Прада гідів Мілан через погляд \'красень\'


Опубликованно 30.08.2018 00:32

Прада гідів Мілан через погляд \'красень\'

Взагалі кажучи, Міучча Прада відома опозиційну позицію, коли справа доходить до отриманих уявлень про красу.

Головний дизайнер бренду прагне створити жіночий одяг, яка відмовляється приєднатися до чоловічий погляд – він був, судячи з її конструкції, які спонукали термін "потворний шик". Для неї весна чоловічому шоу, яке відбулося в теплий недільний вечір в Мілані, вона зробила колекцію саме за цей погляд. Прада хлопчик, - пояснила вона, - це "сексуальний хлопчик", тему вона викристалізувалася на використання слова "сексуальний" майже в п\'ять разів для опису колекції.

Короткі шорти трикотажні на блискавці костюм топ і роздуті шапки траппер. Фотографія: І Jacopo Raule/Getty В

Майже кожен погляд був свідомо рассогласованы. Солодкі тони сидів з використанням основних кольорів або різних відтінків коричневого, жовтого сидів з блакитним, червоний з бордовим і темно-смарагдовим. Роблячи неможливе смачна її грі: "коричневий-це колір, який ніхто не любить," вона якось сказала: "звичайно, я люблю його, тому що це складно". Було кілька відтінків у сьогоднішньому шоу.

Нейлон був темою теж, як біг, трикотажні, на блискавці трек топ непридатні для будь-якого виду спорту з\'являється на будь-який інший моделі. Денім теж, мішкуваті і блекотою в 90-х, розміщені на декількох виглядає. Аксесуари були самими Instagrammable: кожна модель мала "жіноче" шкіра сумочка перекинув через своє праве плече, і майже половина носила роздутий Ловець капелюхи, – до речі, подібні стилі, показані в останні курорту показати. Туфлі були чорні черевики або палубні туфлі з шкарпеток. Єдиним передбачуваним елементом були тренери Прада-іш, який прийшов в пастельних тонах. Пильне око зазначив новий мініатюрний логотип. "Тому що Логос є така тенденція, я жартую з ними," Прада сказав, пояснюючи, чому вона зробила їх маленькими, коли промисловість робить їх великими.

Прада палуби взуття з шкарпеток. Фото: Estrop/Гетті

Прада відомий як Піонер, творче, феміністка і авторитет – ній працювати неможливо передбачити або скопіюйте і взагалі, що вона сказала. За лаштунками вона натякала, що її натхнення прийшло від реального життя: “іноді ми ховаємо нашу роботу. Але іноді це добре, щоб піти, щоб побачити, як люди насправді сукню, і свободу вони повинні мати."

На тему мода змінюється або політичної заангажованості в пості-#Метоо епохи, Прада вона сказала, що сподівається, що "сексуальні будуть завжди існувати, незалежно від компанії, яку ви виберете – ймовірно, це одна з причин, чому люди одягаються", перш ніж додавати швидко, "не єдиний." Вона додала: "я думаю, що я відомий як єретик".

Міучча Прада: \'сексуальна завжди буде існувати\'. Фотографія: ВВН/Рекс/shutterstock в

Перехід до сексуальних може розглядатися як пропозиція до продажу допомогу. Незважаючи на те, що зростання прибутку в 2017 році після спаду на глобальних витрат на розкіш – 2016 побачили 10% падіння доходів Прада спостерігається невелике зниження в останні роки. Прада круїз: рожевий, шари і ультра-жіночний стиль у фотографії Детальніше

За лаштунками дизайнер перетворив її коментарі до широкої моди-пейзаж: “люди в моді придумувати стільки слів. Але врешті-решт я дійсно зациклився на дачі [речі] правильну назву, щоб не бути концептуальними або химерними. Мені подобається використовувати прості або банальні слова". Вона розсміялася. "Крім того, я ніколи не вимовляти слово [сексуальний] в моєму житті".

Якщо повертати несподіваними деталями в привабливу цілому є її торговою маркою Прада, то до весни показі чоловічої 2019 взяла цю ідею і перевернули її з ніг на голову.



Категория: Мода