Приходить Конвенції тренер Sneakerness в Лондон для перший раз


Опубликованно 25.08.2018 03:12

Приходить Конвенції тренер Sneakerness в Лондон для перший раз

Тисячі "додаткової" планує витратити 3000 фунтів суспільства викладачів видання в ці вихідні, на південно-сході Лондона подія оголошено як найбільший конференц-тренером в Європі.

Це перший раз, що Sneakerness, який був запущений десять років тому в Швейцарії і подорожував по містах, включаючи Амстердам і Йоганнесбург – прибув у Великобританію, де організатори розраховують залучити від 3000 до 5000 осіб. Негарно тренерів: ви знаєте дада від вашого взуття тато? Детальніше

Один тренер модель – Nike повітря Йорданії 1-білий на синій і білий "Північна Кароліна" поєднання кольорів – це, ймовірно, стане найбільш затребуваним з Конвенції, згідно з Серхіо дембеля, керуючий директор і співзасновник Sneakerness. Стиль розпродані відразу ж, коли він був випущений через ритейлерів минулого тижня, за ціною близько 190 $(?144). Вона накренилася, принести від ?1000 до ?1,500 на заході, де вона буде продана приватним колекціонерам.

Адідас парфуми 350s, на прізвисько масло фотографія: пр

Інші рідкісні взуття включають Nike повітря Макс Парра Патті х Вишня, ймовірно, щоб принести близько ?3000, а також Каньє Уест-призначений кросівок Адідас yeezy 350 v2 з маслом. Цибулинний "тато тренер" тренд – анти-модний силует взуття на даний момент – теж буде великою новиною, каже дембеля, з парфуми гідроциклів ключовим стилі, що колектори будуть шукати.

Рідкісна Nike повітря Макс 1 х Парра Патті Вишня фотографія: пр

Ринок ентузіаст кросівки нагрівають до кипіння в останні роки, так як загальні продажі тренер злетіли. На ринку розкоші, тренери стали tentpoles підпираючи великий дизайнерських брендів: продажі виросли на 10% в минулому році до $4 млрд, за даними консалтингової компанії bain, випереджаючи зростання 5% загального ринку розкоші. Помітні розпродажі стилі включають моделі 920 $співробітництво Версаче з тренером додатки goat, і Баленсіага потрійну З, за ціною ?615. Загалом, прийняття все більш вільного дрес-коду бачив мільйони ношу кросівки від Nike і Adidas на вечірки і в офіс. Де в 90-х мав "це" сумки і 00-их високих підборах "це" чистка, тренер став цього десятиліття остаточне стан елемента, що відображають епоху, в якій фізичні вправи і флоту-в-комфорт стопи стає вельми бажаним.

Демографічні Sneakerness в основному 16 - до 24-річних, і 70% слухачів-чоловіки, дембеля оцінок. Багато з цих любителів провести місяці економія для тренерів, або "фліп" пар вони вже для профіту. Вони також будуть черги протягом декількох годин або увійти в онлайн лотереї для того, щоб отримати стилі на них зазіхне.

Конвенції тапки Sneakerness в Амстердамі 2017 фото: пр

Тенденції рухаються швидше, ніж коли-небудь, завдяки стрімким темпам соціальних медіа. Дембеля говорить: "Якщо Дрейк носить сьогодні пара Джорданс тоді всі захочуть Джорданс в суботу". Хоча посвята відкрийте\' на голову вище всього бачив у мейнстрім, їх смак має хвильовий ефект. Їх улюблений дизайнер, каже, дембеля, від білого Вергілій Abloh, який нещодавно був призначений художнім директором чоловічого одягу у великій люксовий бренд у світі, Луї Віттон.

Затребуваний: Адідас парфуми гідроциклів фотографія: пр

Кіш каш, себе називає "архіваріус тренер", принаймні кілька тисяч пар, який Великобританія Регіональний менеджер Sneakerness, говорить, що культура тренер-це набагато більше, ніж покупка і продаж. Існує колегіальний атмосферу на заході, каже він, з Арсеналом sneakerhead friendly діяльності, в тому числі Чистка взуття і перевіряє справжність, а також бари і екрани, щоб дивитися Чемпіонат Світу.

Тапки світу, каже він, йде про збереження культури “розуміння естетичної – люди тяжіють до того ж. Це захоплююче антропологічне дослідження. Ми люди, у нас є пристрасті. Ми хочемо створити світ навколо нас, що не сірі. Ми хочемо оживити це місце".



Категория: Мода