Святкує Діор кутюр як антидоту до швидкої моди


Опубликованно 17.08.2018 10:15

Святкує Діор кутюр як антидоту до швидкої моди

Як стало традицією, Крістіан Діор кутюр показ відбувся в паризькому музеї Родена, в колекції показано у великому, білим кубом в підставі. Гості пройшли по музею, проходячи повз Родена поцілунок і ліжка з троянд чіпсовий в липневу спеку.

Всередині, яскраве світло осяяло простір, а великі вітрини, містять різні білі скроєної одягу простягалася від підлоги до стелі. Загальний ефект був інтимне почуття ательє – і той, який відлито нам, гостям, як клієнти на примірці. Якщо в минулому сезоні інтер\'єрі (колекції) був в тематиці фентезі і природа, в цьому сезоні був розроблений, щоб бути більш реальним, більш за кадром – і більш обґрунтованим.

Два роки тому Марія Грація Кьюрі, художній директор будинку Dior, створив красується футболка з написом "ми всі повинні бути феміністками" для неї перший прет-а-порте шоу. Якщо мода Ехо настроїв того часу, тоді вона була знову швидкість з цієї колекції, хоча і в межах від-кутюр.

Облягаючі плаття без бретелей шифон і креп на Діор. Фото: Pascal Le Segretain/Getty Зображення

Питання висить над концепцією цієї колекції – "хіба можна святкувати від-кутюр, а також пропонує критичне читання?" за сценарієм записки – був, можливо, спірним, враховуючи астрономічні ціни від-кутюр. Тим не менш, вона зосередилася на відповіді на нього. Спочатку, припускаючи, що від кутюр це "поняття" і припустили, що це може бути модернізовано, або з допомогою запальнички, шкарпетки, тканини, все в той час як за допомогою одягу виставляються на стінах, як нагадування про те, як шматки сталі.

"L\'atelier-це простір розуму, але й реальному просторі", - сказав Кьюрі за лаштунками, перш ніж підкреслюючи хиткість ательє в світі швидкої моди. "Я хотів колекцію, яка не так помітна в соціальних мережах – ми живемо в даний момент, прямо зараз."

І так під дзеркальною стелею, яка простягалася в довжину кімнати – який навпаки став широко використовуватися в соціальних мережах – вона послала колекцію, яка почалася з класичною структурою Couture і завершився з новизною і плинність.

На перший погляд, темно-синій з трьох частин, у ялинку костюм, зі спіном на знаменитій бар Діор куртка (що підкреслює талію, м\'які стегна і – оновлення – рукава "летюча миша") задають тон. Твідові пальто і шкіряні берці з туго закручений хвостик визирав, поряд облягаючі плаття без бретелей шифон і креп, який прийшов в синій і темно-сірий. Sultrier зелені і чорні та золоті сукні і пальто, потім, прибувши в різних текстур, деякі покриті гобеленової тканини, інші з квітами на рельєфі.

Діор художній керівник-Марія Грація Кьюрі на подіумі. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в

Як шоу триває, спідниці зросла повніше і тканини стали більш сучасними, сукні перемикання з шифону з мереживом, з аквалангом. Останні три сукні коштовність кольору, без бретелей сукні – Галльський вечірні сукні, придуманого Діор, за винятком виготовлених з сучасних звучання шовк акваланг. “Одяг підтримувати форму, але насправді вони різні. Це важко зрозуміти", - сказала вона. Наприклад, останні три частини були легкими, зроблені з одного шматка тканини без підкладки.

Колекція бирки з нової експозиції, яка відкриється наступної весни, V&а – Крістіана Діора: конструктор мрії – який простежує історію кутюр\'є і наступні – Кьюрі – від 1947 до наших днів. Любитель модних виставках ("я плакав у Фріди Кало!" - сказала вона), Кьюрі активно бере участь у виставці, яка рухається від перебування у Музеї декоративного мистецтва в Парижі.

За лаштунками Кьюрі говорили з подивом на те, як мода робив: "вони використовували волосся, щоб доповнити спідницею, і ... не ... я не знаю, звідки волосся взялися!" Тиждень моди образ дня: берети і бар кофти на Діор кутюр Детальніше

Вона описала себе як "не від покоління сатин" своїх попередників і обговорили шляхи жіночого одягу від кутюр. За традицією, колекція була натхненна жінкою – на цей раз культурний критик Елісон Бенкрофт, який розглядає моду як мистецтво і досліджує те, що стиль говорить про ідентифікацію і жіночність.

У січні, група lvmh – батько в Крістіан Діор, а також Луї Віттон, Живанши, Селін і Лоу – повідомили рекордний річний обсяг продажів $розмірі 49 млрд в 2017 фінансовому році. Діор може бути в хорошій фінансового водах, але кутюр ще не дуже добре відомі за межами модних колах, сказав Кьюрі. "Люди не знають, що це таке", - вона знизала плечима. "Ми хочемо пояснити їх значення кутюр ... ризик, якщо ми не будемо просувати кутюр, ми втрачаємо частину нашої культури."



Категория: Мода