Магазини "Санлайт": відгуки покупців про ювелірних виробах


Опубликованно 01.04.2019 22:15

Магазини

Ювелірні прикраси – дорогою у всіх сенсах подарунок. Купуючи миле колечко, важку ланцюг або вишукане кольє, покупець намагається догодити коханій людині. Як вибрати серед безлічі магазинів єдиний, кому можна довірити таку серйозну справу, як вибір гідного подарунка? У цій статті будуть розглянуті вироби і відгуки про магазин "Санлайт".

Магазини «Санлайт»

Красиві вироби з золота та срібла, широкий асортимент і постійні акції та знижки – все це дуже привабливо як для покупця зі скромними можливостями, так і з великими. Але, перш ніж нести свої кровні в ювелірний магазин, потрібно ознайомитися з асортиментом. У наше століття Інтернету це не становить великої складності. Крім того, на офіційних сторінках магазину можна не тільки вибрати вподобану модель, але і також ознайомитися з можливими знижками на вибраний виріб, почитати відгуки про ювелірному магазині «Санлайт», які залишають щасливі покупці.

Ювелірна компанія «Онікс» є власником торгової марки «Санлайт». З 2005 року по всій країні відкрилося величезна кількість ювелірних магазинів з такою назвою. Глобальна мережа працює на цю фірму досить успішно, пропонуючи ознайомитися з асортиментом та акціями, знайти потрібний найближчий магазин або придбати товар через Інтернет. Пишність прикрас

Свою продукцію «Онікс» називає унікальною, так як для нього розробляється спеціальний дизайн ювелірних прикрас. Крім цього, на самих виробах разом з пробою золота або срібла варто спеціальний знак якості, який допомагає визначити справжність виробу.

Всі дорогоцінні метали і камені проходять спеціальну багаторівневу експертизу, яка визначає пробу металу, його унікальність і якість використовуваних каменів. Самі метали і камені добуваються визнаними світовими лідерами. Таким чином, якість виробів контролюється на всіх рівнях виробництва. Дорогоцінний сяйво

В першу чергу увагу покупців привертає незвичайний дизайн прикрас. Найчастіше ювелірні вироби посипані дрібними алмазами, які створюють навколо нього дивовижне сяйво. Такі прикраси – справжня знахідка для вечірніх нарядів. Ручна робота

Високотехнологічне обладнання, яке використовується компанією «Онікс», допомагає висококваліфікованим ювелірам вручну кріпити камені за спеціальною технологією. Такі прийоми виготовлення виробів роблять їх справді унікальними. Щасливі володарі

Захоплені відгуки покупців про магазинах «Санлайт» найчастіше з'являються на офіційних сайтах магазинів. Висока якість виробу за доступною ціною викликає дуже бурхливе захоплення у більшості покупців. Крім того, завжди існує можливість придбати дорогу річ зі значною, у 50-70 %, знижкою. На весільні та помолвочные кільця постійно оголошуються акції. Приємна атмосфера магазину

Краса виробів не єдине, що приваблює покупців. Магазини «Санлайт» часто розташовуються у великих торгових комплексах. Дизайн їхні вивіски привертає увагу сяючою простотою. В самих магазинах вітрини висвітлені особливим чином, що змушує покупців захоплено розглядати пропоновані вироби. Працівники цих магазинів ввічливі, уважні, з задоволенням надають інформацію про знижки та акції, допомагають підібрати потрібну річ з представленого асортименту. Чим більше магазин, тим більша кількість співробітниць готове прийти на допомогу до розгубленому покупцеві.

Позитивні відгуки від покупців ювелірних магазинах «Санлайт» і про ввічливість співробітників постійно з'являються на офіційних сайтах компанії. Це дуже спрощує вибір покупця на користь хорошого магазину, який до того ж часто знаходиться в крокової доступності для нього. Ложка дьогтю

Однак не завжди ці захоплені відгуки. Найчастіше на незалежних ресурсах для відгуків можна прочитати невдоволення поведінкою співробітників. Як не дивно, навіть працюючи серед такого пишноти, людина не завжди здатний впоратися зі своєю натурою, а страждає в першу чергу покупець, а в другу – магазин і фірма-виробник. Неврівноваженість деяких співробітників дуже сильно псує репутацію фірми. Як кажуть, потрапити на кожного покупця неможливо. Старання багатьох продавців цілком може перекреслити один незадоволений обслуговуванням покупець. Про якості виробів

Наступні претензії до якості товару. В першу чергу обговорюється у відгуках про ювелірному магазині "Санлайт" золото. Його походження викликає у покупців сумнів. Деякі особливо прискіпливі покупці з'ясували, що золото для «Онікса» видобувається в Китаї невідомими фірмами. Найчастіше рожеве і біле золото з часом змінює свій відтінок на звичний рудуватий колір. За твердженням деяких «щасливих» власників, благородним рожевим або білим звичайне золото робить напилення, яке з часом стирається. Такі відгуки часто виходять від покупців, що купили прикраса по акції. На захист виробника

Золото 585-ї проби, заявлений для виробів магазинів «Санлайт», не змінює своєї якості з-за розташування рудника, в якому його добували. Фірма, проставляючи пробу на виробі, бере на себе відповідальність за якість пропонованої продукції. Крім цього, виробник ставить власне клеймо, підтверджуючи свою відповідальність за якість наданого товару. Якщо відсутнє фірмовий знак

Бувають випадки, коли на обраний товар відсутній фірмовий знак. Цю ситуацію продавці звично пояснюють тим, що на виробі не залишилося місця, де можна було б його поставити. Для деяких покупців цього достатньо, якщо купується виріб з хорошою знижкою. Але при повній вартості хочеться мати і гідну якість. Що ж насправді може означати відсутність клейма? Несумлінність магазину. Якщо у виробі виявиться шлюб, існує ризик не обміняти його на добре, якщо на ньому відсутній знак якості самої фірми. Рада покупцям: при покупці виробів у фірмових магазинах наполегливо вимагати прикраси з фірмовим знаком.

Таким чином, відгуки про ювелірних магазинах «Санлайт», золото яких часто піддається як сумніву в його походженні, так і в якості, наносять значної шкоди фірмі. В той же час сама торгова марка всіляко прагне не тільки привернути, але і захистити покупця від недоброякісного товару. Діамантові розсипи

Якщо з золотом все більш чи менш зрозуміло, під питанням залишається якість каменів, що використовуються у виробах. Великі камені в дорогих ювелірних виробах також грунтовно піддаються контролю якості. Їх чистота та огранювання, а також загадковий і неповторне сяйво говорять за себе краще всіх сертифікатів. У той же час визначити, наскільки якісні дрібні розсипи діамантів, які є ознакою даного бренду, неможливо, як і перевірити на чистоту та якість із-за їх незначного розміру. Деякі знавці стверджують, що у виробах магазину «Санлайт» використовується алмазна крихта, тобто відходи від оброблених алмазів. В ювелірній справі це вважається відпрацьованим матеріалом, непридатним для прикраси ювелірних виробів. Їх практично неможливо якісно закріпити. Повернення товару

Причиною повернення товару найчастіше буває саме погане кріплення каміння у виробах зі знижкою або за акції. Складається думка, що акції проходять спеціально для виробів з поганою якістю, від яких, мабуть, вже відмовилися кілька покупців.

На одному з незалежних форумів відгуки про якість магазинів «Санлайт» рясніють саме такими твердженнями: приходить виріб з некрасиво приклеєними камінчиками або відразу без кількох. Насилу оформляється повернення вироби. Співробітники при цьому з ввічливих і усміхнених часто перетворюються в грубих і незадоволених. Після тривалого очікування приходить новий виріб приблизно з такими ж проблемами. Наступний етап заміни виробу на більш якісне може так само не дати жодних результатів. Знижка означає погане якість?

Чому такі маніпуляції не дають бажаних результатів? У покупців склалася думка, що товари невисокої якості надаються як акції. Щасливий покупець вистачає завідомо дешеву річ, радіючи вдалої покупки. Але в підсумку виявляється, що він ще й переплатив за виріб, в якому використовувалися матеріали негідної якості, яке виготовили на поганому обладнанні. Таким чином, кільце або сережки, куплені для коханої дівчини, можуть принести розчарування не тільки покупцеві, але і обдаровуваного. Варто відмовитися від покупки виробів по акції? Практика покупок в магазинах

Численні відгуки про магазин «Санлайт» наводять на думку, що недороге – не завжди погане. Якщо особисто прийти в магазин, уважно розглянути обрану річ, поцікавитися у працівників про походження матеріалів, помацати і потерти виріб, то за поведінкою продавців можна визначити, чи варто брати цей товар. Гарний виріб не боїться механічного впливу. Якщо ретельно протерти виріб спеціальною серветкою, це не змусить камінчики відвалитися, а золоту поміняти свій благородний колір на більш дешевий. Навпаки, виріб ще краще розкриє покупцеві свої достоїнства. Якщо ж продавець категорично проти подібних маніпуляцій, є привід задуматися про якість нав'язуваного товару. Занадто дорого

Відгуки про якість золота в магазинах «Санлайт» також бувають як позитивними, так і не дуже. Крім того, що саме золото невідомого походження, що його часто маскують під більш благородне звичайним напиленням, що на ньому не завжди присутній знак якості фірми, воно буває необгрунтовано дорогим. Чому виникла така підозра? У відгуках про золото в ювелірних магазинах «Санлайт» все частіше з'являються натяки на те, що у вартість виробу вкладається алмазна крихта. А за певними стандартами вона є відходом, тобто не має якої-небудь цінності. Таким чином, розрахунок повинен вестися тільки виходячи з вартості золота. І в даному випадку золото виявляється за ціною занадто дорогим.

Дана думка є приватним і ні одним експертом не підтверджено. Відгуки про золото з магазинів «Санлайт» схожі на невдоволення конкурентів. Якщо людина не вважає, що виріб не гідно виставленої на ньому ціни, у нього завжди є можливість придбати інше, на його думку, більш якісне. При сучасному достатку ювелірних магазинів і представленому в них асортименті, зробити це зовсім не важко. По той бік прилавка

Відгуки співробітників магазинів «Санлайт» також вельми неоднозначні. За деякими з них можна визначити, що робота в цій сфері мало відрізняється від виконання трудових обов'язків у будь-якому іншому торговому павільйоні. Вимоги до співробітників досить стандартні: знання пропонованого товару, приємний зовнішній вигляд, ввічливе поводження з покупцем, комунікабельність. Заробітна плата залежить від регіону, в якому розташований магазин, і від виручки, яку принесло професійна майстерність співробітника. Навіть у самих негативних відгуках про роботодавця немає різкого негативу до самої фірми. Частіше це образа на колег або конфлікт з керівництвом. Маскування конкурентів

Часто за відгуками про ювелірних магазинах «Санлайт» від покупця ховаються найняті конкурентами спеціальні люди, які уявлення не мають про продукцію даної фірми. Ні для кого не секрет, що даний вид заробітку приносить невеликий підробіток для людей, нудьгуючих в громадському транспорті або в чергах у поліклініці. Як розібратися, наскільки відгуки про магазинах «Санлайт» достовірні? Можна вступити в особисте листування з людиною, залишив негативний відгук, і попросити його представити фотодокази того, про що він так гарно написав. Якщо відповідь буде грубим або його не буде взагалі, це стане основним доказом купленого відкликання. Правда чи підкуп

З позитивними відгуками про ювелірних магазинах «Санлайт» може бути та ж історія. І перевірити такі відгуки можна спробувати тим же способом – вислати фото придбаного виробу на руці або іншої частини тіла щасливого володаря. Як правило, професійні знімки від аматорських може відрізнити навіть дилетант. Таким чином, можна переконатися в чесності відгуків про магазин «Санлайт». Завжди варто кілька разів перевірити чесність продавця, перш ніж платити чималі гроші. Робота в салоні-магазині «Санлайт»

Яскраві, що запам'ятовуються своїм дизайном вітрини, примітна уніформа на продавців-консультантів. Якщо є бажання попрацювати на фірму «Онікс», не поспішайте робити висновки, грунтуючись на відгуках про роботу в магазинах «Санлайт». Нерідко за негативними відгуками варто звільнений за прогули або недбале ставлення до своїх обов'язків співробітник. Знайти в місті такий магазин і прийти особисто влаштовуватися на роботу у сподобався салон, буде найбільш вірним рішенням. А подальша робота покаже, наскільки щирими були відгуки співробітників ювелірних магазинів "Санлайт". Як знайти магазин?

Магазини «Санлайт» є в будь-якому обласному місті. Найчастіше вони розташовані в великих торгових центрах. Рідше – поряд із ними в окремих магазинах. Для тих, хто живе на периферії, є зручний сервіс інтернет-магазину, в якому можна замовити виріб поштою або з доставкою спеціальним кур'єром. У цьому разі виникають труднощі з особистим вибором. Іноді співробітники надсилають і зовсім інший виріб, посилаючись на відсутність замовленого товару, але це необов'язково. Крім того, в наші дні Пошта Росії працює не надто сумлінно, тому краще убезпечити себе в цій ситуації як можна більше, наприклад, вибрати оплату вироби за фактом доставки. Стороннє думка

Звикаючи довіряти думку інших, можна упустити дійсно хороший шанс придбати дорогу річ за розумною ціною. Відгуки про магазинах «Санлайт» в Москві часто показують потенційним покупцям, наскільки непросто вибрати гідну річ серед дешевого достатку фірми. Такі висловлювання не завжди прийнятні для розбещеної публіки з невеликих обласних містечок. Бажано шукати відгуки про продукції у своєму регіоні. Тоді не буде спокуси відмовитися від вибраного товару або, навпаки, негайно придбати те, про що кілька хвилин тому і не думав. Власний вибір

Для тих, хто все-таки зважився придбати ювелірний виріб в магазині «Санлайт», кілька корисних порад: Перед походом в певний магазин поцікавтеся у знайомих, не набували вони в цьому магазині товар і якої якості він був. Прислухайтеся в першу чергу до своїх бажань, а вже потім до вмовлянь продавця. Всіляко перевірте виріб на предмет підробки чи негідної якості, запросіть всі папери, які можуть це підтвердити. Купуючи дороге прикраса, дізнайтеся у продавців про можливість повернення вироби і які підстави для цього потрібні. Акція не обов'язковий показник поганої якості виробу. Висока ціна не обов'язково гарантує відмінну якість.

Невеликий список цих правил допоможе вибрати хороший товар в будь-якому магазині.

Оксана Орлова



Категория: Мода