Зростання впливу Каньє Уеста на моди


Опубликованно 12.07.2018 12:57

Зростання впливу Каньє Уеста на моди

У 2014 році Каньє Уест хвацько критикували індустрію моди дискримінувати його за те, що знаменитий і чорний. "Тому що ти дуже добре знаєш, що немає ніяких чорних хлопців або знаменитостей не Луї Віттон нічого", - він оголосив, середньої продуктивності в бездротових Festival в Лондоні. Вергілій Abloh призначений художнім директором чоловічого одягу Луї Віттон за Детальніше

Менше ніж чотири роки потому, почасти в результаті впливу Заходу, мода пейзаж, схоже, значно змінилися. Минулого тижня його друг і соратник Вергілій Abloh був призначений художнім директором чоловічої Луї Віттон, в один із самих драматичних потрясінь в історії чоловічого одягу.

Два тижні тому мітки КК вуличної холодної стіни – заснована колишнім креативним консультантом Abloh, Семюел Росс – був оголошений фіналістом (і фаворитів) в престижній премії lvmh для нових талантів. В іншому місці колишній директор арт-Заходу Герона Престон співпрацював з НАСА осінь/зима 2018 і запустив свою першу лінію жіночого одягу. І Метью Вільямс Алікс студії, який був частиною дизайнерського агентства репера, Донда, стала висхідною зіркою.

Враховуючи, що всі вони можуть простежити їх вплив назад на Захід, мода спостерігаємо ефект Каньє? Abloh вже пророкують на вищий пост в будинку моди протягом декількох місяців, але його переїзд в один з найбільших лейблів знаменує собою величезний зсув у напрямку для висококласної чоловічого одягу. Не тільки Abloh стати одним із найвпливовіших дизайнерів в мейджор-лейблом – інші топ чорний дизайнери Balmain Олів\'є рустеном в Balmain і раніше Освальд Боатенг в Givenchy – коли він почне роботу в червні, його призначення також підтверджує, що вуличний стиль-це не антипод подіумі моди.

Вергілій Abloh Каньє Уест, правда, в Mercedes-Benz Тиждень моди в Нью-Йорку, 2014. Фото: Startraks/Рекс

Abloh є 37-річний за модний Лейбл-Білий. Він навчався як архітектор та інженер, а також працював в якості ді-джея і дизайнера, він має мало формального навчання мода. Замість цього він має здатність говорити, щоб молоде покоління і перетворити в образ життя повністю реалізований продукт. "Вергілій створює ажіотаж і немає бренду можна сперечатися в нинішніх умовах, що їм не потрібна реклама", - каже Еллі Pithers, модні редактора британського Vogue. “Він розуміє кросовер між спортивний одяг та висока мода. [Він] має сенс для бренду, як Louis Vuitton, яка починала як виробник камера, а не будинок моди."

"Вергілій неймовірно гарна у створенні мостів між класикою і "дух часу"," Майкл Берк, генеральний директор "Луї Віттон", сказав Нью-Йорк Таймс. Берк зустрічався Abloh більше десяти років тому, коли дизайнер був на стажуванні у Fendi і Берк був генеральним директором італійського лейблу.

При призначенні дизайнера, який описав його як "арт-проект" розділяє деякі критики, Алек Ліч впливових сайту Highsnobiety вуличної байдужим. "Я не можу сказати, що я масово здивовані", - говорить він. “Це просто йде, щоб показати, що одяг-це тепер норма. Я думаю, що це більш значимо для моди, ніж для жінок, який веде розмову протягом багатьох років". Ліч бачить відсутність Abloh формального навчання, а не проблема. "Я не впевнений, що думка про те, що ви повинні бути технічно досвідченим, щоб бути частиною розмови".

Луї Віттон оцінюється топ-продаж мода конгломерат lvmh в бренд, з річним обсягом продажів понад €9 млрд (?7,9 млрд.), найбільшого в індустрії розкоші. Передавши естафету молодий чорношкірий американець з штату Іллінойс майже без підготовки моди, lvmh-це показує, що зростає визнання сили вулична, спірний термін, іноді вважається расової кодексу, але Abloh вільно використовує. Просто минулої осені Vuitton співпрацювала з скейтбординг Верховного мітки. Ще менш 20 років тому він видав заборонний наказ після того, як Верховний покласти монограма Віттон на своїх скейтбордах. Каньє Уест/Фарелл Вільямс огляд – Тестування продуктивності Детальніше

Pithers ВОГ вважає, що вплив Заходу відображає новий напрямок в промисловому дизайні. "Коли ви дивитеся на те, наскільки добре він вміє дизайну, маркетингу і продажу одягу, в той час, коли мода і роздрібна намагається встановити зв\'язок з молодими людьми, він відривається як дуже вдале визначення модельєра", - сказала вона. Boima Такер, американський-Сьєрра-Леоне ді-джей і продюсер, який знав, що робота Abloh задовго до брудно-білого, вважає, що зростання Каньє Уеста до слави був досягнутий завдяки по-старому "важка робота". За його словами, Захід як мода явище підживлюється соціальними медіа "[стирання] грань між метро і торговим ... звичайно, ти будеш купувати Каньє взуття та підтримка своєї команди, якщо вам подобається його альбом, тому що ви купили в його житті".



Категория: Мода