Агент провокатор: штани, виколоті Патріархат
Опубликованно 07.04.2018 08:24
Провокатор-це на продаж, або в бізнесі кажуть, "відкритий для пропозицій" (відсутній пробіл між приватним капіталом і білизни, де все звучить наводить на роздуми). Це може бути просто інший знайомий фінансів історія, приватної акціонерної компанії, беручи бутік бренду на масовий ринок, то дивився, здивований, як виходить, що boutiquey-Несс була, що людям сподобалось. Продажі відбулися, але прибутку не було. Якщо б це було оповідання, загадка-як він протримався так довго, оскільки ПП фірма 3i купив мажоритарну частку в компанії десять років тому, після розлучення її засновників, Серена Різ і Джозеф Corr?, син Малькольма Макларена і Вів\'єн Вествуд. Бренд Агент провокатор білизна може бути Заголовок адміністрації Детальніше
Це виглядає якось по іншому: бренд прикладі і дистильованої 90-х років у багатьох відношеннях, культурної і економічної, що тхне з депресії є поштовх історії наздоганяти його, як Тоні Блер в один прекрасний день дивишся в дзеркало і розумієш, нікого не слухаючи його на ЄС, навіть якщо він правий. Компанія може й не вижити, але його верхній край зображення.
З точки зору прикро фін-де-сьекль фемінізм, провокатор сказав, що чимось невловимим, але життєво: "це не про моду," Шарлотта Мур, головний редактор журналу instyle, пам\'ятає. “Мова йшла про явну сексуальною. Все це нижня білизна, раніше можна було тільки купити в секс-шопі. Це було дуже сміливо. Вони продаються шкіряні батоги, заради бога". Там був детальний ностальгія зрощені з панк-естетикою, яка змусила його відчувати себе практично розумово конфронтаційний, який перетворив його на затвердження прав і можливостей.
Хай-стріт еротика ... АП магазин у Лондоні. Фото: Карл Корт/Getty Зображення
Сью Tibbals це феміністський активіст, який на той момент працював на екологічній мережі жінок, “використовуючи миються гігієнічні прокладки, ЕКО-феміністка задумі. Я не займаюся з нею багато, хоча я купила дуже чудовий перо cocktickler, який сидів на моїй кухонній полиці роками. Він не отримав багато свого основного призначення". Вона побоюється вантажів будь-який стиль 90-х або нульових заяву з надто філософське значення, тому що “я був дуже засмучений тим, що люди помічають про фемінізм і одяг, як ніби ці двоє були неподільні. Але це було доречно, тому що це був акт повторного присвоєння. Ми могли б взяти на себе тропів чоловічої фантазії на наших власних умовах? Що різниця між доминируемыми і домінуючими".
Він був, багато в чому, реакція проти 70-х і 80-х, коли ви довели свою силу, обрамляючи всі нижня білизна – за винятком функціональної чорний утиліта штани – як знаряддя чоловічого гноблення. Проблема в тому, що був сенс буття над поліцейським; немає нічого дуже надихає, коли їм кажуть, що за феміністка і жінка, Ви не на основі чи не ви носите бюстгальтер, і чи варто це Лейсі. Там був якісний ігровий корсети для провокатор і паєтками чебуреки, а відчуття, що виграли війну, не могла втриматися від сміху в боях.
Як марка перейшла в 21-му столітті, він котився цей пост-феміністської посвята в знаменитості, що було самосвідомістю, арки і інтенсивно знаючи, але ніхто з нас не був точно впевнений, що це було, ми знали. Знаменитий оголошення було Кайлі Міноуг на оксамитової брыкающейся коні, довівши, що це було саме "еротична нижня білизна в світі", сказавши в кінці, таким чином, що коли ви озираєтеся тому не дуже сексуально, але більше схоже на фокус-групі у "божевільного": "всі чоловіки в залі, будь ласка, встаньте?" Це була епоха попка Кайлі, час, коли люди могли б запитати риторично, а також querulously, "буде Кайлі будь ласка, залиште її осел вдома?", як ніби, чи вона більш розсудлива людина, вона буде керувати без нього. Це було визначення того, що ми звикли називати пост-іронія: якщо еротика була неправа, тому що вона була потрібна, щоб повернути еротику означало буквально розбивку людей на їхні частини тіла, а потім смійся.
Джо Korra і Серена Різ. Фотографія: Девід Sillitoe для опікуна
Паралельно це була ціна: це було схоже на похід в ресторан перший раз і виявивши, скільки коштує стейк. Ви хотіли забрати річ в Агент провокатор, думаючи, що це буде розумно близько 50 фунтів, і ?279 схопиться, не соромлячись від фантазії рожевий тег. Сіан Олександра є 25-річний дизайнер нижньої білизни, який прийшов в самому кінці всього цього віку. "Всі молоді блогери білизни є шанувальниками бренду", - говорить вона – проте ніхто ніколи не міг собі це дозволити. Молодий чоловік ніколи не був в змозі собі це дозволити, явно; але в передаварійний менталітет був інший – прагнення були абсурдними, але ніхто ніколи не говорив. Я пам\'ятаю робив репортаж жарт, в якій я досягла, скільки ви витрачаєте в місяць на мінімально догляду, як рекомендує Жіночий журнал: депіляція, косметичні процедури, тренажерний зал членство, укладання, манікюр, все таке. Це було приблизно так само дорого, як стайня скакових коней.
Олександр описує нові тенденції в нижньому білизна: “Неон Місяця не білизна, що не на чоловічий погляд, це дуже прості, це дуже етично. Самотній білизна призначене для носіння на свої власні. Багато речей приймаються назад від чоловічого погляду. Ви підете в магазин і там буде бюстгальтер з сердечками на сосках. Це, певно, налякати багато хлопців". "Чому, що подобається чоловікам?" “Вони люблять вигадливі дитячі ляльки. Ками набори", - каже вона, witheringly.
Епоха провокатор відчуває себе більше як етап ми повинні були пройти, ніж місце, щоб горювати, особливо. Мета полягала в тому, щоб проколоти патріархату шляхом запозичення його одяг, потім зі сміхом тікають. Я скаржилася в свій час, але не колготки на все, що не в панчохах. Не всі з нас займаються як грамотно як Мадонна; справді, майже ніхто не займався. “Вона дійсно мент його за те, що посмів поставити себе там, а не як сексуальний об\'єкт, а як сексуальна жінка. Це відмінність," Tibbals укладає. “Там немає правильного або неправильного культурні означають. Все про умови, на яких ви берете участь".
Категория: Мода