kmart, Jeanswest і мета всіх забив або B або B+.

Менеджер по пропаганді Всесвітнього баптистського допомоги, Гершон Nimbalker, сказав, що австралійські бренди поліпшили свої показники в останній доповіді. "Коли ми вперше почали доповідей [2013], австралійці були далеко позаду своїх міжнародних брендів, але це був тривожний дзвінок для галузі", - сказав Nimbalker. “Ми бачили, як вони грають досить значна гра в догонки“.Бавовна є однією з найбільш знакових прикладів, вони працювали в тісному контакті з нами, щоб штовхати себе вперед".

У доповіді Всесвітнього Баптистського допомоги є одним з низки призначені для того, щоб публічно тиском моди на поліпшення прав працівників і закінчуючи рабство в ланцюгах поставок.

У минулому році, Оксфэм опублікувала доповідь, що розкриває всього чотири центи з кожного долара австралійці витрачають на одяг робить його назад для працівників швейних фабрик. Звалище стає останньою жертвою моди в одноразові Австралії культура одягу Детальніше

Аналіз, проведений компанією "Делойт", показало, що збільшення на 1% в ціні на одяг – або 20 центів більше за 20 $футболка – було б достатньо, щоб дати швейників прожиткового мінімуму.

Австралійських модних брендів може зіткнутися з труднощами ведення переговорів краще права в країнах, що розвиваються.

Моди революцій, група намагається просувати реформу в галузі, сказав, що це складне питання, яке часто без кісточок невеликий австралійських брендів від іноземних урядів.

"Це не виправдання, але це дійсно дуже складно", національний координатор групи, Мелінда визначено, заявив у минулому році. “Ви говорите про бренди переговори, самостійно, з урядами. І брендів в Австралії не розміром H&М".

Сказав Nimbalker споживачі повинні голосувати з їх гаманець, перевірки звіту на показники компанії.

"Якщо їх улюблені бренди не роблять досить, це відмінна можливість, щоб вийти до них."



Категория: Мода