Сіль і перець фунт: де всі моделі fiftysomething?


Опубликованно 12.09.2018 06:09

Сіль і перець фунт: де всі моделі fiftysomething?

Коли я вперше почав вести блог, так як це не мій вік дев\'ять років тому, я завжди обурювався з приводу відсутності старих моделей, мій сірий-дар постійно насторожі. Але в той час як у минулому, старша модель була обмежена в галузі охорони здоров\'я або страхування життя концерт (кий жінку, прогулюючись бадьоренько уздовж пляжу в бузковий водоспад кардиган і чиносы стрейч), зараз майже щотижня є ще один чудовий сивочолий моделі в рекламі для модного бренду. А цей вік-подяка є фантастичним – це чудово, щоб побачити жінок, таких, як Дафна Селфе, 88, Майї Маск, 69, і Лорен Хаттон, 73, дивлячись живий і приголомшливий, я досі не перестаю дивуватися: де всі fiftysomething моделей немає?

Майї Маск (69) на різноманітні процедури, Нью-Йорку, в цьому місяці. Фотографії: Ніл Расмус/БФА/Рекс/shutterstock в

Хоча індустрія моди, нарешті, прокинувся до влади Срібного провести (у Великобританії, 50+ облікові записи клієнтів на 47% споживчих витрат), рекламодавців по всій видимості, вдавалися до свого роду "контрольний список різноманітності". Модель з сивим волоссям: твк. Це вік відсортований потім. Але на вигляд літня жінка, ми показали, прийняте ким-то в її 60-х, 70-х, або за його межами. Він ледачий; він створює різниця у віці і ми як і раніше в кінцевому підсумку з крайнощами. Молода і сексуальна чи старий і fetishised – зробіть ваш вибір.

"Коли справа доходить до реклами для літніх людей, вікова короткозорість дійсно вмирає", - каже Кевін Лавери, маркетингу і реклами спеціаліста за 50+ когорти і віце-голова зрілої маркетингової Асоціації (ММА). "Або це, або креативний директор досягає прямо засмагає бабульки з центрального лиття." Ми вже відійшли від невидимості стереотип, і таке відсутність різноманітності робить вік відчувати себе як просто ще один модна пошесть.

"Це здається порожньою фразою", - підтверджує Ребекка Валентайн, засновник сірий модельне агентство. "Коли мої моделі fiftysomething ходити на кастинги, ми часто отримуємо повідомлення, що вони виглядають занадто маленькими." Ми щось втрачаємо середині служаки, який є ганьбою, враховуючи, що Валентина реєстр включає привертають увагу жінок, таких як: Сара Стокбридж, 51, колишній Вів\'єн Вествуд модель, а я-обкладинка журналу зірка; Аманда Казале, 52, який хвацько поцілувала Мадонна в виправдати мою любов відео і був Жан-Поль Готьє муза в 1980-х роках і сивий, 51-річна Беверлі Кларк, який регулярно говорив, що вона виглядає занадто молодий, щоб представити її своїй віковій групі.

73-річний Бенедетто Барзини в Сімоне rocha осінь/зима 2017 Лондонського Тижня Моди показ. Фото: Ніклас Халле Н/АФП/Getty зображення

"Частина проблеми полягає в тому, що люди, які створюють рекламу не схожі на людей, які купують продукти", - додає Лавери. “Середній вік в рекламному агентстві менеджер або креативний становить 28. Те ж саме і у відділах маркетингу і, повірте мені, 28-річний не може думати, як 50-літній. Несвідоме упередження вік-це доведено академічний факт".

Соціальні медіа дозволили нам зазирнути за зовнішній вигляд і демографії, способу життя, особистості і психографии. Однодумців, спілкуватися онлайн з допомогою блогів стиль і Instagram, а також інформацію, що стосується їхніх інтересів і поглядів, має важливе значення для маркетингових відділів до розгляду. "Бренди-це страшно", - продовжує Валентина", тому що вони ніколи не було, щоб передати людям, які були революційні і бунтарські 1960-х і 70-х років і раніше." Будь ти виріс з рок-н-рол, або ще що ставлення панк, ви ніколи не збираєтеся брати ледачі стереотипи.

Алек століття, один із низки старих моделей ходити сохне 100-го шоу Ван Нотен. Малюнок: Лебідь Галле/ВДВ/Рекс/shutterstock в

Потрібно більше різноманітності, більше різноманітності. Жінки за 50 бувають різних форм, розмірів і національностей, і ми хочемо бачити зображення жінок, які відображають, що схожі на нас. Як онлайн коментарі я регулярно отримую на це не мій вік продемонструвати: "я трохи пухкенька жінка в її кінці 50-х років з короткими (періодично забарвлені) темне волосся", - каже актор Морін Кейсі, "я не ставитися до уиппет худих жінок у віці 70 років, з довгим сивим волоссям сильніше, ніж я, відносяться до худим підліткових моделей з довгим розпущеним волоссям. На жаль, я відчуваю, що індустрія просто створити нового персонажа в своєму лексиконі прийнятним жінок (старий, довговолосий, худий)".

"Протягом трьох років, понад 50 ринку становлять більше половини дорослого населення в цій країні – понад 20 мільйонів", - говорить Лавери, "вони порушую правила, що визначають "нової старої" і вони займають приблизно 80% багатства країни." Як і останні кілька років показали, коли є гроші, все зміниться. Ми стали свідками відродження 1990-х роках супермоделі – 43-річна Ембер Валетта на обкладинці британського Vogue травневому номері, прекрасний масив латес 30-х і 40-ходив по подіуму для Дріса Ван Нотена за 100-е шоу, а також старі моделі Ян де Вільнев, 72, і Бенедетто Барзини, 73, на подіумі для Сімоне rocha осінь/зима 2017 і Лорен Хаттон на Боттега Венета. Харпер останнє питання різноманітності базару (липень 2017) має красиві, надихаючі фотосесії з \'жінок всіх розмірів, національностей і віку. Не зрозумійте мене неправильно, це свого роду мода історія, яку я хочу побачити – але є два-річний, група 20-літніх моделей і 38-річна Джейд Парфітт і тоді він стрибає на де Вільньова і Френсіс Dunscombe, 84 – так що різниця у віці знову ж таки.

На обкладинці харперс останнє питання різноманітності базару, де 84-річна Френсіс Dunscombe. Фото: Харперс Базар

Об\'ємна L\'oreal в рекламному ролику туші для вій (для американського ринку) на початку цього року з Дайан Кітон, Деббі Харрі, Джуліанна Мур і моделі Харі неф і Су Джу Парк, крита вік, етнічна приналежність і стать в прохолодному вигляді. Більш різноманітні уявлення про красу, щоб відчувати себе справжнім і реальним – як транс-модель Харі неф прокоментував в інтерв\'ю ділової моди: "тільки об\'єднання людей в тому числі і їх не входить в стійке".

Це вимагає прихильності від модних брендів і рекламодавців, а також постійний тиск з боку споживачів, сторонніх організацій та авторитетів. "Це може зайняти шість місяців, це може зайняти два роки", - каже Валентина. “Нам потрібно побачити більше різноманітності, більше зморшок, більше кривих, більш чорні моделі. Але поки все тихо".

Ви можете слідкувати за Елісон тут на Twitter.



Категория: Мода