Минулого тижня, модель описана розкішної білизни, як \'можливостей". Невже вона права?
Опубликованно 08.04.2018 18:39
На тлі напівроздягнені моделі нижньої білизни, пара Вікторії сікрет ангел крила є кінцевою аксесуар. Важко навантажені зі складною сумішшю пір\'я, страз і інших яскравих прикрас, жадані крила нараховуються купки близько 50 моделей, які відображаються в річній бренду дефіле феєрія.
І, для тих Ангелів, звинувачений у демонстрації останньої колекції американської компанії дрібничками, фінансову винагороду послали небеса. Тому, коли бразильська модель Адріана Ліма, Вікторія секрет ангел з 1999 року, і той, хто має нахилився $10,5 млн у цьому році, повідомило минулого тижня в соціальних мережах, що вона не знімала з себе одяг, більше "порожнього справи", це викликало справжній переполох.
З 11.5 мільйонів передплатників Instagram, проголошення Ліми було великою новиною – і явний розворот в її професійних прагнень і пристрастей. Тільки в минулому місяці, вона з\'явилася у своїй таємній злітно-посадковій смузі 18-й Вікторії шоу – пряма трансляція з Шанхаю до майже 70 мільйонів чоловік по всьому світу. За лаштунками пост-шоу інтерв\'ю, 36-річна модель розповіла про своє прагнення продовжувати роботу для бренду: “більше двох років. Може й більше, я не знаю. Це природа. Я працюю, я будучи здоровим, так що подивимося, як все обернеться. Але мені це подобається. Так, скажімо, 20".
Тиждень вниз по лінії, і соціальні Ліма за повідомленням ЗМІ послалися на великих переоцінці: "кожен день у моєму житті я прокидаюся і думаю, як я виглядаю?", - написала вона. “Я думав, що це не спосіб жити і за що ... це не фізично і психічно здоровою, тому я вирішила внести зміни. Я не візьму [off] моя одяг більше для [в] порожньо, тому що ... я втомилася від нав\'язування, ми \'[жінок] не може бути продовжуючи жити в світі з такими поверхневими цінностями".
Наступні фурор навколо чи Ліма висіла вгору крила побачив її представник швидко намагаються закрити чутки, заявивши, що модель була просто попросив, щоб з\'явитися у відео, що вона не було зручно, і що "Адріана благословив, щоб мати можливість працювати з усіма брендами, які вона робить, в тому числі Вікторія сікрет". Це був прес-секретар сказав чоловік, намір Ліми поділитися "послання розширення прав і можливостей жінок".
Так що різниця між роздягаєшся безоплатно для "порожнього справи" і напоказ в нижній білизні в ім\'я жінки?
"Секрет Вікторії був відповідальний за велике зміна в тому, як ми розглядаємо жінок в нижній білизні", - говорить професор Керолін Маір, психолог, що працює в індустрії моди. “Їх покази-це свято жінок, і моделі виглядають, як вони веселяться на своїх умовах, так що він амбітний і можливості бачити. Я можу дивитися на ангелів і цінуєте їх красу, і знаю, що я ніколи не буде виглядати так – хоча я думаю, що для жінок з низькою самооцінкою схильні порівняти себе з іншими, які можуть бути дуже руйнівними.
“Це коли ви бачите жінок сексуально провокаційних зображень, носити тільки нижню білизну, що він відчуває, як вони визнач. І що змінює зміст: це вже не навченої у феміністському сенсі."
Каже маір природа спідньому різко розвивалися в останні кілька десятиліть, пройшовши шлях від чисто функціональних до модно і весело, і це створило дуже різні відносини з нашого інтимного одягу. "Ідея, що ми будуємо підсвідомі історій навколо одягу, який ми носимо, значить сьогодні користуються багато жінок, надягаючи красиве нижню білизну", - говорить вона.
“Символізм цей вибір має важливе значення, і може вплинути на те, як ми відчуваємо. По правді кажучи, я вважаю, що справжня сексапільність походить від того, комфортно у вашій шкірі, не від того, що ви покласти на нього, але приймає рішення носити певних стилях нижньої білизни, тим не менш може зробити вас почувати себе великим і дійсно підвищити вашу впевненість, у свою чергу, робить вас більш привабливою."
Це було наприкінці 1960-х років, що дизайнер Джанет Регер зробив сміливий крок, почавши молоду колекцію нижньої білизни, зосередивши свою увагу на стиль і колір як на покрій і форма. "Вона йшла проти течії, коли вона зі своїм новим лейблом", - каже її донька Ализа, який зайняв пост головного виконавчого директора бренду Джанет Регер після смерті матері в 2005 році. "В ті дні, коли ви були якась жінка, ви просто носили практичний нижня білизна: жіноча білизна не для "хороших дівчаток\'. В той час, було багато бюстгальтер-горіння відбувається в рамках жіночого руху lib, але Дженет вважала, що незалежність і рівність про те, як заробити свої власні гроші і мати свободу, щоб бути сексуально розкутими. Вона робила красиві, жіночні речі, які жінки хотіли б носити і подивилася казкові".
Однойменної лінії регера був високого класу люкс і прийшов з цінником "преміум", але сьогодні фокус бізнесу змістився на більш доступні колекції, продається в універмагів debenhams. "Сама чудова річ для жінки, щоб мати вибір, що вони хочуть носити", - говорить Регер. “Всі ми-багатогранні люди з багато елементів нашого життя: бувають дні, коли ми хочемо носити еластичні бавовни та інших, коли ми хочемо, щоб прослизнути в стрейч атласу та мережива. Немає сумніву, що жінки люблять красиве нижню білизну, і створюється відчуття, коли ви його наділ: наш хіт продажів в цьому сезоні є Елла Роуз діапазон, темно-сірий-і-рум\'яна-рожеві колекції прикрашені кристалами Сваровські, але у нас демократизувати його, зробивши найвищу ціну точці ?50, так що це більш доступними."
З Джанет Регер жінок ввели поняття зносу фундаменту як мода, ми бачили, як Мадонна танцює на сцені в конічній корсети і лялечки напоказ трохи більше, ніж свої бюстгальтери і трусики. Такі бренди, як агент провокатор, Коко-де-мер, Енн Саммерс і, звичайно, Вікторії сікрет (які випущений у Великобританії в 2012 році) принесли відразу-табу стилі хай-стріт, представляючи нам всіх по пів-склянки бюстгальтери, вічко трусики і бандаж-стиль ремінцями боді. Зухвалий стилі вже не зберегти неслухняних дівчат – кожна жінка має можливість експериментувати з її вибір нижньої білизни.
З появою інтернет-магазинів, ми можемо магазин і приміряти одяг в наших будинках, щоб уникнути можливого конфузу перегляду в магазині. І, хоча багато хто з нас носити похмурі тони і класичні форми у нашому повсякденному шафи, спокуса експериментувати з дрібничками під спокусив нас, з яскравою кольоровою гамою і мода вперед стилі виявився популярним.
Ніде зрушення в наших відносинах з нижньою білизною більш очевидним, ніж Маркс і Спенсер. З 32% частки ринку трусів у Великобританії, в мережі продається більш ніж в 60 млн пар на рік – і вони не всі штани бабуся. Насправді, її кокетливий чорний стрейч мережива Гламур розгорнути бразильські трусики, дражливий атласні бантики на кожному стегні, уособлюють, як далеко ми просунулися в розумінні стилю нахальноватая з білизни.
"Я бачив величезні зміни на ринку нижньої білизни в останні пару десятиліть", - говорить Soozie Дженкінсон, який працював в якості глави дизайн білизна в m&s 20 років. “Так, є тенденції, і ми працюємо для тих, але головне те, що тепер жінки мають в гардеробі стилів нижньої білизни, щоб задовольнити їх спосіб життя і їх життя. Отже, у нас є спортивні бюстгальтери, багато з яких жінки вважають за краще носити в якості повсякденного бюстгальтери гладкі футболки жіночі, балконет піднімає настрій фасонів, з відкритою спиною або без бретелей стилі, і так далі. А ви хочете, щоб нижня білизна, щоб доповнити і створити обтічну форму, щоб працювати з вашим одягом, є емоційні зв\'язки, що вибір, який ви робите кожен раз, коли ви покладете свої труси. Це інтимний шар поруч з шкірою, і тому що ми виграли від технологічної революції, яка означає, що ми можемо виготовити прекрасні протяжні шматки, або безшовні стилі в оточенні чуттєвої тканини, дизайн мені набагато привабливіше, ніж ті з минулого".
Одним з найбільш цікавих подій у сфері M&пропонуємо білизна S-це результат співпраці з британською моделлю і колишньої Вікторії секрет Ангел Розі Хантінгтон-Уайтлі. Розроблена "жінками для жінок", колекція мала приголомшливий успіх і заперечує поширене сприйняття М&s в якості постачальника повсякденні бюстгальтери і трусики. Запущений п\'ять років тому, приблизно в 11м Розі для автограф предмети були продані.
"Рози дуже любить вінтажний стиль, розкішні матеріали, такі як шовк і французьке мереживо, і з самого початку ми хотіли, щоб колекція була жіночною", - говорить Дженкінсон. “Що допомогло нам розробити ДНК із зразків і повідомив вишукана колірна палітра. Це преміум діапазон, в приємних форм і стилів, таких як кофтинки, сліпи, труси-шорти і бюстгальтер різних форм, і вона знайшла відгук у впевнених у собі сучасних жінок, які хочуть спокусливо, тактильні одягу."
Це, каже Маір простий факт, що “люди жадають бажаність, і бажаючи виглядати спокусливо цілком нормально. Якщо певні стилі допомогти білизна збільшує почуття сексуальної привабливості, то це, в кінцевому рахунку, розширення прав і можливостей."
Розі Хантінгтон-Уайтлі М&s Розі для автограф нижня білизна асортимент продав 11м користування, оскільки він був запущений п\'ять років тому. Фото: Гевін Роджерс/Рекс Особливості
Категория: Мода