Діана фон Фюрстенберг: я танцювала в студії 54. Зараз я працюю з Google\'


Опубликованно 15.07.2018 06:39

Діана фон Фюрстенберг: я танцювала в студії 54. Зараз я працюю з Google\'

Це абсолютно неможливо в інтерв\'ю Діана фон Фюрстенберг. Це майже так само неможливо, щоб зустрітися з нею, не падаючи трохи в неї закоханий. Перший, тому що це не в її характері, щоб слідувати іншій людині призводить, будь то в розмові, або в чомусь іншому, так що замість того, щоб відповісти на Ваші питання, вона просто говорить, що казки від її казковою життя вона відчуває, як кажеш; по-друге, з цієї ж причини.

Ми сидимо разом на жовтому оксамитовій канапі в пентхаусі смарт-готель в Мюнхені, балконні двері відкритими, щоб вітер дрейфуючих в червоній готичної даху. Вона кладе її в окулярах, щоб краще виглядати на мене, потім відкидається на спинку і опори, її оголені ноги в панчохах, на високих підборах сандалі – на кавовому столику, і розповідає мені про час, коли вона сказав опрі Уїнфрі, що в дитинстві вона не знала, що я хотів зробити, але я знав жінку, я хотів, щоб бути незалежною жінкою, хто водить собі машину і сплачує її власні векселі" – і, як Опра сподобалася ця історія, так сильно, що фон Фюрстенберґ назвала її майбутніх мемуарів жінка, яку я хотів бути", тому що якщо Опра вважає, що це важливо, це важливо, вірно?"

Фон Фюрстенберг плаття з запахом на нью-йоркському подіумі в 1975 році. Фото: Нік Machalaba/Конд Наст Архів/Корбис

Потім вона розповідає мені про час, коли вона снідала з Анною Вінтур. "У мене був важкий день, і я запитав Ганну: - ви коли-небудь день, коли ви прокидаєтеся і відчувати себе невдахою?\' І вона сказала: "звичайно, весь час.\' Що змусило мене відчувати себе трохи краще ..." і тут вона говорить мені про те, як вперше вона позувала для Енді Уорхолом в 1973 році, і як він хотів білому фоні і її квартира була всі кольори і друку, тому вона стиснула в тільки вільного місця на кухні поряд з холодильником, та там не було місця, щоб стояти прямо, тому вона позує з одна рука вивернута над головою в цю картину.

Це Уорхол зв\'язку, що приводить нас в Мюнхен. Фон Фюрстенберг є першим у серії конструктора розмови, куратор модного бутика mytheresa.com для того, щоб дати їх онлайн споживачів моди дивитися в думках і житті людей за бренди. Увечері після обіду на дивані, MyTheresa креативним директором, екс-редактор моди Грація Паула Рід, відбудеться вечеря в фон Фюрстенберг на честь міста, музей Brandhorst, в яких проживає більше 100 штук Уорхол в своїй постійній колекції, і, в честь ДВФ візит, дисплей спливаюче обернути суконь у фойє. Ні, Рід нагадає присутнім гостям – німецький редакторів Vogue, дрібні європейські королівські родини, співробітників ДВФ – як фон Фюрстенберг "брав участь у всіх поп-культурною подією за останні 40 років, побудував свій бізнес з нуля не один, а три рази, і весь час виховує двох дітей."

Історія ДВФ-улюблена казкова мода. Цей безтурботний молодий Європейської принцесі, яка прибула до Нью-Йорка на початку 1970-х років і зробив свій стан з сукнею, був на обкладинці "Ньюсуїк", перш ніж вона була 30, потім втратив свій шлях у бізнес, переїхав у Париж, розлучився і знову одружився, відновився у її 50-х років і зараз хелмса бізнес більш успішним, ніж коли-небудь, з 85 магазинів по всьому світу. 2014 рік-ще одна знаменна Дата, з більш ніж свою частку пам\'яток. 40-річчя обернути плаття було відзначатися з виставки в Лос-Анджелесі, і в листопаді бачить публікацію її мемуарів.

"Чудова річ про старіння", - говорить вона, "полягає в тому, що у вас є минуле. Насправді єдине, що мені не подобається старіння, як я виглядаю. Я не носити обернути сукня більше, тому що у мене немає талії, і мені це не подобається." Насправді, вона виглядає чудово. Вона має казкові ноги, та такі особи, що западини з віком, а не провисає, так що її тонка кісткова структура ще більш яскравим, ніж коли вона була молода, вона пом\'якшує дію з німбом мідно-рудого волосся і багато мерехтливих золотих прикрас, які підвищують її глибоко засмагла шкіра. Вона виглядає приголомшливо, і я їй так скажу. "Ні. Це не правда. Я не виглядаю приголомшливо. Але я не торкався мого обличчя". Справді? Нічого? Ні Ботокс, ні філлери? "Ні. Нічого. Я нічого не робила взагалі, тому я виглядаю, як я виглядаю. Але крім зовнішності, мені стане краще. Я розумніший, я більш обізнаний, я добрішими".

Музей Brandhorst Мюнхен особливості дисплей спливаюче обернути сукні на честь візиту фон Фюрстенберг. Фото: Гізела Шобер/Getty зображення для mytheresa.com

Обруч залишився живий і актуальний протягом чотирьох десятиліть, тому що це означає – жінка, одягаючи на свободу пересування і самовизначення – це зараз так переконливі, як раніше. У перші дні, фон Фюрстенберг повітряно оспівував радості zipless плаття, яке ви могли б прослизнути по-тихому, коли ви хотіли, щоб швидко покинути, не турбуючи сплячої людини. Така зухвалість як і раніше відчуває себе попереду свого часу в 2014 році, коли "прогулянка ганьби" є мішенню безлічі жартів. "Те, що мій бренд", - каже вона. "Ми продаємо довіру". Впевненість приходить від комфорту, як від гламуру. Вона зазначає, що жінки-дизайнери – "Коко Шанель, Донна Каран, я" – хто плаття жінки в Джерсі", тому що ми знаємо, він відчуває себе чудово і дозволяє вам отримати на свій день, і ми піклуємося про це". Вона являє собою унікальне поєднання ультра-жіночний з особливим котячі крастися до неї ходити, але комфортно бути відповідальним і зовсім без кокетства. У передмові до своєї книги вона розповідає про те, як дівчині підготуватися до іспитів, вона буде прикидатися, що вона студентів, і уявити себе на їхнє навчання. Пасивність їй нудні; більше того, вона говорить, "неробство породжує невпевненість. Це так важливо для жінки, щоб мати дітей, але не менш важливо для жінки, щоб мати особистість за межами дому. Ви повинні брати участь, ви повинні бути частиною світу. ... Це не повинна бути робота. Це може бути, що ви печете [так в оригіналі] варення краще в світі і кожен хоче шматок вашого варення. Головне-це робити що-то".

Для більшості з обруча за 40 років, фон Фюрстенберг "взяла сукню, як належне, хоча він оплачував мої рахунки, платять за освіту моїх дітей, мій будинок на П\'ятій авеню і мого будинку в країні. Чесно кажучи, іноді я навіть ображалася на нього. Але ось, нарешті, я бачу: це сукня насправді більше, ніж мені. Я лише провідник для сукні. ... Стільки суть мого бренду. Я став тим, хто я є, тому що це плаття, тому що сукня-це все мій бренд". Я хочу запитати її про її власних спогадів про сукню, але вона починає розпрямити і перейдемо ноги, змахнув рукою, я визначив як "сказати"-не цікаво-давайте жити далі, і тоді вона починає ставити питання у мене замість; скільки мені років? Є у мене діти? Скільки їм років? При чому тут мій редактор думає про (нещодавно було оголошено, що за кілька хвилин до нашого інтерв\'ю) виправдання Ребека Брукс?

Вона нещодавно призначив спочатку Майкл Херц, британського дизайнера найняли, щоб займатися виставку обернути сукню, як художній керівник її етикетці. "Я працюю над додаванням великого таланту і професіоналізму у всіх сферах діяльності компанії. Я думав, я хотів би піти на 30, а мені 67 і я працюю більше, ніж коли-небудь. Але це тому, що це останній етап моєї роботи. Я побудував щось велике, а тепер мені потрібно, щоб вирізати ДНК дійсно глибоко в неї, тому що я планую на деякий час після мене." Вона говорить про пенсії? Зміни в ДВФ на фондовому ринку флотації або зовнішніх інвестицій – за чутками, на картах, але дизайнери моди дуже чутливі на предмет виходу на пенсію. (Джорджо Армані, 80 наступного тижня, відмовляється обговорювати цю ідею.) Вона осмикує. "Ну ... це не про пенсію, зараз компанія має потребу в мені, але я планую на деякий час після мене. Я сама займалася причин моєї жіночої (протягом шести років вона активно працює в Раді "живі голоси", глобальна організація з підтримки жінок-лідерів) і що ніколи не зупиниться. Що я буду робити, поки не помру".

40-річчя обернути плаття було відзначатися з виставки в Лос-Анджелесі під назвою "подорож в сукні\'. Фото: Майкл Бакнер/Getty зображення Діани фон Фюрст

В минулому році, вона написала статтю для Нью-Йорк Таймс відзначати цифрової революції. "Іноді люди мого віку досі кажуть:" Я не роблю по електронній пошті, мій помічник справляється з цим, і я кажу їм: "Ви не можете сказати, що. Він старить тебе". У неї є айпад з ДВФ ланцюг кришка (вона з гордістю показує мені опікун на її газетному кіоску) і на iPhone чохол з вбудований кастет, з яким вона робить фотографію мою блузку – вінтажний dvf з прут-принт в яблучно-зелений – і листи їх своїм співробітникам в Нью-Йорку. "Мені так пощастило", - говорить вона. "Достатньо старий, щоб танцювати в "студії 54", досить молода, щоб брати участь у першій конструкції співпраці з Google, коли ми робили Google скла." Працюючи на виданнях 40-річчя \'Уорхола\' обернути плаття змушувало її думати про те, "як Енді Уорхол був провидцем. У світі брендингу, іконографія модерну. Він був так далеко попереду свого часу. Він робив реаліті-шоу, десятиліття, перш ніж хто-небудь ще знав, що вони були. Чи Можете ви собі уявити, що він зробив з Instagram? Це були дивовижні часи, 70-е роки. Так хвилююче, як зараз. Не більш захоплюючий, хоча,. Зараз-це здорово".



Категория: Мода