Це плаття, яке показує, як просувати бренди і впливати на людей
Опубликованно 05.05.2018 15:36
Сукня літа не відомий бренд-хай-стріт, і він не популярний, тому що його носили хіти співака або відомого актора. Сукня кожен хоче отримати в свої руки за лондонським лейблом Кітрі після впливовий блогер поділився з нею 344,000 послідовників Instagram.
В ?145 Габріелла плаття – зелене, з поясом сорочка-стиль одягу з чорно-білим квітковим принтом – накопичив Енн 800-сильну чергу 800 осіб після того, як Шарлотта Гроенвельд розмістив фотографію на Instagram середині лютого в рамках платної партнерства між нею і однорічного марка. Коли сукня стала доступна для покупки на сайті Кітрі через місяць, майже 200 одиниць розпродані за 45 хвилин. Новий лист очікування вже відкритий.
"Ми раніше працювали з впливовими, але я не думаю, що ми коли-небудь отримав на це особливої уваги з сукнею", - говорить засновник Кітрі, Haeni Кім. Будучи цифро-перший бізнес дозволяє зменшити які-небудь націнки через оптову торгівлю для роздрібної торгівлі і усуньте вартості окремого магазину. Кітрі вартість від ?45 за футболку і ?225 за сукню.
Ажіотаж і подальшого продажу плаття Габріелла припустити, що соціальні медіа авторитетів залишаються основним ресурсом для брендів крана.
Кітрі не тільки у прослуховуванні в світі авторитетів в прибутковий ефект. Matchesfashion.com каже, що його партнерство з Елеонора Каризи Коен (який 626,000 послідовників) на своєму магазині з ініціативою справили особливо сильного продавця після того, як вона instagramed фотографію себе носити тогу пальто. Пост отримав 75,000 любить. І скрізь, шведський бренд ganni з атрибутів розпродажем свого банана футболку, яка зміщується 969 одиниць протягом 10 тижнів в 2016 році, в Instagram факторів, таких як Пернілла Teisbaek (542,000 послідовників), Люсі Вільямс (322,000 послідовників) і Вероніка Heilbrunner (158,000 послідовників) носити його.
Найголовніше, каже Гроенвельд, секрет його успіху в якості стратегії полягає в тому, що вона повинна відчувати себе справжнім працювати.
“Я створив це спільнота людей, які поділяють подібний стиль і люблю подібні речі, так що в цьому сенсі це більш ймовірно, що [мої учні] згоден з тим, що я вважаю, що ми повинні придбати, зберегти або викинути, ніж з випадковою людиною вони не мають такого ставлення. Особисті стосунки-це все, що має значення і дає вам всяку довіру."
Цифри змінюються на платні партнерські відносини і точне винагороди залишається в секреті, але в минулому році дослідження показало 33% маркетологів зараз виділити понад $500,000 на що впливає фактор маркетингу та бренд партнерства, для прогнозування тренду фірма придбання wgsn. Інша 2017 дослідження, на цей раз впливає фактор маркетингу маточини, знайдений 57% маркетологів теж є автономний чинник, що примушує бюджету. який, за словами Сари Оуен від придбання wgsn, "про що говорить прогнозованим актуальність цій сфері буде продовжувати бачити".
Вона додає: "далекоглядні бренди використовують мікро-фактори, що впливають на Instagram кампаній з метою просування свого бренду на більш широку, але більш цільової аудиторії."
Кітрі реагує. Його стратегія виробництва обмежених кількостях її конструкції також дозволяє мітки для створення додаткових крапель в гнучкої манері, коли інтерес, як це видно після Гроенвельд, підхоплює, без ризику залишки. Кітрі-10 осіб: команда "працьовитий", щоб поповнити запаси Габріелла сукню в кінці квітня або початку травня, говорить Кім.
"Авторитетів прагнення демократизувати", - каже Оуен. "Колись вважався інструментом швидкоплинне маркетингу, що впливає фактор екосистема виявилася давньою, життєздатного сегмента для торговельних марок, які прагнуть перетворити любить продажу, а підвищення впізнаваності бренду."
Категория: Мода