Цілісний дивується: чому купальники поставили бікіні в тіні


Опубликованно 13.08.2018 03:57

Цілісний дивується: чому купальники поставили бікіні в тіні

Це літо купальник, з продажу однієї штуки в даний час перевершуючи продажу бікіні на борту. На хай-стріт, сплеск продажів у primark пояснюється попит на купальники, серед інших сезонних речей. На сайті net-а-порте, продаж цільні купальники бачили 27% рік-на-рік зростання. За даними нового бренду Les дівчаток-Ле-хлопчики, відсоток від продажів близько 60% купальники порівнянні з 40% бікіні.

Коли-небудь надійного критерію, соціальні медіа йде в ногу з роздрібної торгівлі, з "економить" один-шматок купальники до 132% в pinterest року в рік. Це більше, ніж на бікіні, вирізи, або поляризаційного swimkinis (мікро купальниках), як показано на острів кохання.

Ліс ліс дівчата купальник хлопчиків фото: PR компанії подачку

Купальники величезний на Instagram та інсайдери кажуть, що підйом класичний цілісний цілком може бути реакція на повідомлення пастку жага \' – термін, посилаючись на повідомлення в соціальних медіа, спрямовані на отримання уваги. У США, купальники продажу були близько 3,6 млрд дол. для Instagram, запущений в 2010 році. Вони зросли до 4,6 млрд доларів в минулому році.

Але цілий ряд нових брендів зосереджені на одному-частини, щоб наситити ринок реакцією проти надмірно сексуальні купальники.

Tooshie купальники носити з шортами на увазі, що можна носити на пляжі фото: Лейбл подачку

Як дизайнери цитують новий спосіб укладання купальники, відомі в народі як амфібія гардеробна, з купальники носити на пляжі як максимум. "Є, безумовно, кінець 70-х /початку 80-х років тенденція, [що бачить] цільний стилі з брюками", говорить Вітгенштейн. Huddart погоджується: "ми бачимо їх стільки на пляжі.""



Категория: Мода