ПА?: шоу вулична Ютуб оформлення сцени в чоловічій моді


Опубликованно 13.06.2018 00:57

ПА?: шоу вулична Ютуб оформлення сцени в чоловічій моді

Майже кожна людина в світі є носіння розкішного спортивного одягу в ці дні. Але чи можете ви дійсно працювати в тих Гуччі біг днища? А що саме духи стимулює підвищення? Такими є лише деякі з питань, що paq (вимовляється П-А-М) намагається відповісти.

Оголошений як "Топ Гір hypebeasts", paq є серія Ютуб покриттями Чоловіча мода і вуличний стиль, представлений стильний британський двадцятирічних Шак, Денні Еліас і Декстер. У кожній 15-хвилинній-бач епізод, вони беруть на себе такі завдання, як заняття спортом в дорогий спортивного одягу, чистячі благодійні магазини, щоб знайти весь наряд протягом двох годин з бюджетом ?50 – або "метушитися форми з Лондона працівників".

Як ви очікували б з ТВ-шоу за участю чотирьох друзів, багато скорострільними гумору. І всього за рік, paq має мучив більше 1м погляди на окремі епізоди і тепер має більш ніж 170 000 передплатників, більшість з яких підходить ключ від 16 до 24-річного демографічного тому, що рекламодавці прагнуть. Свист, високі виробничі цінності і показати їх авторитет в сцені привернула провідних світових брендів, включаючи Adidas і Конверс, які були зацікавлені, щоб співпрацювати з ними.

Кожен епізод-довгий виклик нового суддю кожен раз, від одного із своїх товаришів, щоб більше імен, які включали діджей Джулі Adenuga, r\'n\'b-виконавець Мейбл, Ванесса Білий в суботу, а в одному випадку, Шак мама.

Джеймс Кадволладер, продюсер і співзасновник Кіра TV (канал, який є домом для РАQ), вірить в успіх шоу доходить до його використання культури із справжньою пристрастю і знаннями. “Якщо ви зробили кругову діаграму молодіжної культури, Чоловіча мода і вулична буде масовий частиною цього. Це визначальна частина життя молодих людей. Так paq є наша відповідь".

І хоча всі РАQ провідні захоплені вуличної, Кадволладер вважає, що він має більш широке призначення: “я руйную клеймом Чоловіча мода. Важливо, що молоді чоловіки і молоді жінки відчувають себе добре про те, як вони виглядають".Коли я запитав його про перетин мільйона Переглядів віхою епізод 16, Adidas оригінали промо, він зізнається, що був не зовсім великої партії або пляшку шампанського відкрив шаблею. “Ми лохів не святкуємо наші перемоги. Там було кілька високих fives навколо офісу". Але з епізодами зараз віщається в тиждень і потенційного співробітництва з передає вага абсолютною владою на вуличній, ПА?, напевно, трохи більше захоплення, ніж нам говорять.



Категория: Мода