Розрив соррі за продаж футболок з "неправильного" карті Китаю
Опубликованно 10.09.2018 05:27
Розрив американський рітейлер вибачилася за продаж футболки, показуючи те, що він назвав неправильну карті Китаю, додавши, що буде здійснювати "суворий коментарі", щоб уникнути повторення ситуації в майбутньому.
Вибачення вийшло після того, як чоловік розмістив фотографії на футболку на мережі китайських соціальних медіа Вейбо кажуть, що китайська-стверджував територій, в тому числі Південний Тибет, острова Тайвань і Південно-китайське море були опущені. Користувач додав фото футболка був доставлений в магазин в Канаді.
“Геп. поважає суверенітет і територіальну цілісність Китаю. Ми дізналися, що сорочка бренд GAP продається в деяких зарубіжних ринках не відображають правильну карту Китаю. Ми щиро перепрошуємо за це ненавмисна помилка", - сказав він у заяві, розміщеній на його рахунок weibo в понеділок увечері.
Він додав, що кошти були виведені з китайського ринку і знищені.
Вибачення розрив відбувається в Китаї нарощують зусилля у поліцію мову, використовуваний для опису китайсько-стверджував територій, таких як Тайвань. Інші американські компанії, які видали вибачення за подібні інциденти включають Дельта ерлайнз " та " Марріотт Інтернешнл.
У цьому місяці, Білий дім піддав різкій критиці зусилля Китаю, щоб змусити іноземні авіакомпанії, щоб змінити, як вони описані Тайвань, Гонконг і Макао на своїх сайтах, як "Оруелла маячня".
Тайвань є найбільш чутливим Китаю з територіального питання. Пекін вважає самовластною, демократичної острів непокірну провінцію. Однак, острів був регулюватися окремо з 1949 року і підтримує офіційні дипломатичні відносини з жменькою країн.
Китайські війська увійшли в Тибет у 1950 році, щоб взяти регіон під контроль Пекіна.
Китай випустив нові паспорти у 2012 році, що ніс карті претендує на ряд спірних островів і територій, сказ країнах Азії. В\'єтнам, Філіппіни, Індія і Тайвань все протестували проти переїзду.
Рейтер внесок у цей доповідь
Категория: Мода