- Ми Топ Гір для одягу: хлопці за РАQ


Опубликованно 10.07.2018 19:45

- Ми Топ Гір для одягу: хлопці за РАQ

Це 1-й ранку і черга з 300 підлітків, одягнених у майже однакові костюми, змії вниз по вулиці в Сохо, Лондон. Іноді спалахує бійка, але в іншому випадку повітря тихий і важкий з нетерпінням. Всупереч тому, що ви думаєте, це не запис для Тигр Тигр у суботу ввечері. Ці діти приїхали з далеко і широко в табори за межами вищого лондонського магазину, щоб отримати в свої руки на тиждень бренду "крапля". Для тих, хто не знає, Вищий-це скейт, який виник у 1990-х роках Нью-Йорк і накопичив після майже шанобливий культ.

"Це божевілля, люди стоять у черзі, ночівля в наметах", - говорить Еліас Riadi, співзасновник ПА?, на каналі мода на YouTube для молодих чоловіків. "В Нью-Йорку Нью-йоркська поліція закриває дороги, тому що Всевишній новому співробітництво; діти дмухають на новий Supreme футболка".

Бренди вуличної одягу були монополізовані чоловічої моди протягом останніх двох років, але те, що зародилося як субкультура йде корінням в хіп-хоп музиці і кола на ковзанах тепер єдиний де-етикетом для молодих чоловіків у всьому світі. З попиту на вуличній зростає в геометричній прогресії, Riadi був натхненний, щоб почати ПА? з трьома друзями, Денні Ломас, Шакіл Кейт і Декстер чорний. Він стартував у лютому минулого року, з його першого епізоду, присвячена купівлі "вогонь" наряд на бюджет ?50. Сьогодні вони набрали більше 1 млн переглядів і більше 170 000 абонентів.

"Paq є в основному Топ Гір, але з одягом, а не машини", - пояснює Еліас, моделі від Уотфорд, хто придумав поняття помітивши попиту на відкритої платформи для молодих людей, щоб поговорити про одяг без осуду. “Висока мода завжди була дуже серйозною. Людей, особливо молодих людей, завжди лякала її. Ми хочемо, щоб ООН-boujify мода". Еліас не схоже, що він ніколи не був заляканий моди у своєму житті. Коли ми зустрічаємося, він одягнений як Формула один водій у червоному Феррарі куртка з відповідним відро капелюх і пара від Burberry спортивний костюм днища свіжий з останніх дефіле Крістофер Бейлі.

Желтофіоль-будинок-це не те, що який-небудь з цих чотирьох можна було звинуватити – кожен з них має характерну взяти на стиль вуличний стиль, в поєднанні з музичної та художньої літератури. Данні, фігурист, може бути в 60-х mod з його старовинні куртка Харрінгтон звужені в талії і німбом з білявих локонів. Шак, студент ілюстрації і поет-початківець, ще більш вигадливі взяти на вуличній. Носити підпис чорний берет і товсті золоті обручі, він виглядає як естетична любов-дитя репер Тупак Шакур та художника Баскія. Декс-це, мабуть, найменш відверто епатажний, одягнені в чорні костюми і капелюхи. "Я пробував носити квіти, квіти це не моя справа", він знаходиться на шляхи пояснення його темний ансамбль.

"Хлопчики" дотепно і матеріальних хімія є частиною розваги. Фотографія: приятель Хансен для спостерігача

Хоча paq є, в першу чергу, показ мод, хлопчиків, дітей і матеріальних хімія є частиною розваги. Кожен епізод бачить чотири провести фешн-огляди проблемою, часто з веселими наслідками. В одному з епізодів хлопці займаються тестування популярних брендів верхнього одягу, щоб побачити, якщо вони можуть витримувати екстремальні погодні умови. Для цього вони вирушають на метушню в озерному краї, який починається зі стендовою стрільбою і завершується їх масштабування на невелику гору, в той час як одягнені у Північній стіні і спортивні сумки модний бум. "Це було в чотири рази висоту Шард" - вигукує Шак, коментар, зустрів регіт від інших. "Він був удвічі більший осколок, він просто дуже боїться висоти", - хіхікає Декс.

Четверо друзів – всі у віці між 20 і 22 – це представник великого руху, що бачив молодих людей стає все більш експериментальної моди. Тільки кілька років тому костюм був мундир безправних, толстовка кінцевої означає анти-соціальної поведінки. Але в останні два роки молодіжної культури меліорованих і переглянув спортивний одяг як модний товар. Зростання популярності скейт-брендів, таких як Верховний, stussy і палац, не кажучи вже про великих конгломератів Адідас, Найк і Рібок, дав чоловікові більше розмаїття, щоб вибрати з, і згодом широке поле для експериментів.

"Інтернет-культура змінила моди", - пояснює Денні. “Instagram рахунків, як бандит Світові пролити світло на стереотипи і ніхто не хоче вписуватися в ці категорії. Хтось буде чірікать наряд, і ви будете, як \'О, Боже, я буквально одягла сукню\'. Жодна дитина не хоче виглядати базовий". Ми хочемо піти від стереотипу-це те, як ви одягаєтеся, як хлопець

Музика, як і в більшості молодіжних рухів, є однією з рушійних сил цього останнього мода на спортивний одяг. Грайм і хіп-хоп артисти зіграли ключову роль у зміні вуличної культури, не тільки платформу, за допомогою своєї зростаючої популярності, але і переосмислення того, що є прийнятним, щоб носити як молодий чоловік. Перед тим, зокрема, був вокальним про те, що носять жіночий одяг і залишившись у брендові шмотки, тоді як А$AP Роккі була відображена у сукнях на заходах та показах мод. Таке стирання кордонів між чоловічою та жіночою одягу це те, що РАQ хлопчики особливо красномовно про присвятив один зі своїх епізодів, щоб знайти і носити одяг, що складається лише з жіночого одягу.

"Ми хочемо показати людям, що Ви не повинні йти під розпорядчий стереотип-це, як ви повинні одягатися, як хлопець, це те, що світ хоче, щоб ви виглядати як людина", - пояснює Денні. Коли я запитую, якщо вони будуть відчувати себе впевнено носити одяг жінок у звичайний день вони всі кивають без коливань. "Я безумовно носити кімоно, як довго, як це був чорний", - говорить Декс. "Візерунки на одні божевільні". Шак фиркає: "Декс, ти виглядаєш як лайно Мемуари гейші." Вони всі починають хихикати. "Хоча я б, напевно, одягнути спідницю поверх джинсів, і, очевидно, мій бере", порушує Шак.

Під яскраві вбрання, амбіції відчутна у всіх з них. Деякі з епізодів їх було більше, ніж 1м погляди, і вони бачать моду в якості транспортного засобу, щоб пролити світло на важливі питання. Декс особливо захоплені демістифікації психічного здоров\'я для молодих чоловіків. "У дитинстві я був досить замкнутим з моїми почуттями і я не знаю, як виразити себе", - говорить він. “Є так багато молодих людей, які проходять через те ж саме, і, хоча суспільство більш відкрито говорити про такі речі, багато людей все ще не мають рішення або не знаєте, як впоратися з цими почуттями. Я просто хочу показати людям мого віку, молодших або старших, що, якщо ви вірите в себе, ви почнете, щоб знайти ясність". Це також, де його схильність до чорного набуває більш гострий сенс. "Я завжди любив чорний колір, але коли я став старшим і моє життя була вгору і вниз, я помітив у незручних ситуаціях це допомагає мені почувати, що я можу дихати".

Paq є освіжаючим приклад того, що "тисячолітній сніжинки" здатні. У віці 20 років, ці хлопці усвідомлюють свою позицію впливу і вони хочуть використовувати його, щоб прийняти позитивне зміна. "Ми чотири мушкетери", - говорить Еліас. "Месники", - вклинюється в Шак. "Я б сказав, що ми джедаї", - говорить Декс. "Але я ношу чорний, так що я можу бути ситхом."



Категория: Мода