Як миттєвий макіяж бренди створення нової краси еліта
Опубликованно 15.08.2018 02:42
Коли британський візажист Пет МакГрат випустила свою власну лінію косметики два роки тому, мало хто міг передбачити, що її самофинансируемая компанія буде так само стрімко обігнати відомих брендів краси. Але в цьому місяці лабораторії Пет МакГрат стала мільярдним краси Бегемот, оцінюється в астрономічну 17 разів роздрібні продажі – і це не єдиний.
На обкладинці Форбс в тому ж тижні, 20-річна Кайлі Дженнер був зухвало оголосив "самопальний" мільярдер, рух з допомогою косметики Кайлі, обсяг продажів у розмірі $420м (?360м) протягом перших 18 місяців. Ні можна купити на головній вулиці, але і є одним з небагатьох особистості керованих "інді" брендів – в тому числі лиха Каттан Ріанна Фенті і Шарлотта Тилбери – які здійснили революцію в індустрії краси за останнє десятиліття. Так звідки ж любить Есте Лаудер, Лореаль, Ревлон і співавт піти не так? Прямо з губи: як Кайлі Дженнер близько, щоб стати мільярдером в 20 Детальніше
"Інновація", - каже Сара Джіндал, старший глобальний аналітик Минтел. "Існує постійна гонка, щоб бути першим, щоб щось зробити і зробити це якомога швидше на ринку, яка народжується з невеликих інді-бренди, які мають можливість робити нові та цікаві речі".
Шалений темп споживчих тенденцій і попит на новизну зловили будинків, які мають набагато більше часу, зненацька. Між тим, швидкий косметичних брендів, таких як Colourpop можете отримати голоси підтримки на нову помаду в понеділок і випустити продукт по п\'ятницю. Соціальні медіа – "особливо Instagram", говорить Джіндал – був в інших великих дисраптора.
Десять років тому присвятив красою наркоманів зі знаннями з найкращих продуктів для губ, або контурна пластика прийомів, які вважалися лояльними меншість косметика клієнтської бази – тепер вони мейнстрім, демократизації ринку через Instagram, навчальні ролики на YouTube і блогів краси. За оцінками минтел є 15,3 млн. краси видеоблоггеров онлайн, в той час як дослідник додатковою інформацією зверніться ринку косметичних брендів були предметом 5% всіх соціальних мережах в 2017 році (брендів склав всього 2%).
Шарлотта Тилбери, інший візажист з знаменитості. Фотографії: Річард Янг/Рекс/Shutterstock В
Худа Каттан, 34, названий одним з 25 найвпливовіших людей в інтернеті від журналу Time в минулому році, є, мабуть, найяскравішим прикладом цієї нової, але домінуючий вплив: візажист і б\'юті-блогер з 26 млн. Instagram послідовників, вона накопичила величезну лояльну аудиторію в три роки через її блог перед запуском лиха краси в 2013 році, а її статки оцінюються в $550 млн – на накладні вії.
Джо Осборн, директор краси покупки в "Харві Ніколс", вважає інший водій за успіх нових компаній є більш широкий вибір вони доступні для жінок колір – клієнтів, які були недостатньо десятиліттями в галузі. "Фенті почав з 40 фонд відтінків [подвійний діапазон надаваних старих косметичних компаній] і був номер один запуск краси в історії "Харві Ніколс"."
Універмаг був одним із йти до галузі "інкубатори" косметичних брендів і був першим, щоб запустити Мак, Армані, Тріш Макевой і Шу Уемура в Європі. Але лінія, розпочата у вересні минулого року Ріанна "для включення всіх відтінків шкіри" був gamechanger: черзі за Фенті лічильник тривала протягом місяця і протягом перших кількох тижнів змеились навколо Харві Ніколс будинок в Найтсбріджі.
Маграт, 48, неодноразово висловлювався про банальну нестачу діапазони макіяж, доступні для не-білих тонах шкіри. Подорослішавши, вона сказала: "нічого не було" – вона і її мати повинні були б нескінченно змішувати декоративної косметики для створення правильних відтінків. Королева краси: як Пет МакГрат революцію макіяж Детальніше
Незважаючи на те, що вважається у світі найвпливовішим візажистом і вже точно найбільш плідний (МакГрат створює до 80 нових подіумі виглядає кожен рік, і це на дорозі з групою від 25 до 90 юних артистів, протягом декількох місяців), вона провела більшу частину своєї кар\'єри розчаровані ставлення косметичних компаній. "Є ціла планета там", - сказала вона. "Як можна не звернутися до всього світу – про що ти думаєш?"
Це частково цей вакуум, що дозволило більш нові стартапи процвітають. На світовому ринку декоративної косметики, за оцінками, досягне продажів понад 47 млрд. доларів США в 2018 році, маркування рік-на-рік зростання на $2млрд. Знаменитості вмочуючи палець в індустрії краси, колись приземлився схвалення або аромат, але зараз вони створюють гарячково затребуваних продуктів компанії-проведення Дженнера lipkits хвацько розкуповуються протягом однієї хвилини після надходження у продаж. Обмежені випуски ранньої продукції МакГрат у 2015 році продано на її власному сайті, який запропонував їй створити більш повне, менш розкручених лінії.
Шарлотта Тилбери, інший візажист з такі знаменитості як Кейт Мосс, Ніколь Кідман і Пенелопа Крус – каже "nerdification" краси може тільки зростати. "Перш ніж я запустив [Шарлотта Тилбери краси] у 2013 році, я виявив дослідження, проведене Гарвардським університетом, який показав, що 50% жінок не займатися з косметикою на всіх", - говорить вона.
“Це був великий стимул і мотивація для мене, щоб почати свій бренд. В кінцевому підсумку я хочу створити свою власну безмежну макіяж революція для всіх жінок".
Категория: Мода