Чому Барберрі знищити свою продукцію і як це обґрунтовується?


Опубликованно 11.09.2018 03:48

Чому Барберрі знищити свою продукцію і як це обґрунтовується?

Берберрі був зруйнований більше ніж ?28m з моди і косметичної продукції в минулому році для захисту від підробок. Новини раніше на цьому тижні було піднято ряд питань про практику британського лейбла. Чому Барберрі знищити свою продукцію?

Розкішні рітейлери вважають, знищувати непродані продукти для захисту своєї інтелектуальної власності і цінність бренду. Іншими словами, вони роблять це, щоб запобігти свої вироби продавати дешевше на ринку підробка або Закінчення на сірому ринку неофіційні, але юридичні рітейлерів, які виходять за межі затверджених бренду каналів розподілу. Як це виправдати?

Згідно з останнім звітом компанії Burberry, а також звіти з ділової моди, він працює з "спеціаліст сміттєспалювальних заводів, які здатні використовувати енергію з процесу". Джон світ, залишає свій пост голови бренду, заявив, знищуючи запас "не те, що ми робимо злегка". Компанія також стверджує він подбав, щоб звести до мінімуму кількість надлишкових запасів, які вона виробляє і шукає способи скоротити і "ревальвувати" відходів. У листопаді з\'ясувалося, непродані ч і М продукція були спалені замість вугілля в Швеції. Скільки Барберрі знищити?

Маркетинговий тижня заявив, що вартість неліквіди відправляються на спалення збільшилася з ?18,8 м в 2016 році до $ 26.9 м в минулому році, який може бути пов\'язаний з продажами у Великобританії і Європі, що потрапляють під "низьким однозначним числом в процентному відношенні ставки". Як багато компаній роблять це?

Отриману мудрість багатьох етикетках буде краще спаліть минуле предметів сезоні, чим ризикуєте пошкодити свій бренд, продаючи їх за заниженою ціною, але дуже небагато зізнаються в цьому.

Крім позовів проти Н&M і Burberry, компанія richemont повідомила, знищуючи ?421 м годин з її брендів, включаючи Cartier і годинник Jaeger-lecoultre водонепроникність при тиску, по всій Європі і Азії.

У минулому році, Найк був звинувачений в Нью-Йорк Таймс завідомо рубати своїх тренерів, щоб зупинити їх введення підроблених ринку. Колонку в тій же газеті у 2010 році стверджував, ч&м полоснув і binned одягу.

У 2010 інтерв\'ю з Фібі філо, файненшл Таймс повідомила, що після того, як вона увійшла Селін в якості креативного директора в 2008 році, компанія "знищені всі старі запаси так що не було ніякої фізичної нагадування про те, що треба було приїжджати раніше" для того, щоб дати своїй "естетичної енергії" за бренд. Філон не підтверджують цього. Тут сірий ринок впливає на бренд в цілому?

З Burberry, поширеність знакових Реєстрація бренду на початку 2000-х між тим, що було визнано неправильним натовпу, очевидно, позначилося на продажах. Це нібито знизило його статус серед споживачів відома в деяких областях, як "фірмове громадян" – типові клієнти – на відміну від проблемних термін "бренд іммігрантів" – який зазвичай не пов\'язаний з брендом або компанією – і "марка туриста", хто купує дивний шматок.

У спробі скинути цей хитрий минулому, Барберрі починаючи видаливши його перевірити підпис у 2006 році майже 90% своїх матеріалів, або укладати його на підкладки. Але перевірка була поступово відновлена в спробі повернути її знакових минулому, що призвело до сплеску інтересу серед старих і нових споживачів. Мода боротьба з відходами більш раціонально?

Kering, яка володіє Gucci і balenciaga, і H&М залучені до ініціативу, зателефонував знову носиться, в яких сировина перетворюється в пряжу для тканин і одягу.

На більш творчу увагу, Кевін Жерманье, продукція яких зберігається на матчі моди, є одним з кількох дизайнерів, які купити використовуються тканини, вироби і прикраси, або використовувати ганчір\'я, щоб зробити одяг, а не спалювати їх. Його техніка виробляє якісну штук в рекордні терміни, і стало частиною нового стилю, відомого як "швидка мода". Що ще міг би збільшили кількість відходів?

Берберрі був одним з перших користувачів "дивись зараз Купити зараз" модель – тобто споживачів могли б купити штук після шоу. Хоча компанія це поетапний, повідомлялося, що це роздрібна модель означає, що бренд повинен випускати ще акції і судити, що споживачі хочуть, що може призвести до додаткових втрат. Чи існують інші способи компаніям позбутися залежалих товарів?

Круговий економіки, спроба повторного використання акцій, є гарячою темою в моді. За даними маркетингових тиждень, Burberry була говорив про свою прихильність до циклічної економіці поряд Стелла Маккартні, яка є частиною здійснювати кругові моди. Вважається, що Nike також був пов\'язаний з цією ініціативою.

Повідомлялося також, що деякі розкішні модні компанії влаштовують розпродажі товарів серед персоналу перед знищенням запасів.



Категория: Мода