Пристебнутися: як у плащі пішов від класики до прохолодний


Опубликованно 23.04.2018 02:24

Пристебнутися: як у плащі пішов від класики до прохолодний

Носили Кейт Міддлтон, Одрі Хепберн і Марлен Дітріх, пальто вже давно є пункт багаторічник одяг подано з джинсами і маленьким чорним платтям, повинна мати елементи для кожної жінки мати. У 2017 році, однак статус стиль траншеї змістився. Це пішло від класики до охолодження.

Рів на Барберрі подіумі в лютому 2017 фото: Джеймс Горлі/Рекс/shutterstock в

Бренди базз подіумі, в тому числі і vetements і Селін вивели траншею в цьому році на подіум. Між тим, компанія Burberry, часто сприймається як традиційний тренч, грав з проектуванням, розміщенням знакових перевірити зовнішнім і переробивши його в кольорові дублянки.

Траншею на подіумі vetements і в січні 2017 року. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в

Хай-стріт слідувала. Для траншеї 2.0, Асос має дизайн у вініл, а Топшоп в металевій тканини. "Ми спостерігаємо зростання популярності цього сезону тренчкот з нашими клієнтами у пошуку нових стилів моди, щоб оновити класику", - говорить Шон Райан, голова дизайну жіночого одягу на Асосе. Сайт вже проданий до кінця жовтня 6,700 тренчкот. Меган Маркл надів білий плащ для оголошення про її заручини з принцом Гаррі, безсумнівно, теж сприяло зростанню продажів. Хот бардак: як пошарпаний тренч став улюбленим пальто мода Детальніше

Меган Маркл в білому шанца для оголошення про її заручини з принцом Гаррі. Фото: Макс Мамби/Індиго/Getty Зображення

У конструкторі решт ринку, траншею, безумовно, був сильним продавцем, як рік підходить до кінця. "Ми збільшили наші купити на плащі і ми бачили бурхливу реакцію в стилях від Burberry в цьому сезоні", - говорить Наталі Кингхэм, купуючи директора Matchesfashion.com. Вона каже, що різні вигадки – ПВХ в культовий бренд Ванда нейлон, гума на Берберрі – дали траншеї поштовх, який додає "пункт різниці і оновлення класичний елемент".

Класичний тренч в На Asos, ?65 Фото: Асос

На Асосе, говорить Райан, що найпопулярніший окопах досі класичними – хакі, з погонами і шторм закрилки. Це може бути тому, що частина успіху цього напряму полягає в тому, що це не тенденція зовсім. Замість цього він знову багаторічник нового покоління. "Основні фактори показують шляхи, щоб носити його", - каже Ребекка Lowthorpe, директор моди журналу grazia. Вона вказує на плащі Баленсіага носили Кім Кардашян в кінці минулого року в якості ключового моменту: "що зробив більше для маків, ніж нічого".

Кім Кардашян в окопі на шоу balenciaga в 2016. Малюнок: Лебідь Галле/ВДВ/Рекс/shutterstock в

Відродження класичної фактор припускає, що це більше, ніж флеш-в-пан тренд – його універсальність означає, що споживачі хотіли б носити його більше ніж на сезон. Немає жодних сумнівів, траншеї погоду в різних кліматичних умовах - він захищає свого власника від дощу та вільна форма дозволяє шари, щоб носити під ним. "Це здорово, що буде жити", - говорить Lowthorpe. "Це одна з тих рідкісних речей, що це класика, а бути цікавим, теж."



Категория: Мода