Мистецтво бути Аззедина Алайя, дизайнер милий моди інсайдерів


Опубликованно 27.07.2018 13:18

Мистецтво бути Аззедина Алайя, дизайнер милий моди інсайдерів

Коли Аззедін Алайя, Туніська майстер-кутюр\'є, помер від серцевого нападу в Парижі в листопаді минулого року, у віці 82, в Музеї дизайну в Лондоні була на сьомому місяці готується велика виставка, присвячена його роботі. Це була перша виставка моди в новому приміщенні музею в Кенсінгтоні і вибір Алайя були ретельно зроблені. "Музей має особливу архітектуру", - говорить Еліс Блек, директор. “Що Аззедін Алайя створив за свою кар\'єру також вражає скульптура. Ми відчували, що його робота на фоні музею було б чудово".

Чорний прийшов, щоб знати, крихітні і харизматичний дизайнер за останні кілька місяців. Команда тісно співпрацює з сам Алайя, людина, відомий своїм перфекціонізмом і практичний підхід. “Аззедін був серцем і душею свого лейблу. Деякий час я задавався питанням, якщо виставка ще може йти вперед", - каже чорний. “Але ж він дійсно цього хотів, усе взяв на себе, щоб це сталося. Це була його концепція, його ідея, тому ми не залишили друге припущення". Деякий час я задавався питанням, якщо виставка ще могли піти вперед, але він дійсно хотів, щоб все це сталося

Аззедін Алайя: кутюр\'є, куратор довгостроковій Алайя-це соратник і друг Марк Вілсон музею Гронингер в Нідерландах відкривається в цей четвер. Музей встояв перед спокусою перетворити його в ретроспективі і залишився з оригінальним баченням дизайнера для того, щоб бути вивчення техніки і ремесел, з більш ніж 60 прикладів Couture штук. Це перший в історії Великобританії виставка, присвячена Алайя, хто менш відомий, ніж у своїй приймальні Франції. Але ті, хто знаються на моді ревір Алайя майже, як ніяка інша. Промисловість любить таємне і там був культ навколо Алайя протягом п\'яти десятиліть, надихнув не тільки його унікальним – хоч куди-імітований – стиль, але його прагнення до перфекціонізму (а сукня може зайняти п\'ять тижнів або п\'ять років), його відмова підкорятися торгашество і його особистий стиль ведення бізнесу, значною мірою у своїй майстерні-диплом-кімнатна квартира в Маре за кухонним столом, де Алайя обслуговували гостей зі своєї кухні.

Повертаючи голови: Аззедін Алайя з Тіною Тернер, Париж, 1989. Фото: © Пітер Ліндберг (Ввічливість Пітер Ліндберг, Париж)

Естетичне Алайя настільки потужна, що ті, хто це знають, просто вимовляючи ім\'я буде викликати бачення – жива, дихаюча жінка, її форма доповнюється тканин, ліпити і цвілі, клінч і вчепитися. "Він господар вирізати і підігнати, скульптор," говорить Вілсон. “Він не робив креслень, що хтось перевів. Він оформив все на себе. Ось як він зробив речі". Як його кутюр і прет-а-порте колекції його матеріали були лайкра пов\'язки, гладкий оксамит, стрейч вовна і шкіра – багато це, відлите в форму або різати, як мереживо лазером або приклепаними з срібними вушками. Вілсон показує кутюр одягу, підібрані з Алайи, у тематичні кластери – оксамит, африканському стилі, сукні бандаж. "Ви добираєтеся, щоб бачити все в 360 градусів, а отже, угруповання глядач отримує краще розуміння ремесло і техніку", - говорить Вілсон, який зараз курує шість Алайя показує. “Якщо ви подивитеся на ці шматочки окремо, ви побачите, що кожна з них особлива по-своєму. Дійсно ви можете побачити порізи і шви і будівництва, які в інших виставках Ви не могли б бути в змозі оцінити".

Алайя бачив на виставці як установка і попросив художників, щоб робити скріни в якості фону для своєї роботи. “Я придумав ідею і Аззедина вибрали художників, серед яких Ньюсон знайденого Тетяна і брати Буруллек. Обертаючи навколо стін являє собою серію знімків, зроблених Річардом Вентвортом, який провів два роки документування Мезон Алайя.

"Я роблю одяг; жінки роблять моди", сказав дизайнер. Для чорного, магія Алайя погляд, що вона вічна. "Вони є одягу, які ти прекрасно виглядаєш сьогодні, як ви зробили б 20 років тому, або буде робити через 20 років", - говорить вона. “Це майстерність, досконалість. На виставці ви побачите картини і сукні, що він працює над переробкою і впродовж всієї своєї кар\'єри, але паралельно бачиш дуже цікаві варіації з тканини. Він завжди привносить інновації в є – лазерний-різати або працювати з скляний порошок, що надає тканині з іризацією. Є інновація, а також стосовно певної традиції". Я роблю одяг; жінки роблять моди Аззедін Алайя

Коли Майкл Джексон зробив відео 1992 року в шафі – Режисер Херб Рітц, В головних ролях Наомі Кемпбелл і з закадровим голосом Принцеса Монако Стефані – Алайя, пропоновані Кемпбелл практично немає одягу, білий укорочений топ і flippy спідниця. Це був блискучий стратосфері він мешкав. Дизайнер зробив більш відома лінія у фільмі 1995 Міркуєте, коли Алісії Сільверстоун одержимого модою Шер пограбували під дулом пістолета і не дістатися до землі, з безсмертними словами: "Ви не розумієте, це Алайя!"

Але сам Алайя не був кричущий людина. Слово найбільш часто використовуваних про нього "чистим". Він був добрим і чуйним, друг і провідник для багатьох людей, у тому числі Марк Уїлсон, який знав його протягом 22 років. “О, він був милий. Я любила його", - говорить Вілсон. “Ми були сім\'єю. Він був моїм улюбленим художником, і він також відкрив свій будинок для мене." Він був батьком для Наомі Кемпбелл, хто знав його, як тато, і переїхала в свою квартиру в Парижі, коли їй було 16. Модель зробив жалібні промови про нього у Британської моди Нагороди після його смерті в минулому році: "в той день, наш холодильник не набитий: ми купили, що ми їли на щоденній основі, і якщо є одне яйце в холодильнику, тато б запропонувати мені, щоб зробити омлет."

Народився в Тунісі, дитина сільгоспвиробників пшеницю, він вивчав скульптуру перед передачею, самоучка, моди. Переїхавши до Парижа в 1957 році і отримав роботу в Крістіан Діор, але був звільнений після п\'яти днів не маючи необхідні документи. Після роботи з Гай Ларош і Тьєррі Мюглер він поставив на своєму, але він не був до 1979 року він відкрив власне ательє, де одягалися Грета Гарбо, Марі-Елен де Ротшильд.

Він є, мабуть, найвідомішим для рихтування супермоделей, які осідлав 1980-х і 90-х – Ель Макферсон, Сінді Кроуфорд, Наомі Кемпбелл, а також приголомшливі кадри Грейс Джонс і Стефані Сеймур. Висота цих жінок і його відсутність часто виявляється привабливим для фотографів; зображення 5 футів 3 дюйми Алайя, височів над деякими 6 футів супер-красуня, маєш якийсь казки. Але його одяг був не тільки для амазонок. Сестри Кардашян, з їх вигинами і блиском, виглядають так, ніби вони були задумані для носіння Алайя і віддані. Так що теж свого знайомого галериста Карли Соццани, як і її покійної сестри Франка, який був головним редактором італійського Vogue. Бліда білява італійка бродяжок, вони підсунули їх тонкий кадрів в широкі багатоярусні спідниці з плоскі чорні туфлі, так що архітектура сукні хитнувся навколо них, як кінетична скульптура.

"Він був на службі жінок", - каже чорний. “Деякі з них були його клієнтами кутюр на все життя – як тільки ви починаєте носити Алайя ніколи не зупинити. Але навіть з його одягу, він поклав так багато уваги структуру. Вони не мнуться і не падати в ту сторону. Багато жінок ми вже говорили про це згадати почуття розширення прав і можливостей у них, а носити його одяг. Коли ви відчуваєте себе настільки красивою, ви відчуваєте себе впевнено і ви можете піти і взяти на себе світу".

У музеї будуть представлені кілька суконь у відкритому фойє, поряд з фотографією, як дегустатор для широкої аудиторії. Новий флагманський триповерховий магазин зовсім недавно Алайя відкрив на Нью-Бонд-Стріт, це, мабуть, самий великий рік для колись маленькій етикетці. Алайя, можливо, залишив нас, але його легенда буде терпіти.

Аззедін Алайя: кутюр\'є в Музеї дизайну з 10 травня по 7 жовтня (designmuseum.org)



Категория: Мода