Як Скандинавські марки \'анти-холодний модні


Опубликованно 18.07.2018 19:39

Як Скандинавські марки \'анти-холодний модні

Існує стереотип про скандинавських брендів, які подобаються всім доброго кліше, утримує достатню кількість води. "Там завжди була така думка, що Скандинавські орнаменти орієнтуватися на здоровий глузд, який не змішуватися з світом високої моди", говорить Девід Хеллквіст, редактором dazed Digital і Fashion-редактор шведського журналу Hemma. "Традиційно, одяг з регіону побудовані, щоб продовжитися, буде комфортно і тримати вас в теплі."

Вони можуть бути регіональними, їх коріння дизайну, але ті з нас, хто проводить час нишпорять по хай-стріт і Інтернет для цікавої чоловічого одягу може не помітити недавнє зростання брендів з Данії, Норвегії, і, зокрема, Швеції. Після безперечного успіху акне, шведський бренд Поллі Вернон одного разу описав як "переможець низки. Дуже зручний для носіння; тихо, казково стегна. Його стегна, вшитий в її шви," є джинси HUM?R, рюкзаки Sandqvist і Fjallraven або пальто з Стуттерхейм. Сильний скандинавський аромат, який виходить в британський чоловічі модні бутіки і розкрив діяльність онлайн-ритейлерів.

Минулого тижня завершився останній Копенгаген Тиждень моди, подія, яка часто не вдається отримати широке висвітлення в "велику четвірку" (Мілан, Париж, Нью-Йорк і Лондон), але в цьому році в центрі уваги численних модних блогах, таких як стиль видовище, Мода стиль і вуличний стиль сайту особа мисливця, а також журналу Vice.

Така увага явно виходить за рамки короткого вдячність за зиму джемпер красувалася Сара Лунд у вбивстві або тривале зростання акне. Хеллквіст вірить в успіх Скандинавські речі в бутіках і онлайн це-за бренди не покладаючись на логотипи, як їх американські колеги, наприклад, вищим і Стусси, робити, і замість того, щоб інвестувати час і увагу у високоякісному дизайні. Відсутність у вашій особі дизайн і реклама закликає покупців, щоб піти і дізнатися про бренд, а не купувати в встановленими місцем субкультури. На відміну від брендів з відомими логотипами, дорогих рекламних кампаній і sponorship пропозиції, багато Скандинавські дизайнери зберігають почуття власної винятковості і, як наслідок, Бажана, невловима межа: справжність.

Але, очевидно, є більш ніж раціональне зерно стереотип скандинавський дизайн з упором на функціональність і мінімалізм прославили IKEA і H&M. в невимушеній конструкції змішаного з якісними матеріалами зробили скандинавських брендів, затребуваних людей, охочих і добре виглядати і купувати те, що буде тривати.

Шведський бренд acne на подіумі. Фотографія: Вугор

Джеймі Cansdale, який спільно працює Брістоль бутік чоловічого одягу пончики, є одним з багатьох покупців, хто бачить стереотипні скандинавських зацикленість простота як перевага, а не недолік. "Є частка правди в цих кліше і там напевно що елемент недомовленості з [таких брендів як] норвезькі проекти і дерева, але вони також не бояться використовувати яскраві кольори і сміливі візерунки на праву частину, і пара його з акцентом на матеріали і якість", - говорить він. "У них дуже чисто естетичні, який зробив довгоочікувана зміна від досить голосний і графічне напрямок засновано багато торгових марок, здавалося, йде вниз".

Тепер, однак, поняття функції як перешкода до досягнення красивим дизайном одягу застарів. Буде це укус іншої холодної зими або той факт, що ми живемо в світі, в якому технології стають частиною повсякденного життя в тій мірі, що такі фрази, як "смартфон" та "роумінг даних" є частиною нашої простонародної, ідея одягу побудований з витримкою на увазі бажано. Кретини, м\'яко кажучи, не круто.

Якщо хай-стріт популярності скандинавського дизайну приводить до більшої поваги і інтерес у скандинавських дизайнерів, потім все краще наскільки Хеллквіст стурбований. Він високо відгукується про молодого в\'єтнамською народився шведський дизайнер в nhu duong і старих дизайнерів, таких як Пітер Дженсен і Йохан Ліндеберга, який зробив собі ім\'я з його дивовижною колекції для гольфу, які носили шведський гольфіст Йеспер Парневик.

K?nken ранці на сайті я люблю мої жінки kanken. Фотографія: ilovemykanken.com

Таких брендів, як Fjallraven навіть грав на їх функціональність і злегка викликає стан. Нещодавно хеллквіст хвалили K?nken рюкзак Fjallraven і її підйом від всезнайко нетактовність до основних модним аксесуаром у містах по всій Європі. Він писав: "прийшло нове покоління, який розглядається K?nken не так трохи змотуватися, практично і неприваблива мішок, але виключно утилітарна круто. Зараз він благополучно висить на модних юних спини від Бурос до Берліна".

Ця стаття була внесена до 14.57 на 9 лютого 2012 року виправити найменування Йеспер Парневик.



Категория: Мода