Rodarte і Телфар вражають вишуканою показує в проливний дощ
Опубликованно 20.09.2018 20:09
Повідомлення з Нью-Йорку Тиждень моди в цьому сезоні? Дощ не припиняє грати. Задати Лаура і Кейт Mulleavy, дизайнери позаду знаменитий американський лейбл Rodarte, які влаштували свою весну/літо 2019 на відкритому повітрі в Нью-Йорку мармуровий кладовищі.
Після дворічної перерви з розкладу NWFW, він не був теплим вересневим ввечері вони імовірно планували їх повернення. Як гості зібралися в закритому просторі, стискаючи парасольку в одній руці і мобільний телефон у іншого, дощ був невблаганний, хоч і атмосферно.
Є не так багато брендів, які б так добре доповнити злива, але Родарте, яка має повітряну естетику своїм підписом, один.
У Родарте шоу влаштували на цвинтарі. Фотографія: Чарльз Сайкс/форум/АП
Проявившись в розкладі Паризької моди під час перерви з Нью-Йорка, сестри повернулися вільно у вишуканому виконанні французького жанру, які вони використовували для своєї нової колекції. \'Корисні гламур\': Ральф Лорен святкує 50-річчя зі стилем Детальніше
Моделі прийшли закутані в лікувальну багаторівневе мережива і тюль фати, з якою все через вишивки та прикраси більш зазвичай зустрічається в майстернях французької столиці замість більш комерційний вогнище Великого Яблука.
Набіг Mulleavys у фільмі – вони випустили Woodshock У ролях: Кірстен Данст у минулому році – був поставлений на хороше застосування тут. Як дощ накрив плитами на яких stilettoed ноги моделі, з підсвічуванням, як примари з безлічі прожекторів, було небезпечно наступати, відчутне почуття невідомості поглинув шоу.
Безжальний дощ зробив шоу Rodarte з атмосфери. Фотографія: Чарльз Сайкс/форум/АП
Також доводить природжений оптиміст, як погода дощ на його парад був Телфар. Як один з найбільш гарячих квитків на тиждень, зовні місце для його шоу на березі Іст-Рівер було ніяких перешкод для постійних гостей популярного дизайнера, Телфар Клеменс. Ні його артисти, хто створив вокальний місиво під відкритим небом в такт одну барабанну установку і входить дочка Лорін Хілл силах Марлі.
Там дуже багато любові в Нью-Йорку Клеменс, який почав свій будинок чоловіча мода в 2004 році у віці 18 років в якості антидоту до основної конгломерат, що фінансуються брендів, домінуючих в галузі, і побудував підземний наступний результат. Замість того, щоб його незалежний лейбл став визначаються різноманіттям і инклюзивностью, створюючи "чисті одягу без орнаменту статі, раси, [або] класу", як він розповів у своєму шоу нот.
Маючи зберігається - "незважаючи на те, що ігнорується" - за більш ніж десять років, остаточне визнання прийшло в минулому році, коли він зачерпнув зазіхнув на CFDA/Vogue мода фонд, який вклав $400,000 на його банківський рахунок масштабу свого бренду. "Ми хочемо перетворити це в бізнес; розробити одяг, яка не просто добре виглядати на картинці, але повністю розроблені і готові для ринку", дизайнер розповів, зберігач його виграти.
Дизайнер Телфар Клеменс ходить в дощ на презентації Телфар під час Нью-Йоркської Тижня моди. Фото: Ноам Галай/Getty Зображення
Цей сезон показав, що він добре на своєму шляху з шоу, яке він сказав був "присвячений Америки", і "красивий пейзаж, хороші ріллі і багато житла, щоб піти навколо".
У тому, що він називав "палітра іммігрант", моделі вийшли в Топи і футболки навиворіт і друковані ікони з США в тому числі країни прапор, орли, і Budweiser графіка.
Джинси зрощені, розкльошені і patchworked, а скроєні брючні костюми були у порівнянні з широким коміром або сорочки застебнуті сорочки поло. Виконана і прив\'язаний до вас магазинів схвильований, це бізнес розвивається зі стилем, а також речовини, формула успіху, яка являє собою освіжаючу присутність у розкладі нью-йоркській Тижні моди.
"Ми дійсно не відчуваю нічого, як конкуренція з боку інших брендів, тому що ми ніби як застовпила свою власну територію," Клеменс розповів Guardian в цьому році. "Є багато непевності у ділової моди прямо зараз, і є шанс, що, як ми вже зробити щось, якщо ми можемо масштабувати їх – може являти собою новий шлях вперед".
Категория: Мода