\'Аззедина Алайя не хвилює, що інші люди говорили, що було нове настрій\'


Опубликованно 20.06.2018 11:54

\'Аззедина Алайя не хвилює, що інші люди говорили, що було нове настрій\'

Я думаю, що нова виставка Аззедина Алайи в Музеї дизайну можуть мати такий же вплив на студентів мода, що сенсації в Королівській Академії для студентів мистецтв у 1997 році. Азеддин, який помер у листопаді минулого року, не особливо добре відомий в Англії – він був дуже Паризький – так і повинно бути одкровенням для молодих людей, які не бачили його роботи.

Я вперше стало відомо про Аззедін в 1981 або 82, коли я працювала редактором моди британського Vogue. Нам повідомили про цікавий дизайнера в Парижі і мало хто з нас з журналом пішов, щоб побачити його шоу. Він був у своїй квартирі в 7-му окрузі і на подіумі був тільки Паркетна підлога з маленькими стільцями вишикувалися по обидва боки. Я пам\'ятаю, що нам довелося чекати тривалий час. І раптово стався гучний хлопок і американська модель Дженіс Дікінсон з\'явилася, після 10 або 20 найкрасивіших жінок в світі.

Ми думали, хто цей дизайнер, який може зробити ці неймовірні моделі, щоб ходити по своїй квартирі, як це? Нью-Йорк був центром індустрії моди в той час і моделі такого калібру просто не повертатися в Париж, але тут вони були одягнені і виглядати неперевершено.

Ми були досить близько, щоб ми могли бачити вирізів, тканини, увага до деталей. Ми не бачили нічого подібного. Це був зовсім новий вигляд, дуже адаптовані та пристосовані і дуже сексуальний, але сексуальність-це не зовсім підходяще слово. Наряди були неймовірно надихає.

Незабаром, я зустрів Аззедина. Він був смішним, нахабним людиною і абсолютним контролем. Однак знаменитим він є, він завжди помічав кожну найдрібнішу деталь. Ти щось записав у недозволеному місці і він попросить вас забрати його. Потім потрібно покласти її на рейку і він скаже: "не так!" Це як баби, які не міг винести, щоб ти мила посуд.

Аззедін Алайя. Фото: Сіпа Прес/Рекс/Shutterstock В

Він був дуже щедрий. Я думаю, це дуже важливо, що він був з Тунісу, де гостинність є дуже важливим. Він годував кожен день його співробітники. Там був шеф-кухарем в будівлі роблячи смачна їжа – салат для початку, потім трохи м\'яса і овочів і завжди трохи пудинг а потім – і всі, хто там працював, були вони підмела підлогу або розрізати одяг, сідав їсти з Аззедина. Якщо були гості, чи то поп-зіркою або супермоделлю, вони б усі сиділи за одним столом. Кожен так часто, там буде працівник, який хотів піти на обід, а не їсте з групою. Аззедін не подобається. Це було схоже на зраду. Він думав, що, якщо я забезпечую цей самий чудовий обід, яким ви повинні зупинитися і з\'їсти його з нами.

У 1986 році я покинув Vogue і пішов до нього на роботу на кілька років. Він хотів записати його колекції і він запитав мене, якщо я міг би організувати і стиль у фотографії, які були опубліковані steidl в книзі Алайя.

Поки я був стайлінг для фотографії, я також допомагала з показує і дає зворотний зв\'язок, тому що він дуже любив ідеї людей. Я не хочу стверджувати, що я зробив більше, ніж я, тому що він був абсолютним королем, але білі сорочки стали більше, коли я там був – я завжди носив білі сорочки. Він буде приймати остаточне рішення, але можна злегка підштовхнути його в одну сторону або іншу.

У нас був дуже смішний момент разом. Ми вирушили б на ці ботаніки поїздки, в Америці чи в Європі, з валізами одягу на фотографії. Аззедін не говорив по-англійськи, так що я завжди буду інтерпретуючи його або замовляючи сніданок. Ви повинні бути його няня, – він був схожий на невгамовного дитини. Взяти його в Америку, і він був в жаху від митної чоловіка, тому що він був дуже маленьким, і вони височіли великі скоти. Він дійсно потрібен хтось з ним весь час, так що він не безнадійно згубитися.

Азеддин зробив речі інакше, ніж інші дизайнери. По-перше, він робив усе сам – все різати, всі сторона, всі вибирають – і не делегувати нікому. Коли ви працюєте, ви отримуєте рівень обробки, що це світ понад усе.

Азеддин Алайя з Грейс Джонс. Фото: Шарок Хатамі/Рекс/Shutterstock В

Коли я там працював, він навіть сам сір точка АС; моделі носити одяг на подіумі, всі моделі повинні бути змінені для більш середня людська фігура. Є фахівці, які спеціалізуються на цьому, але Аззедина хотів переконатися, що одяг в магазині відмінно вписується. Не дивно, що він часто запізнювався на шоу, а іноді в результаті взагалі не сезон.

Він завжди працює. Він хотів спуститися близько 10 годин ранку і працювати весь день, перериваючись на обід і вечерю. Після обіду він пішов наверх і роботу перед величезним телевізором, який він продовжував тримати себе у свідомості. Більшість ночей він буде працювати до 2 годин ночі або 3 години ночі. Мені здавалося, що він завжди був за своїм столом, працюючи за лекалами, рубки, арматури, потім працює в ательє, щоб дати їм додаткові інструкції. Мені не подобається робити порівняння з іншими дизайнерами, але для мене тільки Рей Кавакубо з Comme де gar?ons був перфекціоніст і причіпки, як і він.

Він проектував для жіночого тіла, а не абстрактне уявлення про них, але характери людей були так само важливі. Він любив безглузда жінка, жінка з думками і одяг підкреслюють їх характери. Я пам\'ятаю, як він говорив, журналіста Рула Jebreal: "о, вона чудова тим, що вона працює на палестинців, вона допомагає палестинських жінок і дивитися, як я створив її сукня". Він відчував, що розширення можливостей жінок через його одяг.

Аззедін був залучений до планування виставки музей дизайну, перш ніж він помер. План для одягу з усією його кар\'єрі, а також архітектурні виступи художників і дизайнерів, таких як Марк Ньюсон і знайденого Тетяна. Як Азеддин Алайя змінили спосіб, яким ми бачимо жіноче тіло Детальніше

Куратор, Марк Уїлсон, має можливість донести деякі важливі повідомлення. Мода-це про одяг, що ми разом. Ви носите джинси, які вам, можливо, підганяти себе, зі спортивної верхній, що ви витратили сотні фунтів, і ви кидаєте все це разом з вашою власною оригінальністю і подивися. Одяг аззедина, з іншого боку, про повну наряд. Я думаю, що люди будуть бачити і думати: "хіба ми вже трохи нудно з склеював ці погляди, які не такі розумні, як ми думаємо?" Це був хтось, хто знав, як створити одяг, яка робить вас, як жінку, відчувати себе чудово від верхівки до кінчиків пальців ніг.

Більшість дизайнерів там більше схожі на стилістів. Вони запитують: "як настрій?" і спробувати відповісти на нього. І студенти мода, бо вони ближче до землі і не обмежується бізнес-плани, шукають trailblaze нові настрої. Але як тільки вони туди потрапили, там хтось кричить на своїх підборах. Це повинно бути кошмаром, завжди намагається бути попереду. Я думаю, що ця виставка покаже, що насправді, ви не повинні цього робити. Азеддин ніколи не робив цього. Він не міг байдуже, що інші люди сказали, новий настрій. Так що я думаю, що було б неймовірним полегшенням для студентів, щоб думати, насправді, мода-це не остання річ, це не про те попереду. Не попереду, ви можете бути вище зграї.

Я думаю, що ця виставка може сказати учням моди і молодих дизайнерів: вирішіть, що ви хочете зробити, і сконцентруйтеся на цьому. Вивчити всі навички. Прагнемо до досконалості.

Коли я працював з Аззедина, я дізнався, що увага до деталей є ключовим. Це дуже корисно в архітектурі, де є так багато варіантів, щоб бути зроблені. Ви повинні бути в змозі приймати рішення, знизити шум, визначати пріоритети, і це допомагає надзвичайно вчили, що дуже рано.

Але він завжди говорив, що у нього так багато більше, щоб дізнатися, що він не домігся того, чого він хотів досягти. Аж до кінця, він ніколи не відчував, що він закінчив те, що йому потрібно закінчити. Там завжди було більше, він хотів зробити, і більш високі речі, які він хотів досягти. Для Аззедина, завжди може бути більш досконалості.

Софі Хікс говорив Кілліан Фокс

Аззедін Алайя: кутюр\'є в Музеї дизайну, Лондон W8, 10 травня-7 жовтня



Категория: Мода