Кращі бренди "Лореаль": список, рейтинг і фото


Опубликованно 15.01.2019 00:20

Кращі бренди

"Лореаль" є унікальною в світі групою, в яку входять різні міжнародні бренди. Завдяки цьому концерн охоплює всі лінії косметики, а продукція відповідає найвищим вимогам споживачів по всьому світу. Трохи історії

Все починалося з ідеї відомого в свій час аптекаря зробити фарбу для волосся, яка б порадувала його дружину і не зіпсувала локони. В 1907 році на світ з\'явився якісний барвник і в той же час перший «росток» чудової у майбутньому косметики "Лореаль". Історія бренду бере свій початок з моменту вкладення в справу аптекаря Ежена Шуеллера чималої суми. Інвестор вклав кошти за умови, що назва буде підібрано шикарне. І вибір припав на «Лореаль», це слово було своєрідним «гібридом» l\'or (золото) і l aureole (ореол).

Шуеллер виявився не тільки розумним, але й досить успішним підприємцем, оскільки він одразу прийшов до висновку, що вигідно займатися не одною лише фарбою. Пізніше, а саме в 1928 році, колишній аптекар вирішив перекупити фірму по виробництву туалетного мила «Монсавон». Так ця компанія першою вписалася в бренди, що входять в "Лореаль".

Вона виявилася збитковою, але замість того, щоб позбутися і перепродати, Ежен поставив її на ноги. Йому прийшла ідея організувати по радіо трансляцію передачі про користування милом, відправляти представників компанії школи розповідати дітям про гігієну з безкоштовною роздачею пробної продукції. Сили на рекламу були витрачені не дарма – вже в 30-ті роки «Монсавон» зайняла лідируючі позиції на ринку Франції серед виробників мила.

Наступний вдалий хід – це відкриття заводу з виробництва сонцезахисних засобів для шкіри, яке співпало з модою на засмагу в 30-ті роки минулого століття. Таким чином, ідеї Шуеллера завжди йшли на крок попереду моди і давали відмінний результат. Ставка на рекламу

Не дивно, що абсолютно всі бренди "Лореаль" відомі по всьому світу. У компанії з самого початку 30% від прибутку йшло на рекламу. Однією з перших скандальних акцій був рекламний щит на весь фасад будинку. Місцеві жителі вважають це небаченої нахабством, проте інформація на плакаті «спрацювала», і жінки замовляли в магазині крем «як на будинку номер 45».

Крім того, Шуеллер викупив ціле видання і назвав модний журнал Votre Beaute, щоб демонструвати в ньому бренди "Лореаль". Всі статті присвячувалися продукції компанії, але також вивчалася й інша преса з метою з\'ясувати потреби жіночої половини населення. Особливо геніальної конкурентам здалася ідея підприємця зробити наглядну рекламу першого у світі рідкого шампуню Dop. Жінкам при всіх мили голови і демонстрували висушені розкішні локони.

Розвивати справу Шуеллера продовжила його єдина дочка Ліліан Беттанкур, яка втілила в життя безліч інших планів і ідей творця.

Перший філіал

Примітно, що на початку 40-х років минулого століття компанія почала випускати фарби для домашнього користування. Іншими словами, пані вже могли самостійно фарбувати волосся, перебуваючи вдома і не боячись пошкодити їх. Буквально через десять років "Лореаль" відкриває свій перший філіал в Сполучених Штатах Америки. У 70-ті там у нью-йоркському рекламному агентстві вже розробляли новий рекламний гасло для фарби "Преферанс" від "Лореаль". З тих пір слова «Ми цього варті!» або «Ви цього варті!» супроводжують компанії. Розширення компанії

Власниця "Лореаль" Ліліан Беттанкур, як і її батько, розуміла важливість розширення виробництва і володінь. Тому було вирішено придбати французьку компанію "Ланком" в 1964 році, а через рік вже входила до складу фірма "Гарньєр". Через пару років також успішно була придбана фірма "Биотерм".

У 80-ті роки минулого століття "Лореаль" відійшла велика частина акцій компаній "Хелена Рубінштейн", "Віші" і "Ля Рош Позі". У 1996 році концерн став власником "Мейбеллин", а через десять років викупив The Body Shop.

На сьогоднішній день з невеликою минулого фірмочки утворився повноцінний косметичний концерн "Лореаль". Які бренди входять до його складу? Це більше 25 світових косметичних компаній, 40 заводів по виробництву косметики по всьому світу. Товари групи "Лореаль" продаються більш ніж в 130 країнах світу і в найрізноманітніших сегментах ринку: починаючи від звичайних супермаркетів і закінчуючи шикарними люксовими бутиками.

Крім цього, активно набирають обертів продажу через інтернет, оскільки вже багато торгові майданчики пропонують косметику в онлайн-режимі, іноді навіть з безкоштовною доставкою.

Наукові дослідження

Ще засновник компанії Ежен Шуеллер заклав основи наукових досліджень у сфері косметології. У зв\'язку з цим компанія приділяє дуже багато цього уваги, тому п\'ять науково-дослідних центрів є у володінні "Лореаль". Вони знаходяться в США, Китаї, Японії і, звичайно ж, у Франції, де понад 2700 співробітників займаються ретельним вивченням та удосконаленням косметичних засобів. Тут же проводяться дослідження в області фармацевтики, нанотехнологій, дерматології. Цікаво, що "Лореаль" неодноразово висували претензії в тому, що її вчені проводять досліди на тваринах. Список брендів

Торговельні марки, що працюють «під вивіскою» концерну "Лореаль", забезпечують жителів планети засобами по догляду за шкірою, волоссям, косметичними засобами та парфумерією. Так, в список брендів, які випускають декоративну косметику, входять "АМБІЦІЙ" "Биотерм", "Кларисоник", "Деклеор", "Ессі", "Джоржіо Армані", "Іт Косметікс", "Ланком", "Ля Рош Позі", "Меджік Шейв", "Лореаль", "Мейбеллин", NYX, "Віші" і ін

Компанії, що випускають засоби по догляду за волоссям: "Гарньєр", "Матрикс", "Мизани", "Редкен", "Пьюролоджи", "Лореаль". Чий бренд (або бренди) займається виробництвом парфумів, туалетної води та іншої парфумерної продукції? Це "Драккар Нуар", "Дизель", "Кашарель", "Палома Пікассо", "Роджер енд Галлет", "Віктор енд Рольф", "Ральф Лорен". Кращі з кращих

Найкращі і популярні бренди концерну "Лореаль" можна розділити на наступні категорії:

- Серед споживчої продукції лідирують NYX, "Мейбеллин", "Лореаль Париж", "Эльсеф", "Гарньєр".

- Серед товарів класу люкс перші місця займають "Джорджіо Армані", "Кьельс", "Ланком", "Ів Сен Лоран", "Блек Опіум".

- Серед виробників професійної косметики вважаються грандами "Редкен", "Матрикс", "Лореаль Професіонал", "Деклеор".

Рейтинг брендів

Згідно зі статистичними даними, за обсягом реалізації товарів бренди "Лореаль" розмістилися в наступному порядку:

А. Косметичні засоби широкого попиту: "Лореаль Париж". "Гарньєр". "Мейбеллин Нью-Йорк". "Ессі". NYX.

Б. Професійний догляд: "Редкен". "Матрикс". "Лореаль Професіонал". "Керастаз". "Кераскин".

Ст. Оздоровча та активна косметика: "Віші". "Ля Рош Позі". "Иннеов". "Скін Сьютикалс". "Санофлор".

Р. Косметика класу люкс: "Ланком". "Хелена Рубінштейн". "Джорджіо Армані". "Кашарель". "Биотерм". "Ральф Лорен". "Віктор енд Рольф". "Дизель". "Кьельс".

Дані продажів обчислювалися за останні кілька років, і, як показав результат, всі торгові марки концерну "Лореаль" займають лідируючі позиції на косметичному ринку, не поступаючись іншим компаніям.

"Лореаль" в Росії

У РФ як жінки, так і чоловіки люблять і цінують продукцію компанії, адже відносно недавно з\'явилися в широкому доступі бренди "Лореаль" в Росії. Перелік їх невеликий: основна маса продажів доводиться на "Гарньєр", "Мейбеллин", "Ів Роше" і "Віші".

З вересня 2010 року розпочала роботу фабрика від "Лореаль", що спеціалізується на випуску засобів по догляду за волоссям. Виробництво зосереджено в індустріальному парку «Ворсінов» (Калузька область). Вартість даного підприємства становить більше двадцяти млн євро, а штат налічує 150 чоловік-співробітників. Кожен рік тут випускається понад 120 млн одиниць продукції. Автор: Олексій Міхєєв 10 Жовтня, 2018



Категория: Красота