Синіми квітами: Матісс має момент мода цієї весни


Опубликованно 17.07.2018 01:51

Синіми квітами: Матісс має момент мода цієї весни

У весняній кампанії дому Dior 2018, модель позує на підлозі позначені з розпущеними чорними малюнками лінії ідеального особи. Ви не можете помилитися в походженні цих конструкцій – Анрі Матісс. Звичайно, ці малюнки насправді не Матісса, більше, ніж в JW Андерсон Місяць особа сережки або сорочка рідини Вікторії Бекхем (яка швидко розійшлася по осінньому релізу) були розроблені людиною, який намалював неймовірно плотського танцю в 1910 році. Насправді, колекція Діора надихнула художника Нікі де Сен-Фолі, з посиланнями на її яскраві кольорові скульптури і дзеркало мозаїкою в значній мірі протягом. Загальний тон рекламної кампанії бренду СС18, однак, був чисто Матісса. Адже, 64 років після його смерті, французький художник має момент мода.

Сережки Матісса Енні Costelllo Брауна

Жоден сучасний художник, як непробачно чуттєвий, як Матісс. Важко знати де почати, коли проводять паралелі між його очищеної абстрактне мистецтво насолоди і естетична зухвалість сучасної моди, тому що є так багато ниток в тканину. Щоб почати з самого очевидного, хоча: колір. Діор одяг змішуючись з тим Матісс-як креслень включають нічний блюз, що може побачити водолаз дивиться через місячні води. В іншому прикладі Матісса хвилі, блакитний і перли овали Скай сережки Енні Кастелло Браун схожі на нічне небо. Всі ці Аква відтінки Ехо один з найсильніших шедеврів поетичного колір, що Матісс коли-небудь написав, його 1913 полотно синє вікно.

Фотографи фотографують Одаліска в червоних штанях Анрі Матісса в музеї сучасного мистецтва-де-Каракас Софії Імбер. Фото: АФП/Getty зображення

Сорочка рідини Вікторії Бекхем.

Глибини кольору, в яку Матісс можуть пірнати, по суті, пов\'язано з його власними інтересами в світі моди і тканин. Народився в 1869 році в Пікардії, на півночі Франції, де традиції потужно кольорового ткацтва повернутися в середньовіччі, він зібрав яскраві килими та портьєри все життя, особливо з Північної Африки, і використовував їх, щоб створити власний світ утопічного блаженства в своїй студії. Ви бачите магія кольору цих тканин, особливо в 20-ті роки картини з моделей в багаті інтер\'єри, які також показують його погляд на моду: Одаліска в червоних штанях (1921) він його оголена модель показати пару розкішних мішкуваті штани.

"Діор" весна/літо кампанії 2018

Матісс сподобалося в моді, так чому б не насолоджуватися моди Матісса? І все ж нинішня мода-це не стільки про копіюванні його штани як одягати маски. Всі ці місяцеликі сережки і малюнки поверсі гордовито чудові люди безпосередньо походять від шляху Матісс заново людське обличчя, коли він намалював портрет дружини, Амелі, в 1913 році.

Матісс, сидячи в своєму ліжку, працюючи на церковних проектів, як представлений в моді в 1949 році. Фото: Кліффорд Коффін/Конде наст через Гетті зображень

Це був час, коли сучасні художники дивилися на африканських масок в паризькому музеї д етнографії та народної творчості Трокадеро і захоплено збираючи їх. Пікассо бачив дикість і жах в цих масках. Матісс бачив прохолодною краси. У його портрет мадам Матісс він дає їй обличчя, що нагадує маску із загадковими чорними очима, висікаючи її особливості в регулярній, симетричною яйцевидної форми – місяцеподібне обличчя, навіть. Ця маска-як удосконалення людського обличчя повинно було стати нав\'язливою ідеєю в його творчості, який завершився чудово чистий овал Гейзер серед замріяних тонах вирізи, які він створив в останні роки.

Він звернув стикається з невимушеною свободою, яку сам є частиною новий настрій Матісса. Чому б не заповнити простір з допомогою ліній, які означають щось, як Матісс зробив у своїй ідилічною малюнки і вирізи? На Оскарі, ветеран режисера Джеймса айворі красувався у футболці з особою Тімоті Chalamet, зірка фільму клич мене по імені, зображена на ньому, з Матісом-як чуттєвість, британського художника Ендрю манія.

Що ж романтизмом віє через всі натяки і відгомони Матісса, які витончено переміщаючись по світу моди.

Для Матісса це не якийсь холодний декоративний художник. Він гарячий, пристрасний, вічно ганяємося краси, так що екстрим це може зруйнувати реальність і замінити його з мрією. Безумовно, мода-це ще один спосіб переслідувати цю мрію. Ці сережки Матісса і ця футболка Матісса фрагменти утопії створює своє мистецтво, в якому тіло і душа стають одним цілим. Або якщо це занадто нахабні, давайте просто скажемо, що, представляючи особу людини як богоподібного маска, Матісс створив справді демократичний ідеал краси – демократичним, тому що він божественний. Ніхто насправді виглядає як місяць. Принаймні, не зовні. На користь цього великого художника, мода пірнати глибше, ніж це іноді дається кредит.



Категория: Мода