У холодній-стіни*з Семюел Росс: \'вулична була класна річ\'


Опубликованно 03.07.2018 22:15

У холодній-стіни*з Семюел Росс: \'вулична була класна річ\'

В Чоловічий одяг, вуличний стиль-це не стільки Жанр і просто нормою. Навесні цього тижня 2019 показує, ви, ймовірно, може перерахувати по пальцях колекції, які не мають у своєму розпорядженні тренерів. Але один чоловік, який не кине термін навколо самозабутньо-дизайнер Семюел Росс.

“Вулична, мда. Я не надто зацікавлений у ньому, як слово", - говорить Росс, 27, відкинувшись на спинку стільця. "Але він дуже сильний". Я прошу його розширити. “Ну, це використовується, щоб бути використаний в якості роздільника. Їх і нас. Поняття класу. Але тепер розкішних будинків адаптуватися до нього". Він робить паузу. "Люди, які знаходяться в цій категорії є ті домінуючою моди".

Моделі в сіу-шоу під час Лондонського Тижня моди чоловічі. Фотографія: Джон Філліпс/ФКП/Getty зображення

Якщо Росс ще не домінуючою моди, він майже відчуваю його смак. З моменту запуску його в чоловічому ярлик холодній стіні* (сіу) восени 2015 року, 25 років, протягом трьох сезонів він став новою зіркою британського чоловічого стилю з його діагнозом, арт і футуристичний взяти на себе, ну, вулична. Дубль останніх номінаціях престижного конкурсу lvmh (він просто втратив) і andam в моді премії (все ще попереду) – відправили його Лейбл Global. Його одяг носять у R&B зірка Kehlani, актор Джейден Сміт і дизайнер Вергілій Abloh.

Росс натхненний раси, архітектури і клас – сіу, серед іншого, про руйнування кордонів. В одній колекції ви побачите робочий клас мундирах разом із спортивний одяг, Севіл-Роу пошиття будматеріали – жакети, які нагадують гальковий тире або поліетиленові листи ви можете знайти на будівництвах. На його весна покаже 2019 у неділю, гості наділи захисні окуляри, так як металеві конструкції розвернувся на моделі. Промисловий вентилятор коробило до мінімального бити. Деколи, одяг була в небезпеці затонути під вагою концепції. Але потім ти зустрічаєш Росс і зрозумів, що є більше до нього.

Конструкції сіу. Фото: Лінда Nylind/Зберігач

Росс-чорний, робочий клас і не беруться стандартні центру міста Сент-Мартінс мода басейн (він вивчав графічний дизайн в університеті де Монфор в Лестері). Ми зустрічаємося у своїй маленькій задушливій мансарді студії в східному Лондоні. Він вибирає свої слова в занудном, іноді пихатість, але він розумний, енергійний і швидко говорити. Він пояснює, як "захист", "страх", "напруга", і "біль" повідомте свою роботу так само сильно, як чорний. Він описує одяг або предмети мистецтва, колекції в якості виступів. Він стає широко розкритими очима про нейлон, форм і ліній. На його столі сидить кубик Рубіка, лінійки і угломеры.

Росс, який зараз є партнер і дитина, дочка, народився в Брікстоні, але він насилу згадує життя там, перш ніж його сім\'я переїхала в Нортгемптоншир, тому що це було простіше отримати іпотечний кредит. Він буде курсувати між двома, щоб побачити сім\'ю, поки йому не виповнилося 12. Будинок був Веллингборо – ринок міста з ставком, який не був настільки ж химерна, як це звучить. "По-перше, він був набагато більше усамітнюється – було багато питань раси", - говорить він. "Але в той же час він був досить різноманітний, хоча він відомий як білий, робочий клас міста." Місто переважною більшістю проголосували за квартал і місяць. “Якщо б я виросла в Брікстоні, я думаю, ми ще будемо говорити про тієї ж речі в моїй роботі.

Моделі на показі сіу. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в

Бабусі і дідусі Росс приїхав до Великобританії на Уиндраш Імперії – і обидві його бабусі були медсестрами. “Скандал трапився і це схвилювало мене, так. Я досі б\'ється з ідеєю бути на англійській мові, але я відчував себе більш [англійська] до скандалу", - говорить він. "У мене є важкий час бореться з останніх 10 поколінь, щоб бути чесним." Росс нещодавно зробили аналіз ДНК і виявили, що його сім\'я була родом з Беніну в Західній Африці. "Там завжди буде зсув," - говорить він про скандал, перед перефразовуючи Джеймса Болдуіна: "немає ніякого способу, ви можете бути свідомим чорний чоловік і немає туги кожен день."

Його батько вивчав мистецтво в центрі Сент-Мартінс, яка була "новаторської" у 80-х роках, і працював у вітражі. Його мати-викладач в університеті Нортгемптона. "Освіта завжди було в нашій родині, і мистецтва", - говорить він. Росс було рекомендовано звернути на мостини, але взяв кружним шляхом в моду. “Найк спортивні костюми були моєю формі. І купувати підроблені черевики за $ 20, або продають підробку Адідас від мого будинку, щоб отримувати прибуток, був нормальний". Він сміється. "Я маю на увазі, очевидно, там був якийсь інтерес до моди, посилання."

Як не дивно, це архітектура, яка залишилася з ним. Не його терасного будинку, але брутального будівлях та гуртожитках, де багато його друзів жили – післявоєнний Вікторіанських будинків, що був распотрошен і оснащена дешеві килими. “Були проблеми з наркотиками, деякі з них насильницькі будинків, але мені було 15. Я дійсно не дивитися на речі більш глибокому рівні. Це були і мої друзі".

Шоу сіу. Фотографія: Джон Філліпс/ФКП/Getty зображення

Вивчивши конструкцію, він пішов працювати в "хардкор торговий дизайн". Він тривав рік. “Я відчував, що я був обманутий. Що все, що я читав в універі була брехня, щоб отримати мене в систему". Він почав складати свої проекти в інтернеті, щоб вас помітили, перш ніж він наткнувся на білий, на етикетці під контролем Вергілій Abloh, хто який щойно заступив на посаду голови чоловічого одягу в Louis Vuitton в одній з найбільших рухів в чоловічому стилі. Він написав Abloh. Abloh відповів, і він пішов до нього на роботу, а також парфуми Лейбл Каньє Уеста.

У ці дні, бути дизайнером не завжди означає просто, що. У СРПА нагороди минулого тижня, Джеймс Джеббия (людина за Вищий) виграв дизайнер чоловічого одягу року, незважаючи на не будучи дизайнером. Як Abloh, Росс прийшов до моду вбік, через дизайн. "Я свідомо працював в моді, як ми знаємо, протягом п\'яти років".

Що далі ви отримаєте на тему Abloh або Захід. Він згадує їхні імена в проходженні, але він охороняється. “Погляд. [Abloh] це мій старший брат. Ми говоримо щотижня", - говорить Росс з найяскравіших чорний дизайнер в індустрії. Він додає: “я маю на увазі, тепер я знаю, що Ozwald [Боатенг] був у Givenchy, але це не було широко говорили. Якщо б я знав, що 10 років тому, він би повів мене вниз, в цьому напрямку рано".

Показати сіу на Тижні моди в Лондоні. Фотографія: Джон Філліпс/ФКП/Getty зображення

Abloh участь у шоу Росса в пивоварні Іст-Лондон Трумен у неділю вранці. Колекція була частиною шоу, частиною перформансу. М\'який безрукий куртки, вільні брюки – на блискавці або розрізати – пластиковий прозорий пальто сидів поруч з його підписом відстібними капюшонами. В одну точку, коробці викотили та розбився на частини і з\'явився голий мужик покрита водою і "кров". Коли здавалося, що Abloh отримав свій Кросівок мокрий, глядачі ахнули. За лаштунками, однак, дизайнер був незворушний. "Це так здорово бачити, як він росте", - сказав він. "Ми одного племені, і ми повинні триматися разом".

Для тих, хто після кар\'єри Росса, колекція була явно крок вперед. Завтра в Лондоні підприємством нещодавно придбала значний міноритарний пакет", тобто одяг-це тепер вироблено у Віченца, Італія, замість Лейтонстоун, Східний Лондон. Він показує. "Я продюсую з людьми, які працювали на посаді креативного директора", - говорить він. “Досі я був покривати мої ідеї з-за ресурсів. Зараз шапка горить". У нього є команда з 14, в тому числі його близький друг і сіу бренд партнер Ендрю Харпер, і ще два, які літають між Італією і Лондоном.

Модель в сіу-шоу під час Лондонського Тижня моди чоловічі. Фотографії: Ізабель Инфантес/ПА

Це не дешево. Футболку обійдеться вам майже в ?200; шкарпетки, ?45. Щоб протистояти критиці, він має доступну лінію під назвою Политена, де Футболка коштує ?40. "Ми найняли двох транзитних фургонів, щоб піти навколо Лондона для нової колекції і продавав футболки з спини", - говорить він.

Це має сенс, що його робота збігається з його різними культурними спільнотами – його коріння Бенін, його Нортгемптоншир дитинство, час, проведений в Лондоні. "Я походив з робочого класу тлі, але я не в тому світі більше", - говорить він. "Якщо мода вже давно про верхній-клас живопису робочого класу, це пост-клас".

А що буде далі, звичайно, великий будинок моди на карти? "З часом", - говорить він. “Мені 27. Я не поспіхом".



Категория: Мода