"Тьєррі Мюглер Ангел": відгуки покупців, опис аромату


Опубликованно 17.06.2019 06:40

Своєю дивовижною красою представниці прекрасної половини зобов'язані спочатку, звичайно ж, природі. Натуральна природна привабливість, властива їм від народження, жіночність і граціозність, закладена природою – все це є результатом закономірного преображення дівчат у період становлення жінками. Істотну частку в цю красу вкладають представники сучасної б'юті-індустрії. Відвідування косметологів, візажистів, стилістів, перукарів, бровистов, манікюрниць, майстрів з нарощування волосся і вій, фахівців з проведення лазерної або цукрової депіляції – всі подібні заходи сприяють додатком природної краси і підкреслення достоїнств жінки різними декоративними елементами.

Але особливу роль у привабливості жінки відіграє не тільки візуальний ефект. Тут слід звертати увагу й на таку деталь, як запах. Від того, як пахне жінка, залежить те, як вона себе почуває і як її сприймають інші. Правильно підібраний дорогий і якісний аромат, який виходить від юної спокусниці або ставний представницької дами, здатний вразити наповал будь-якого чоловіка і змусити захоплюватися нею навіть суперницю в особі іншої жінки. Саме таким ароматом є Thierry mugler's Angel (парфум «Тьєррі Мюглер Ангел»). У відгуках користувачі часто зачіпають тему опису «смачного» букета, оригінальної упаковки, неоднозначною цінової категорії та багатьох інших аспектів оцінювання брендового туалетної води.

Про творця

Тьєррі Мюглер завжди був відомий як креативний революціонер у світі моди, і коли він випустив свій перший аромат Angel 27 років тому, це була абсолютно шокуюча концепція у багатьох відношеннях. Від дивного аромату до божевільних рекламних кампаній (і моди, яка надихала їх), модельєр підкорював громадськість своїми екстравагантними творіннями.

Щоб розуміти, чому духи Мюглера «Ангел» у відгуках користувачів того часу знайшли такий широкий резонанс, необхідно ознайомитися з особливостями творчої діяльності французького модельєра. Будучи уродженцем Страсбурга, молодий і перспективний Тьєррі приїхав у Париж в кінці 60-х минулого століття. Його кар'єра моментально злетіла вгору: після п'яти років роботи в мережі бутиків Gudule на посаді художника за ескізами і при паралельній розробці колекцій для будинків моди в Мілані, Барселоні, Лондоні і Парижі, йому вдалося організувати власний показ своєї особистої першої колекції в 1973 році. На тлі звичних того часу прямих силуетів, мінімалізму і відгомонів футуризму 60-х, його моделі не могли не звернути на себе увагу громадськості одкровенням дизайнів, підкресленою сексуальністю, неприхованим фетишизмом і естетикою домінатрікс. Високі чоботи на підборах, всілякі корсети, робота з вінілом, шкірою, джерсі і лайкрою – все це було як бомба сповільненої дії для глядачів того часу. Однак при всій цій екстравагантності моделі Тьєррі Мюглера відрізнялися жіночністю і яскраво вираженою силуэтностью.

З тих пір він продовжив хвилювати паризьке суспільство своїми екстраординарними шоу-програмами на показах з регулярною періодичністю. Але при цьому його головною метою був не епатаж. Цікавіше всього модельєра було освоювати і розвивати нові віяння і формули на теренах стилю і краси того часу. Саме тому цілі театральні постановки та глобальні видовищні шоу були своєрідним способом його самовираження. За допомогою таких гротескних перфомансів реалізовувалися його екстраординарні ідеї. Тому коли був проведений перший реліз парфумованої води Мюглера «Ангел», відгуки про духів поширилися між представниками еліти того часу з блискавичною швидкістю. А згодом про дивовижний парфум дізнався весь світ.

Історія виникнення

Як і будь-яка творча людина, під час роботи над новими проектами французький модельєр мав свої перепади в настрої. Одного разу впавши в глибоку депресію, йому навіть довелося звернутися до психолога. Ну, а як інакше? Талант не можна було ховати, потрібно було знайти спосіб пробудити його від сну. Тоді лікар Тьєррі запропонував йому прилягти на диван і розслабитися. Він запитав у гуру фешна, чого йому хочеться в цей момент найбільше, на що Мюглер після недовгих роздумів відповів: «Найбільше мені б хотілося відчути запах маминого ванільного печива». Тоді він ще і не припускав, що після певної кількості часу цей запах буде розбурхувати громадськість з-під кришечки неординарного на той час дизайнерського флакона під фірмовим лейблом туалетної води Мюглера «Ангел». Відгуки будуть кардинально суперечливими, від різко несхвальних до неймовірно захоплених. Але, як би там не було, випуск цього аромату стане знаменною подією в історії становлення світової парфюмной індустрії.

Над розробкою аромату корпіли парфумери Олівер Креспо і Верб де Чиріно. Як було зазначено в прес-релізі, для того щоб догодити Мюглеру і в точності відобразити той запах, який йому так хотілося впровадити в естетику світового парфюмного простору, Креспу довелося зробити більше чотирьохсот шістдесяти спроб. Можна лише уявити собі ступінь зосередженості і ретельності лаборантів-естетів, выверяющих пропорції компонентів, що деталізують сумісність одного інгредієнта з іншим, оцінюють результат такого поєднання.

Сам Олівер згадує, що кульмінаційним моментом у роботі над продуктом став розмова, що відбулася між ним і Мюглером. Тоді модельєр знову згадав солодощі, які йому так подобалися в дитинстві. Неперевершений запах хліба з шоколадною пастою, а також аромат праліне і какао так і відчувалися в повітрі від одних тільки спогади про них. І тоді Креспо зрозумів, чого хочеться Мюглеру. На тому етапі існуючі версії духів взагалі не акцентували увагу на гурманском напрямку. Хіба що в деяких відомих запатентованих флаконах звучали фруктові ноти. Але щоб там відбивалися натяки на аспекти кулінарії – тоді це ще не було актуально. Тьєррі поставив перед парфюмерами завдання: скласти такий букет, аналогів якому ще немає, з тих компонентів, які раніше не застосовувалися. Більш того, кінцевий результат повинен просто захоплювати дух, немов у дитини, що стоїть в кондитерській крамниці. Таким способом Мюглеру хотілося передати ту дитячу безпосередність і єство ангельське будь-якої жінки, яка любить солодощі і цінує ароматні ноти кондитерки. Звідси і пішло бажання включити до складу води нотки шоколаду, праліне і пачулі. Конфліктуючі між собою парфумерні акорди стали візитною карткою Мюглера як засновника лінії туалетної води.

Thierry Mugler Angel є першим дебютним ароматом з успешнейшей та популярної серії парфумів Модного Будинку Тьєррі Мюглера. З'явившись вперше в 1992 році, шикарний аромат продовжує підкорювати громадськість і донині. Завоювавши сотні тисяч прихильниць серед жінок, «Ангел» Мюглера як і раніше актуальний. У 2007 році йому присудили парфумерну премію FiFi Awards в номінації Hall of Fame («Зал Слави»). Що тут говорити, Мюглер випустив бренд, що зарекомендував себе одним з творінь виключно ексклюзивних виробів, доступних на той час лише заможну верству населення. Подання цього аромату було своєрідним «випусканням з пляшки джина» - настільки феєричним стало його поява в світі.

Опис духів

У своїх відгуках про парфюм «Ангел Тьєррі Мюглер» багато хто спочатку негативно висловлювалися про ідею модельєра створити щось яскраве, нестандартне, оригінальне, що не вписується в рамки прийнятого. Але хіба Мюглер хоч коли-то був скромником? Всі його покази, всі його шоу-програми, всі його роботи говорили самі за себе: це той чоловік, який не йде на поводу у кого-то, і вже тим більше не є веденим сформованими стереотипами. Йти наперекір закоренілим і усталеним уподобанням, дивувати епатажними нововведеннями, виявляти власне «я» будь-якими способами – ось чого хотів гуру моди. І той факт, що з його першої туалетною водою у нього це вийшло, заперечувати не можна. Незважаючи на всі ці спочатку негативні відгуки про парфуми «Ангел» від Тьєррі Мюглера, парфум насправді справив фурор своїм раптовим зухвалим появою. Як гордовито критикували одні, настільки пристрасно захоплювалися ним інші.

Цікавим для багатьох після презентації стало опис аромату Мюглера «Ангел». Композиція складена таким чином, що знаючі люди відразу можуть розпізнати в ньому виражену лінію гурманської орієнтованості. Представлені динею, мандарином, кокосом, китайської касу, бергамотом, жасмином і цукровою ватою верхні ноти відчуваються при першому вдиханні солодкого аромату. Ноти серця відображають насиченість запаху медовими мотивами, абрикосом, сливою, ожиною, орхідеєю, жасмином, персиком, конвалією, трояндою з Непалу і червоними ягодами. Що стосується базових нот, то сюди Тьєррі включає боби тонка, мускусу, амбри, пачулі, ванілі, карамелі і темного шоколаду.

Не можна не відзначити той факт, що цей дивовижний самородок – дітище французького модельєра – є першим в історії ароматних композицій продуктом такого роду, не включає в свій склад квіткові відгомони. У своїх відгуках про туалетній воді «Тьєррі Мюглер Ангел» багато неодноразово згадують той факт, що тут поєднано занадто багато різних компонентів, які, здавалося б, навіть не завжди могли б бути сумісні між собою. Але при цьому жоден з них не є зайвою в загальному гурманском букеті. Саме в цьому і полягає його суперечливість, саме цим він і бере публіку протягом вже двадцяти семи років, змушуючи представниць прекрасної половини купувати його знову і знову, з року в рік.

Про цих парфумах говорять, як про символ вселенської жіночності та ніжності, витонченості і вишуканості жіночої натури. Приміряючи його на себе, жінки відкривають вражаючу чуттєву силу аромату, а пленяющая і таємнича краса шлейфу дозволяє кожній жінці відчути на собі цю неперевершену зоряну ауру, що обволікає своїм неповторним затишком і теплотою. Не дивно, що «Ангел» підкорює буквально всіх представників сильної статі з найближчого оточення власниці шикарного аромату – він надає їй сексуальності, пекучої пристрасності, якусь магічну привабливість. Все це не може не залучати чоловіків, тому їх думка про лінійку жіночих парфумів «Мюглера» можна передбачити.

Протистояння думок

Відгуки про парфюм Мюглера «Ангел» були, є і, напевно, будуть неоднозначні. Не можна стверджувати, що аромат підкорив усіх своєю екстраординарністю. Але той факт, що Тьєррі привніс в парфумерну концепцію принципово нову методу у створенні східно-гурманської шедевра, заперечувати не можна. Головне протистояння думок користувачів ґрунтується на незгоду деяких з них з фанатами ексцентричних комбінацій різних відтінків ноток в одному флаконі. Представники консервативного складу часто віддають перевагу усталеним букетам квіткових композицій, припускаючи, що легкий повсякденний ніжний жіночий образ апріорі не може бути доповнено ароматом без змісту квіткових нот. Ще більш напористо багато критикують невідповідність парфуму його назві, аргументуючи свої зауваження тим, що аромат вийшов зовсім не «ангельським». Аж надто він важкий і концентрований для подібної назви. Але це лише частина відгуків про парфюм «Ангел» Мюглера.

Інша половина, і, швидше за все, все-таки переважна, нескінченно захоплюється дивним результатами експерименту французького модельєра. Дійсно, звичні всім трав'яні і квіткові відгомони в парфюмных флаконах вже зжили себе як основоположний компонент в споконвічно жіночому парфюмированном букеті. Будучи родоначальником новітніх формул створення парфумів, де переважну роль відіграє не рослинний концентрат, а пряний акцент, аромат Мюглера «Ангел» (і відгуки фанатів це підтверджують) підкорив усіх поєднанням незвичайних складових у загальній композиції шоколадно-ванільного шлейфу з ефектом пачулі. Чим не гарний вміло з'єднаний воєдино букет дивовижних «смачних» нот? Адже це так незвично, так неординарно, це як ковток свіжого повітря, як щось зовсім не схоже на вже приїлися з роками версії.

А що стосується невідповідності парфуму його назві, то багато додають від себе приставку «Занепалий» до первісного ангелу. Його ще інакше називають «Ангелом з важкими крилами». Більш того, деякі жінки, будучи у часи виходу туалетної води у світ ще зовсім юними дівчатами, спочатку зазначають тодішню свою антипатію до брендового воді Мюглера. Однак, як вони стверджують, було щось у ній таке, що змусило запам'ятати себе. І ось через одне-два десятиліття ці юні леді, які стали тепер вже ставними жінками, із задоволенням купують новий флакон кожен раз, коли закінчується попередній, оскільки тепер вже, як вони кажуть, розлюбити цей парфум просто неможливо. Так, смакові особливості даної туалетної води здатні розкрити свою красу в очах жінок з віком. Це просто дивно. Не кожні духи здатні так загіпнотизувати.

Керівники одного з зарубіжних видань «Flavors & Fragrances» організували незалежне опитування, де були зібрані відгуки жінок про туалетній воді Мюглера «Ангел». Представниць прекрасної половини просили дати оцінку парфуму по ряду характеристик. Використовувалися такі критерії оцінювання, як перше враження, наявність шлейфу, рівень стійкості, сезонність та вікова спрямованість. Зібравши результати дослідження, організатори зробили висновки, що аромат тримається в середньому від 6 до 8 годин, володіє середньої інтенсивності шлейфом, носиться в міжсезоння і купується всіма віковими категоріями, від юних дівчата до жінок старшого віку. Оригінальне представлення

Однак не тільки сам аромат «Ангел» захоплює прихильників магічного парфуму минулого часу і сучасників донині. Дивний формат, в якому вода постала перед громадськістю, заслуговує також особливої уваги.

Напевно, потрібно дати трохи передісторії, щоб було зрозуміло, яку роль відіграла в цьому процесі Віра Штруби. Після того, як Олівер Креспо і Верб де Чиріно розробили заповітну формулу для Тьєррі Мюглера, французький модельєр і тепер уже засновник гурманської стилю в парфумерії звернувся в косметичну корпорацію «Груп Клэринс» (Group Clarins). Він приніс з собою флакончик прямокутної форми, що містить парфуми його власної розробки, сказав: «Робити нічого з цим не потрібно. Тут – парфум, упаковка, назвою стане моє ім'я». Та сама Віра Штруби – виконуюча обов'язки директора Group Clarins на той час була відверто в жаху від банальності і прісність ідеї, озвученої настільки епатажним модельєром. Провальна концепція була доведена нею не те що до пристойного рівня, вона змогла створити з простого флакончик з духами просто шедевр. Не дарма вже згодом її назвали мамою «Ангела».

Потрібно сказати, що вид, в якому «Ангел» постав перед громадськістю – це ще один історичний момент у становленні парфумерної індустрії. Чому історичний? Тому що до цього ще ні одна марка і жоден бренд духів не випускали свою продукцію в настільки оригінальною і незвичайною упаковці. Легендарна блакитна зірка була розроблена спеціально на замовлення у склярів Brosse Master Glassmakers. У світі високої моди це була просто бомба! Звернувши увагу на фетиш Мюглера – зірку – Штруби запропонувала свою концепцію створення флакона у вигляді зірки. Дійсно, Тьєррі з розуму сходив від цього символу: тату у вигляді зірки на плечі, вигравірувані на гудзиках зірки, що красуються символи небесної краси на краватці, і навіть кільця із зображенням зірок – все це свідчило про його особливе пристрасть до тлумачення значення цього символу. Тому не дивно, що перша його робота в якості виробника парфумів стала випускатися саме в такому вигляді.

Як зародилося назва

Сам дизайн розроблявся півтора року. Зрозуміло, маючи на той момент ще не такими досконалими технології, які доступні суспільству зараз, складно було виконати таку важку роботу. Кожен флакон шлифовался вручну. Це зумовило досить високу собівартість упаковки «Ангела», але зате кожна власниця дивного парфуму фактично отримувала в руки річ дизайнерського виготовлення ручної роботи. Подібного плану флакон просто необхідно було нагородити небесним назвою. Увагу розробників впало на популярне на той момент слово angel. Так і народилася назва творіння Мюглера. Колір парфуму

Гучність і безкомпромісність «Ангела» виділяється з ландшафту парфумерної естетики навіть у наш час, через чверть століття після офіційного прес-релізу. Це гідно справжнього поваги, оскільки на сьогоднішній день існує вже досить багато різних варіацій парфумерної води, яка також складена з суперечливих ноток і теж не включає в себе звичні квіткові ароматні відтінки. Художні якості у вигляді збалансованої кондитерської солодощі і прикрості пачулі, що викликає такі сильні почуття, були підкреслені ще і нестандартним забарвленням духів Мюглера. Було вирішено пофарбувати духи, які у світі парфумерної індустрії було прийнято представляти виключно в жовтуватому, так би мовити, натуральному відтінку, в абсолютно нестандартний на той час колір. Зірка «Ангела» Тьєррі постала перед покупцями в прозорому небесно-блакитному відтінку, що в поєднанні з флаконом у формі зірки просто заворожувало своєю приголомшливою красою і эстраординарностью. Розробники горезвісного «Ангела» тут продумали все до дрібниць, навіть критики висловлювали своє захоплення креативністю підходу до окрасу і одяганню туалетної води французького модельєра. Цінова політика

Як вже було сказано раніше, настільки кропітка підхід до розробки правильної формули, такий ретельний підбір кольорової гами для подання духів на загальний огляд і настільки складна робота в підготовці флакона у вигляді скляної зірки – все це зумовило, природно, досить високу ціну за духи. Виходячи також з того, що туалетна вода відноситься до класу елітних, не потрібно говорити про те, що ціна повинна бути відповідною – це і так само собою зрозуміло. Тому варьирующаяся в межах ста доларів ціна за флакон робить дану продукцію доступною не для кожного користувача. «Тьєррі Мюглер Ангел Мьюз»

Відгуки про вишуканий парфум французького модельєра змінювалися з плином часу, дорослішанням жінок і зміною їх переваг. Але і Тьєррі не стояв на місці у своїх парфумерних починаннях. Було випущено ще двадцять п'ять фланкер «Ангела» - цілих двадцять п'ять різних версій однієї і тієї ж туалетної води з різними нотками, що відрізняють їх один від одного, але все ж їх містять в одній групі гурманських духів. Passion Star, Eau Sucree, Етуаль des R?ves Eau de Nuit, Garden Of Stars, Liqueur de Parfum, Les Parfums de Cuir і багато інші версії відображали різні настрої в душі модельєра-парфумера і поставали кожен раз в новому обличчі, в новому дизайні флакона і з новими ароматними відтінками в композиції. Одним з останніх фланкер став парфум «Муза Ангела Мюглера». У відгуках про «Мус»-фланкере, як це прийнято іноді говорити у нас російською мовою, багато захоплюються дивним ароматом, фактично доведеним до досконалості, і просто неймовірно красивому флаконом духів французького модельєра-парфумера. Колись зародився в 90-х роках минулого століття «Ангел», що побив свого часу рекорди по продажах і обійшов навіть горезвісний «Шанель № 5», сьогодні він постає перед прелестницами в оригінальній версії. Яка вона, «Муза Ангела» Тьєррі Мюглера?

Відгуки про парфуми «Ангел Мусі» (ще одна обивательська транскрипція російських споживачів версії Angel Muse) у своїй більшості в основному позитивні. Творцем двадцять п'ятого фланкера виступив парфумер Квентін Біш. Як і всі парфумерні роботи Тьєррі, складові аромату досить суперечливі. Саме тому золотої середини в оцінці цього парфуму немає: у нього або закохуються до безпам'ятства, або на дух не переносять. Власне, як і всі яскраві, епатажні, екстравагантні речі і предмети, які реалізуються високою модою.

Флакон, в якому представлений аромат, заслуговує окремої похвали. Нагадує щось на зразок комети, «Ангел» Мюглера у відгуках чоловіків-критиків і жінок-користувачів отримав високу оцінку за свою оригінальну обтічну форму, знакову зоряну гравіювання і горизонтальну постановку в розміщенні на туалетному столику будь-якої представниці прекрасної половини. Ергономічність, зручність і практичність, мініатюрність і можливість носити його навіть в маленькій сумочці або клатче, а також дивовижний стиль і дизайнерське рішення в оформленні флакончика – все це послужило двадцять п'ятого фланкеру «Ангела» хорошою рекламою. За розробку такої обтічного стильного дизайну відповідав Давид Кома, креативний директор Модного Дому «Мюглер».

На відміну від стандартного «Ангела», відтінок парфуму «Мьюз» янтарно-жовтий, як це і властиво натурального відтінку духів. Що стосується самої композиції, тут включені грейпфрутовий ноти і відгомони рожевого перцю у верхній фазі, натяк на горіховий крем в середніх нотах, а також ветивер, пачулі – у базових. Над безпосередньою розробкою формули духів Muse працював Квентін Біш. Як говорив він сам у своїх відгуках, «Муза Ангела Мюглера» - це чергова гра контрастів, яку так любить Тьєррі. Тут поєднуються і протиборствують одночасно солодощі та солоності, димне і гірке, пряне і солодке. Крім контрасту, в загальній композиції духів присутній також і гармонія, яка і дарує композиції в цілому таке дивовижне загальне враження від неї. Безумовно такий аромат можна віднести більш ні до якої іншої категорії, крім як до східно-гурманської. Чарівність і жіночність, яку дарує дівчатам «Муза», підкорює своїм шармом і всесиллям. Відгуки

Муза «Ангела» Мюглера знайшла широке поширення серед сучасних дівчат. Причому практично всі стверджують, що спочатку запах здається занадто різким. Первісне враження викликає асоціації з чимось неймовірно солодким – і цю саму солодкість являють собою нотки шоколаду. Як тільки перша фаза проходить, починає відчуватися пекучий перець. Разом з нотками грейпфрута він повністю усуває попередню солодкість і обволікає дивним насиченим ароматом сицилійського цитруса. Багато дівчат в своїх відгуках стверджують, що стійкий аромат вперто не дає нудьгувати – настільки він явний, відчутний, помітний, чи що. Як енергетичний поштовх, він спонукає до дій, задаючи правильний настрій на весь день.

Однак про «Ангелі Мьюз» говорять, як про духів, з якими не можна переборщувати. В силу предостаточной різкості парфумована вода не вимагає повторного нанесення протягом дня, оскільки залишкові ноти аромату ще довго дають про себе знати виразним шлейфом. Вона пахне цукерками, карамеллю, солодкими горіхами. Але це не дешева карамель, це фактично твір гурманської мистецтва. Не дивно, що туалетна вода відноситься до класу елітних. Безумовно, загальну композицію прикрашає спочатку ледь помітна, а потім набагато більш відчутна гірчинка рожевого перцю.

Користувачі в особі дівчат все ж не рекомендують використовувати аромат літа, кажучи про те, що, швидше за все, різкуватий для спекотної спекотної погоди запах буде надмірно задушливим в цей час року. А ось осінньо-весняний період, або навіть зима – це те, що потрібно.

Деякі світські левиці стверджують у своїх відгуках: туалетна вода Мюглера «Ангел Мьюз» - це та версія духів, яка шикарно підходить на вечірнє святкування. Створена наче для самих сильних жінок цієї планети, вона навіть злегка віддає чоловічими нотками, тому подібна версія зірки Мюглера – ідеальний варіант для бізнесвумен і акул ділової індустрії. При цьому аромат зовсім не позбавлена жіночності. Навпаки, він як би підкреслює сильні сторони жінки, надаючи їй впевненості в собі і своїх діях.

Цікава також позиція нинішніх матусь. Вони стверджують, що солодкувато-карамельний ароматний шлейф – це дивовижна запам'ятовується парфюмная композиція, яка так і нагадує про цукерках, шоколаді, пастиле, прянощах, цукровій ваті. Її прямо-таки хочеться з'їсти! Настільки вона викликає апетитні асоціації. Напевно, саме так повинна пахнути мама – смакотою і солодощами. Багато жінок підкреслюють, що діти звикають саме до такого запаху мами і згодом аромат асоціюється у них саме з материнським теплом. Дивно, чи не правда? Цікаво, чи закладав Тьєррі Мюглер такий сенс у свою чергову зірку при розробці парфюмной формули?

Ганна Горбенко



Категория: Красота