Крафт Верк: зустріч метрів модної індустрії


Опубликованно 22.07.2018 07:54

Крафт Верк: зустріч метрів модної індустрії

Це ремесло новий чорний? Так, якщо склад учасників лондонського ремесло тиждень стартував у столиці вчора. П\'ятиденна подія з кількома впливовими модними назвами, в тому числі Лоу, Шовковиця, Крістіан Лубутен, Ле Кілт, Аліса Арчер, ательє gieves & hawkes, а вдягати речі хесуса дель посо. Всі беруть участь в семінарах, виставках і заходах, які прагнуть зробити зв\'язок між ремеслом і мода сильна.

Позу: креативний директор марки Loewe Джонатан Андерсон з Лоу 2018 ремесло премії Дженніфер Лі, Хелен Міррен, які представлені з премії. Фото: Gerrish Даррен

А чому б і ні? За останні п\'ять років, ремесло стало дуже круто в моді. Шанель осінь/зима 2016 Couture шоу була присвячена жінкам, які створюють колекції, відомої як "Пті електрична мережа"; бренди яких встановлюються пріоритети для місцевих ремісників, такі як Hiut джинси, які активізували міста кардиган створивши свій бізнес там були проголошені в якості прикладів для наслідування. Між тим, фешн-експертами дають однакове значення вічних предметів, таких як скло і кераміка, так як вони є останнім трендом моди. Креативний директор Алекс Орел, наприклад, продає ручною вишивкою взуття поруч з рукою-кинутий посуду на майстерні Нікола Істон, в той час як Лаура Джексон готується до видання збірник для проживання в червні відрізняє те, що вона називає "Уеса Андерсона глечик – це масивний і половина червона, половина рожевий!"

В сукупності, це було міцно поставити на порядок денний індустрії моди і абсолютно не зробив більше, щоб заткнути пролом в руслі свідомого, ніж Лоу, самий розкішний модний бренд для цілеспрямованих шматки, які мають художню оригінальність. Його річний судів призу, який був створений креативний директор Джонатан Андерсон в 2013 році святкує і підтримує міжнародні ремісників, які "демонструють виняткову здатність створювати об\'єкти підвищеної естетичної цінності" з дисциплін, включаючи кераміку, палітурних, ювелірних виробів, шкіри, текстилю, металу і дерева. Він присуджує €50,000 (?44,100) переможцю.

Призові переможець Дженніфер чи Лоєві корабля шматок. Фотографія: пр

"Мова про те, асоціюється з чимось- це найбільша річ, яку ми культурно на даний момент, намагаюся визначати себе не через зображення, а вміння", - говорить Андерсон. “Коли я приєднався до Леве, я хотів встановити цей приз, тому що я б на фабрики і побачити людей, які працюють в моїй команді сидіти копітко виготовлення пакетів – в сенсі годин – і ми забуваємо, що. У нас є команди майстрів нафтопереробки і переробки ... годин, що робить сумку-це безумство. Я думав: "як я можу зробити те, що я люблю і пролити світло на речі, які повинні мати більше світла на це?\' Поки ми занурені в спілкування і зорові образи, [залишається] щось в людстві, що змушує нас хотіти доторкнутися і те, що ремесло ... "

Минулого тижня, приз 2018 пролити світло на Дженніфер лі, лондонського кераміст з Абердиншира, який розробив унікальний спосіб забарвлення її глиною, змішуючи її з оксидами металу. Чи відзначає підвищений інтерес до її ремесла в останні роки, як гірко. “Раптом це круто, але так дивно, теж, тому що всі ці художні школи закривають свої відділи кераміки, це жахливо. У Камберуэлле [коледж мистецтв], наприклад, де деякі з неймовірних людей, які пройшли, немає більше певного відділу кераміки, тому що фінансування було скорочено."

На Шовковиці, що таких демонстрацій, як його шкіряні вироби ручної роботи у Лондоні флагман, програма навчання створена в 2006 році для збереження набір навичок, який перебуває в небезпеці бути втрачено від такого скорочення витрат.

Креативний директор шовковиці, Джонні Кока: "у нас є прагнення бути виробництво більшості наших шкір товарами у Великобританії". Фото: Шовковиця

"Ми відчуваємо відповідальність за те, щоб виховувати нові покоління про красу робить, щоб розвивати талант людей, які будуть керувати моди та індустрії розкоші в майбутньому", - говорить креативний директор Джонні Кока. “Ця програма є однією з причин, чому я хотів приєднатися до Шовковиці. Це неймовірно важливо, якщо б ми не почали його [коли ми], ми ризикуємо втратити нашу робочу силу в найближчі роки. У нас є прагнення бути виробництво більшості наших шкір товарами у Великобританії і ця схема має вирішальне значення для створення нашого майбутнього спадщини".

Якщо виконання ремесло має вирішальне значення для підтримки робочої сили моди, її нинішнього відродження також можна віднести до поточного риторика, навколишнє стійкості, каже Саманта плотва, засновника і дизайнера на Лондонському Тижні моди, відповідний Ле Кілт.

“Молоді люди, зокрема, здаються набагато більш цікаво походження свого одягу. Вони хочуть зрозуміти, як їх одягу зроблені і хто їх зробив", - каже вона. Традиційне майстерність у центрі марка Роуча, в якому працює майстер, дотримувалися у співпраці з дизайн текстилю з питань комерційної Норн, щоб допомогти навчити учасників технології кустарного ремесла. Вона також має нинішня виставка, інновації за традицією, Майкл hoppen Галерея.

Ле Кілт: "традиційні навички лежать в основі того, що ми робимо". Фотографія: пр

"Ми хочемо, щоб наші клієнти, щоб зрозуміти значення в елемент одягу, який має свою особисту історію завдяки ремонт, походження та вироби чіпає", - говорить Роуч. “Наприклад, ми розгадали викинутих картатої тканини і використовувати нитки для плетіння в патчі, тому переконавшись, що ніщо не йде у відходи. Субкультура завжди була важливою точкою відліку, і ми бачимо ремесло як форма анти-консюмеризм – це наше власне заяву проти одноразової моди. Шляхом просвіти людей про наслідки, які швейного виробництва на навколишнє середовище, ми сподіваємося, це буде стимулювати людей вкладати свої одягу".

Деталь вишивки на плаття з весняно-Аліса Арчер/літо 2018. Фотографія: пр

Ремесло не слід зводити тільки до чогось handmade в моді пейзаж. Він може включати професійні цифрові процеси, - каже модельєр Аліса Арчер, чий бренд славиться своєю мудрою вишивкою. “Коли я був студентом, я дізнався, як руки-вишивати і я працював протягом багатьох років, як рукою-вишивальниця, практикуючих свою майстерність. Тепер в моїй колекції, я використовую цифровий вишивка як ручна вишивка. Я програми кожен стібок на моєму комп\'ютері, як якщо б я вишивала його по руці. Це надає вишивкам деякі нерівності і більш емоційні і людські почуття, роблячи їх нескінченно Відтворювані."

Лучник, який має шматки з її архіву на дисплеї у вікнах оладки на південь розплавленого вулиці під час СДН також зазначає "сильне бажання сучасних ремісничих технік, таких як вишивка, буфи, ручна розпис і друкованих творів, і історична деталізація" в розкішний fashion-індустрії на даний момент. "Клієнти шукають унікальні продукти і досвід, і ви хочете одяг, щоб почувати себе особисто – я думаю ... люди будуть вкладати більше грошей в спеціальні частини, які є більш позачасовий і класичний, і включати спеціальний корабель процеси".

Андерсон погоджується: “як суспільство ми дуже романтичні люди. Романтизм хтось носити в кошику або те, що надихає. Як дизайнер, я отримую більше натхнення від занять [приз Лоу], яке живить те, що я роблю, ніж що-небудь ще]. Я думаю, що якщо ми повинні заохочувати наступне покоління, і це, ніж про це".

Побачити весь Лондон ремесло тижневий розклад тут.



Категория: Мода