Прада гідів Мілан через погляд \'красень\'
Опубликованно 30.08.2018 00:32
Взагалі кажучи, Міучча Прада відома опозиційну позицію, коли справа доходить до отриманих уявлень про красу.
Головний дизайнер бренду прагне створити жіночий одяг, яка відмовляється приєднатися до чоловічий погляд – він був, судячи з її конструкції, які спонукали термін "потворний шик". Для неї весна чоловічому шоу, яке відбулося в теплий недільний вечір в Мілані, вона зробила колекцію саме за цей погляд. Прада хлопчик, - пояснила вона, - це "сексуальний хлопчик", тему вона викристалізувалася на використання слова "сексуальний" майже в п\'ять разів для опису колекції.
Короткі шорти трикотажні на блискавці костюм топ і роздуті шапки траппер. Фотографія: І Jacopo Raule/Getty В
Майже кожен погляд був свідомо рассогласованы. Солодкі тони сидів з використанням основних кольорів або різних відтінків коричневого, жовтого сидів з блакитним, червоний з бордовим і темно-смарагдовим. Роблячи неможливе смачна її грі: "коричневий-це колір, який ніхто не любить," вона якось сказала: "звичайно, я люблю його, тому що це складно". Було кілька відтінків у сьогоднішньому шоу.
Нейлон був темою теж, як біг, трикотажні, на блискавці трек топ непридатні для будь-якого виду спорту з\'являється на будь-який інший моделі. Денім теж, мішкуваті і блекотою в 90-х, розміщені на декількох виглядає. Аксесуари були самими Instagrammable: кожна модель мала "жіноче" шкіра сумочка перекинув через своє праве плече, і майже половина носила роздутий Ловець капелюхи, – до речі, подібні стилі, показані в останні курорту показати. Туфлі були чорні черевики або палубні туфлі з шкарпеток. Єдиним передбачуваним елементом були тренери Прада-іш, який прийшов в пастельних тонах. Пильне око зазначив новий мініатюрний логотип. "Тому що Логос є така тенденція, я жартую з ними," Прада сказав, пояснюючи, чому вона зробила їх маленькими, коли промисловість робить їх великими.
Прада палуби взуття з шкарпеток. Фото: Estrop/Гетті
Прада відомий як Піонер, творче, феміністка і авторитет – ній працювати неможливо передбачити або скопіюйте і взагалі, що вона сказала. За лаштунками вона натякала, що її натхнення прийшло від реального життя: “іноді ми ховаємо нашу роботу. Але іноді це добре, щоб піти, щоб побачити, як люди насправді сукню, і свободу вони повинні мати."
На тему мода змінюється або політичної заангажованості в пості-#Метоо епохи, Прада вона сказала, що сподівається, що "сексуальні будуть завжди існувати, незалежно від компанії, яку ви виберете – ймовірно, це одна з причин, чому люди одягаються", перш ніж додавати швидко, "не єдиний." Вона додала: "я думаю, що я відомий як єретик".
Міучча Прада: \'сексуальна завжди буде існувати\'. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в
Перехід до сексуальних може розглядатися як пропозиція до продажу допомогу. Незважаючи на те, що зростання прибутку в 2017 році після спаду на глобальних витрат на розкіш – 2016 побачили 10% падіння доходів Прада спостерігається невелике зниження в останні роки. Прада круїз: рожевий, шари і ультра-жіночний стиль у фотографії Детальніше
За лаштунками дизайнер перетворив її коментарі до широкої моди-пейзаж: “люди в моді придумувати стільки слів. Але врешті-решт я дійсно зациклився на дачі [речі] правильну назву, щоб не бути концептуальними або химерними. Мені подобається використовувати прості або банальні слова". Вона розсміялася. "Крім того, я ніколи не вимовляти слово [сексуальний] в моєму житті".
Якщо повертати несподіваними деталями в привабливу цілому є її торговою маркою Прада, то до весни показі чоловічої 2019 взяла цю ідею і перевернули її з ніг на голову.
Категория: Мода