Вергілій Abloh призначений художнім директором чоловічого одягу Луї Віттон за
Опубликованно 03.05.2018 01:33
Вергілій Abloh був призначений новим художнім керівником чоловічого одягу Луї Віттон, а після відходу минулого тижня Кім Джонс.
Abloh, власний Лейбл, чиї, Білий, є одним з найбільш обговорюваних модних брендів прорив, це перший конструктор кольоровий займати такий високий пост. Луї Віттон-це великий люксовий бренд у світі, коштує ?20.30 млрд в травні 2017 року. Єдиний дизайнер кольору у великий бренд Balmain Олів\'є рустеном, який є креативним директором бренду Balmain.
Abloh, 37, витіснило офіційне оголошення, розмістивши зображення Луї Віттон стовбур до його 1,6 мільйона послідовників на Instagram в понеділок вранці. Незабаром після цього, Луї вітон випустила заяву, що підтверджує новину. Каньє Уест Вергілій Abloh колаборант: \'мій бренд почав у провулках інтернету\' Детальніше
Майкл Берк, президент і генеральний директор Луї Віттон, вітав як Abloh це "вроджені творчі здібності і передовий підхід зробили його настільки актуальні, не тільки в світі моди, але і в популярній культурі сьогодні". Abloh сказав Луї Віттон: "я вважаю спадщини і творчої цілісності будинку ключ натхнення і буде виглядати, щоб посилатися на них як при паралелі до сучасності."
Народився в Рокфорд, штат Іллінойс, Abloh вивчав інженерну справу і архітектуру. Після того, як він зустрів Каньє Уест під час роботи в якості ді-джея, він призначений репер товарів. У свій час з Заходу, він стажувався в Фенді в 2006 році, де він зустрів Берка. Від білих почалася в 2013 році, з жіночої запустили двома роками пізніше. Він швидко завоював безліч нагород, включаючи марку міські Luxe в лондонському моди нагороди в 2017 році.
Вергілій Abloh бере цибулю з Наомі Кемпбелл після його вимикання/біле шоу на Тижні моди в Парижі у вересні минулого року. Фотографії: Річард Борд/Getty Зображення
“Вергілій-один з небагатьох дизайнерів, хто справді жениться на вулиці культури з високої моди – і першим чорношкірим дизайнером, щоб бути враховуючи таку позицію в позолочених залах компанії lvmh. Його призначення-це крок у правильному напрямку для різноманітності". Едвард Enninful, редактор-в-головний в Британському Vogue, повідомляється на сайті журналу.
"Це призначення-це неймовірно захоплююче," Ділан Джонс, редактор журналу GQ, сказав Охоронець. “В одному відношенні, це зустріч двох різних світів, а в іншому це цілком зрозуміло. У світі моди, що робить його ідеальним рішенням, так як він потенційно перетворюючої."
Себастьян гриви, покупка і мерчендайзинга директор у Гайд-парк, був одним з перших, щоб партнер з брудно-білий, і каже, що успіх бренду походить від читання "Таймс". "Сучасні клієнти дизайнера не менш займається з традиційними сезони моди", - говорить він. "Зараз вони виглядають в магазинах ексклюзиви – від білих прийняв дуже рано". Гриви описує білий і Вергілій Abloh як "два з найбільш відомих імен в моді сьогодні".
Компанії lvmh, батько Луї Віттон компанії, буде сподіватися, Abloh приносить значний шанувальників бренду. У designercreated кілька елементів розпродажем зі своєї вуличної одягу на подіумі бренд, Білий.
Його десять тренерів для Nike в минулому році, підштовхнули великі черги в магазинах, коли вони були випущені; пара продається на eBay за майже ?1,500. Його майбутній збір в ІКЕА як передбачається, буде стимулювати подібні істерики. Діор Ом призначає Кім Джонс, як його новий художній керівник Детальніше
Поки Abloh був стриманий обговорювати гонку в моді, він навіть торкатися до цієї теми в понеділок. Говорячи з Нью-Йорк Таймс, він сказав, що його призначення може "показати молодому поколінню, що немає нікого, хто в такій позиції повинен виглядати". Він розповів про політику в своїй роботі; його чоловічому шоу в червні минулого року, у співпраці з митець Дженні Хольцер, орієнтованих на імміграцію. Народилися Abloh дитина Ганських батьків.
Бекстейдж з Кайя Гербер на весну/літо 2018 Викл/біле шоу. Фото: П\'єр Суу/Getty Зображення
Призначення Abloh являє собою нову хвилю в моді і свідчить про те, що промисловість в даний час приймає вуличної серйозно. Згідно зі звітом bain & компанії, вуличної передбачено 5% приріст до розкоші в 2017 році. Від естетичного Білий хітів солодке пляма між вуличною і високої моди. Він показує в Парижі з моделями в тому числі і Белла Хадід і Наомі Кемпбелл, але він здебільшого відомий толстовки і футболки з фірмовою діагональною смугою.
Орієнтири Abloh вилка в тисячолітньої клієнтів, основне джерело поп-культури, є їх Instagram корму. Можливо, його призначення, як і раніше, де Джонс – британський дизайнер спланував в минулому році розпродажі співробітництво між Луї Виттоном і Верховного вуличної електростанції.
Abloh продовжить білуватого після вступу на цю посаду у Луї Віттон. У той час як його власний бренд створює чоловічі і жіночі колекції, Abloh тільки дизайн чоловічого одягу для дому. Його перша колекція буде в червні. З Джонсом зараз встановлений на одноплемінників бренд lvmh Діор Ом, конгломерат буде домінувати в цьому сезоні в чоловічому стилі, два гучних дебюту шоу протягом кількох днів один від одного.
Категория: Мода